❤️ IKM uke 25 ❤️

Her lar EL seg vente på :( Ingen tegn på at den kommer med det første, men håper det skjer noe snart. Forrige pp kom el på CD20, så satser på EL kommende uke.
Jeg hopper videre til ny ikm-gruppen. Masse lykke til dere andre her inne :)

Lykke til ❤️

Jeg fikk stiplet kryss i dag i FF, og både den og Premom regner meg som 1DPO i dag :D Så jeg hører vel strengt talt til IKM uke 26 egentlig, men holder meg til denne gruppa, administrator kan ikke stikke av heller :hilarious:

Ser ut til at hcg-en er på vei nedover og, så jeg er happy :D
CBDCE86A-19EF-40E5-AC8D-46285D121029.jpeg

Og DER var slutten på min tålmodighet- allerede 5 DPO. Tiden gåååår såååå saasakteee- gi meg styrke! Flere?
Enig! Når tenker du å begynne testing? Jeg tenkte å ta en tidligtest mandag om en uke :)

6 dpo i dag, håper uka går fort!!:nailbiting:

Tenkte å vente til fredag, men er redd jeg ryker onsdag eller torsdag:p målet er å ikke være den første i gruppa:hilarious:

Jeg sjekker jo hver dag, så du blir jo på en måte ikke helt først om du starter onsdag eller torsdag... :p Gleder meg til å se! :D

Jeg sjekker jo hver dag, så du blir jo på en måte ikke helt først om du starter onsdag eller torsdag... :p Gleder meg til å se! :D
Håper så inderlig, men forbereder meg på nok en nedtur:(

6dpo:happy: tenkte å vente en stund med testinga denne mnd, men har planer om noen glass vin med ei venninne på lørdag. Så da måå jeg ta en enten fredag ettermiddag eller lørdag formiddag. Blir nokk helst det første tenker jeg:hilarious:

Enig! Når tenker du å begynne testing? Jeg tenkte å ta en tidligtest mandag om en uke :)
Sterkt å vente til mandag! Jeg tenkte egentlig søndag, men så skal jeg sosiale ting både fredag og lør. Derfor vurderer jeg allerede fredag med tidligtest bare for å ha gjort det- selvom det sikkert er aaaltfor tidlig. Men da føler jeg også at jeg gjør det jeg kan for å prøve å finne ut av om det er antydning til noe der...

Hadde mye EL slim mandag og tirsdag forrige uke, men litt slim enda på onsdag. Vil det si at EL var over på onsdag? :rolleyes: Lurer på om vi ikke traff EL denne mnd, hadde sex onsdag!

Da er vi helt likt! Laaange dager. Og kjenner ingenting :dead:
Gøy med flere som hadde EL samme dag!:D kjenner jeg er veeeedig spent!

Jeg må bare sysselsette meg noe jævlig (!) denne uka rett og slett :D
Haha jeg har heldigvis sinnsykt mye som skjer denne uka, så tipper det skal gå rimelig fort. Og så gleder jeg meg SÅ til bestis besøk til fredag. Da skal vi på babyshopping til hennes lille som ventes om et par mnd:Heartpink

------

Tempen steg helt vilt idag, tror jeg temper til og med fredag nå og så slutter;) kjenner jeg meg rett så temper jeg på lørdag og videre og:rolleyes::hilarious: har de siste mnd ikke hatt noen som helst "symptomer"/tegn til TR, bare tempdropp. Ikke tunge og vonde pupper, ikke luft. Ingenting. Så hvis det plutselig kommer en masse symptomer uten pos test så klikker jeg:wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20210614-175725_FF App.jpg
    Screenshot_20210614-175725_FF App.jpg
    230,9 KB · Visninger: 45
Back
Topp