Her lar EL seg vente på Ingen tegn på at den kommer med det første, men håper det skjer noe snart. Forrige pp kom el på CD20, så satser på EL kommende uke.
Jeg hopper videre til ny ikm-gruppen. Masse lykke til dere andre her inne
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her lar EL seg vente på Ingen tegn på at den kommer med det første, men håper det skjer noe snart. Forrige pp kom el på CD20, så satser på EL kommende uke.
Jeg hopper videre til ny ikm-gruppen. Masse lykke til dere andre her inne
Spireliten - 28 - PP 1 - B 2 - EL ? - IKM 26.06
Tusen takk! Blir spennende, dette herVelkommen hit til oss
Da er vi helt likt! Laaange dager. Og kjenner ingentingOg DER var slutten på min tålmodighet- allerede 5 DPO. Tiden gåååår såååå saasakteee- gi meg styrke! Flere?
Enig! Når tenker du å begynne testing? Jeg tenkte å ta en tidligtest mandag om en ukeOg DER var slutten på min tålmodighet- allerede 5 DPO. Tiden gåååår såååå saasakteee- gi meg styrke! Flere?
Kunne ikke trykke på flere reaksjoner samtidig, synes det var morsomt OG enig lørdag kan ikke komme fort nok!Og DER var slutten på min tålmodighet- allerede 5 DPO. Tiden gåååår såååå saasakteee- gi meg styrke! Flere?
6 dpo i dag, håper uka går fort!!
Tenkte å vente til fredag, men er redd jeg ryker onsdag eller torsdag målet er å ikke være den første i gruppaWow! Når ryker første test?
Tenkte å vente til fredag, men er redd jeg ryker onsdag eller torsdag målet er å ikke være den første i gruppa
Håper så inderlig, men forbereder meg på nok en nedturJeg sjekker jo hver dag, så du blir jo på en måte ikke helt først om du starter onsdag eller torsdag... Gleder meg til å se!
Ikke jeg heller, men det forventet jeg vel kanskje ikke... blir verre de neste dagene når man vet at egget KAN ha festet segDa er vi helt likt! Laaange dager. Og kjenner ingenting
Sterkt å vente til mandag! Jeg tenkte egentlig søndag, men så skal jeg sosiale ting både fredag og lør. Derfor vurderer jeg allerede fredag med tidligtest bare for å ha gjort det- selvom det sikkert er aaaltfor tidlig. Men da føler jeg også at jeg gjør det jeg kan for å prøve å finne ut av om det er antydning til noe der...Enig! Når tenker du å begynne testing? Jeg tenkte å ta en tidligtest mandag om en uke
Jeg må bare sysselsette meg noe jævlig (!) denne uka rett og slettKunne ikke trykke på flere reaksjoner samtidig, synes det var morsomt OG enig lørdag kan ikke komme fort nok!
Gøy med flere som hadde EL samme dag! kjenner jeg er veeeedig spent!Da er vi helt likt! Laaange dager. Og kjenner ingenting
Haha jeg har heldigvis sinnsykt mye som skjer denne uka, så tipper det skal gå rimelig fort. Og så gleder jeg meg SÅ til bestis besøk til fredag. Da skal vi på babyshopping til hennes lille som ventes om et par mndJeg må bare sysselsette meg noe jævlig (!) denne uka rett og slett