❤️ IKM uke 25 ❤️

Hadde mye EL slim mandag og tirsdag forrige uke, men litt slim enda på onsdag. Vil det si at EL var over på onsdag? :rolleyes: Lurer på om vi ikke traff EL denne mnd, hadde sex onsdag!

Vanskelig å si, noen får EL-slim før, noen også litt etter EL. Egget lever vel litt etter at det er sluppet og, så tror dere har sjans jeg! :D

Gøy med flere som hadde EL samme dag!:D kjenner jeg er veeeedig spent!

Haha jeg har heldigvis sinnsykt mye som skjer denne uka, så tipper det skal gå rimelig fort. Og så gleder jeg meg SÅ til bestis besøk til fredag. Da skal vi på babyshopping til hennes lille som ventes om et par mnd:Heartpink

------

Tempen steg helt vilt idag, tror jeg temper til og med fredag nå og så slutter;) kjenner jeg meg rett så temper jeg på lørdag og videre og:rolleyes::hilarious: har de siste mnd ikke hatt noen som helst "symptomer"/tegn til TR, bare tempdropp. Ikke tunge og vonde pupper, ikke luft. Ingenting. Så hvis det plutselig kommer en masse symptomer uten pos test så klikker jeg:wacky:

Finfin temp i alle fall :D

Tror ikke jeg har hatt enda, ifølge el-tester og folkehjelp fra Premom. Første gang jeg tester etter el.. Får bare fortsette å teste :shifty:

Tror ikke jeg har hatt enda, ifølge el-tester og folkehjelp fra Premom. Første gang jeg tester etter el.. Får bare fortsette å teste :shifty:

Folkehjelp :hilarious: Morsomt når autocorrecten retter tolkehjelp :D Hihi, fikk tidenes syn her; Premom som en slags nødutrykning i sånn lilla ambulanse med blinkende lys :hilarious::hilarious::hilarious:

Men bare fortsett å teste, så finner du den nok ☺️ Når på døgnet har du testet da? Om det er vanlige strips, bør du teste litt utpå dagen og ikke på morgenurin :happy:

Folkehjelp :hilarious: Håper du mener tolkehjelp :D Hihi, fikk tidenes syn her; Premom som en slags nødutrykning i sånn lilla ambulanse med blinkende lys :hilarious::hilarious::hilarious:

Men bare fortsett å teste, så finner du den nok ☺️ Når på døgnet har du testet da? Om det er vanlige strips, bør du teste litt utpå dagen og ikke på morgenurin :happy:
:hilarious::hilarious: Tolkehjelp ja! Testet på morgenurin de første dagene, er ikke lett å få med seg alt som nybegynner. Fortsetter å teste og tester eventuelt neste syklus fra rett etter tr, for å være sikker å finne den :happy:

:hilarious::hilarious: Tolkehjelp ja! Testet på morgenurin de første dagene, er ikke lett å få med seg alt som nybegynner. Fortsetter å teste og tester eventuelt neste syklus fra rett etter tr, for å være sikker å finne den :happy:

Hihihi! Autocorrecten min ville gjerne skrive Folkehjelp den også altså :hilarious:

Så bra, det kan også hende du har kort LH-topp, at du vil få positiv test en ettermiddag, så negativ neste dag. Så den kan plutselig bli positiv :happy: Krysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnet :)

Hihihi! Autocorrecten min ville gjerne skrive Folkehjelp den også altså :hilarious:

Så bra, det kan også hende du har kort LH-topp, at du vil få positiv test en ettermiddag, så negativ neste dag. Så den kan plutselig bli positiv :happy: Krysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnet :)
Ja, litt frustrende denne testinga, når ting ikke er som man trodde :wideyed:

Henger litt med dere her inne også jeg! Hører egentlig til uke 26, men Fikk positiv El test fredag og negativ lørdag, så er to dpo i dag :D håper det er greit :D

Enhjørningen 34år - pp3 - b3 - el12.06 ikm 26.06?

Last edited:
Henger litt med dere her inne også jeg! Hører egentlig til uke 26, men Fikk positiv El test fredag og negativ lørdag, så er to dpo i dag :D håper det er greit :D

Enhjørningen 34år - pp3 - b3 - el12.06 ikm 26.06?

Selvfølgelig! Velkommen :D Måtte dpo-dagene fly avgårde :D

I dag sank tempen litt- det er vel ikke så positivt? :(

Vedlegg

• 0ECDE538-B7E1-4C82-AA75-D92DAC7056AF.jpg
    0ECDE538-B7E1-4C82-AA75-D92DAC7056AF.jpg
    60,1 KB · Visninger: 60

Er ikke helt inne i det selv enda, men kan jo prøve å svare litt. Du er jo fortsatt godt over linja, samt at tempen er tatt til en litt annen tid enn vanlig. Ser min er litt lavere om jeg tar den tidligere og litt høyere om jeg tar den senere (jobber turnus). Så det trenger ikke å bety noe. Har hørt andre snakke om sånne festedip, at temperaturen synker litt når egget fester seg og så stiger igjen, kan jo være det også :)

Det er ikke noe farlig i det hele tatt, og helt normalt! Den er høyt over coverline fortsatt :happy: Se på helheten og ikke enkelttemperaturer. Jeg får alltid en dip rundt 5-6 DPO, mener jeg har lest at det er pga hormoner.

Se på denne grafen, den PP-en ble jeg gravid:
B5228450-DC9E-477A-B058-19FF9126F32F.jpeg

Er ikke helt inne i det selv enda, men kan jo prøve å svare litt. Du er jo fortsatt godt over linja, samt at tempen er tatt til en litt annen tid enn vanlig. Ser min er litt lavere om jeg tar den tidligere og litt høyere om jeg tar den senere (jobber turnus). Så det trenger ikke å bety noe. Har hørt andre snakke om sånne festedip, at temperaturen synker litt når egget fester seg og så stiger igjen, kan jo være det også :)
Åh- takk for svar, da tar jeg ikke sorgene helt på forskudd enda. Jeg er bare 6DPO, så synes det var tidlig at den skulle synke grunnet TR. Og da skjønner jeg at det er et poeng at den holder seg over «linja» etter EL :)

Det er ikke noe farlig i det hele tatt, og helt normalt! Den er høyt over coverline fortsatt :happy: Se på helheten og ikke enkelttemperaturer. Jeg får alltid en dip rundt 5-6 DPO, mener jeg har lest at det er pga hormoner.

Se på denne grafen, den PP-en ble jeg gravid:
Vis vedlegget 359015
Tusen takk for svar- det var betryggende. Ikke så greit når alt er så nytt :) dette forumet altså! <3

Ser du har fått mange betryggende svar;) mye av det samme jeg hadde tenkt å skrive:) noen som også opplever det de kaller festedipp. FF har litt info om det som jeg har lest, sånn tidbit. Ikke noe som utelukkende betyr graviditet, men mange som ender opp gravide opplever dipp i tempen rundt 5, 6, 7 DPO. Vi krysser!

Last edited:
Ser du har fått mange betryggende svar;) mye av det samme jeg hadde tenkt å skrive:) noen som også opplever det de kaller festedipp. FF har litt info om det som jeg har lest, sånn tidbit. Ikke noe som utelukkende betyr graviditet, men mange som ender opp gravide opplever dipp i tempen rundt 5, 6, 7 DPO. Vi krysser!
Dere er gode <3 og nå skal det googles! (Evt ringe folkehjelpen- som er innført som begrep her nå :p )

Når skal dere teste? Jeg tester fredag ettermiddag, 10dpo:happy: må nok få mannen til å gjemme testene mine til fredag kommer:hilarious: denne gangen skal jeg ikke teste alene, tar alle tester sammen med han:happy:

Back
Topp