❤️ IKM uke 25 ❤️

Vis vedlegget 358664 Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..?o_O Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært? :nailbiting:

Det kan variere opp og ned under syklusen, så tror plutselig de blir sterkere en dag veldig straks :D Jeg har i alle fall kort LH-topp, så mine blir bråsterke plutselig og negative igjen dagen derpå :happy:

Velkommen hit til oss ❤️

Kjenner på den samme desperasjonen her, tok cytotec for to uker siden etter en inkomplett SA. Tester du etter EL nå? :happy:

huff ❤️ Krysser fingrene for at vi har en spire som holder til mål snart. ja jeg tester etter eggløsning som bare det, men tror jeg er sykt dårlig på det. Får aldri helt positiv test. Drikker veldig mye og tisser ofte :wtf: har tegn på eggløsning nå, men ikke utslag på testen som man skal. Har begynt å tempe tho, aldri gjort det heller før (desperat):rolleyes:, og synes det er sykt spennende.

huff ❤️ Krysser fingrene for at vi har en spire som holder til mål snart. ja jeg tester etter eggløsning som bare det, men tror jeg er sykt dårlig på det. Får aldri helt positiv test. Drikker veldig mye og tisser ofte :wtf: har tegn på eggløsning nå, men ikke utslag på testen som man skal. Har begynt å tempe tho, aldri gjort det heller før (desperat):rolleyes:, og synes det er sykt spennende.

Jeg temper også, det er fascinerende :wideyed:

Jeg testa noe forrige syklus. Jeg kom hjem fra jobb og måtte veldig tisse, og glemte heeeeelt at jeg hadde tenkt å teste. Kom på det ETTER blæra var tømt:rolleyes: men tenkte shit heller, og 10 min etterpå fikk jeg trykket ut akkurat nok urin til å teste, og den var knallsterk!

Så tror ikke man trenger å holde seg kjempelenge for å EL teste. Men kan være du har veldig kort topp?

Fortsatt litt igjen her :shifty: Har begynt å tempe i dag, håper å finne ut av syklusen igjen :woot:
FDF0FC96-9FDA-4792-8E7E-4FFE57D5CCDE.jpeg

Lurer nesten på om det er EL på gang her :woot: Blødningene etter SA-en er nesten helt borte, og i dag kjennes det ut som noe skjer i eggstokkene, og noe som ser mistenkelig ut som EL-slim har meldt sin ankomst, men er noe rosa/brunlig farget. Tappen har vært medium hard i noen dager, men nå er den høyt oppe og myk :wideyed: Tror dere er trygt å prøve å legge inn litt aksjer? 15 dager siden Cytotec nå, det stod man skulle vente 14 dager eller til blødningen har gitt seg :shy: Er veldig klar :angelic:

Lurer nesten på om det er EL på gang her :woot: Blødningene etter SA-en er nesten helt borte, og i dag kjennes det ut som noe skjer i eggstokkene, og noe som ser mistenkelig ut som EL-slim har meldt sin ankomst, men er noe rosa/brunlig farget. Tappen har vært medium hard i noen dager, men nå er den høyt oppe og myk :wideyed: Tror dere er trygt å prøve å legge inn litt aksjer? 15 dager siden Cytotec nå, det stod man skulle vente 14 dager eller til blødningen har gitt seg :shy: Er veldig klar :angelic:
Jeg hadde kjørt på! <3

Asså- yes! Enda en stigning i dag. Så kult og fascinerende dette tempegreiene er egentlig :p

Vis vedlegget 358721

Min økte også vesentlig idag, så regner med å få kryss imorra og at jeg da er 3 dpo:)

Så nå spørs det bare om jeg da ønsker å slutte å tempe, og leve i uvisshet, eller om jeg vil tempe fram til 10 DPO og så slutte....eller om jeg bare skal teste syklusen ut:hilarious: hmmmmmmmmm..... litt redd for å bli testetøs hvis jeg fortsetter å tempe. Og etter den kjemiske sist, er jeg egentlig litt redd for å få store forhåpninger hvis jeg får en svak svak strek. Samtidig så kunne jeg jo bare prøvd å være kynisk med meg selv og ikke glede meg før jeg så en helt tydelig økning.... sååå mange muligheter og valg:wacky:

Juhuuu! Da har jeg vært og hentet ut Crinone (progesteronstøtte). Tror ikke jeg tør å starte på den denne PP-en, siden det blir vanskelig å finne eksakt EL-dag. Så får heller starte ved en eventuell positiv test denne runden :happy: Føles godt å se fremover! :D

Juhuuu! Da har jeg vært og hentet ut Crinone (progesteronstøtte). Tror ikke jeg tør å starte på den denne PP-en, siden det blir vanskelig å finne eksakt EL-dag. Så får heller starte ved en eventuell positiv test denne runden :happy: Føles godt å se fremover! :D

Den skal tas også ved graviditet? Er det pga SA/MA? Kan ingenting om sånne støttemedisiner;)

-------
Oh no, får besøk av gravide, testetøs bestevenninna mi neste helg (som vet vi prøver) når jeg er 10 DPO....! Da ryker nok planen om ikke å teste før etter IKM:laughing001

Den skal tas også ved graviditet? Er det pga SA/MA? Kan ingenting om sånne støttemedisiner;)

-------
Oh no, får besøk av gravide, testetøs bestevenninna mi neste helg (som vet vi prøver) når jeg er 10 DPO....! Da ryker nok planen om ikke å teste før etter IKM:laughing001

Ja, det er en vaginalgel med hormoner som tas etter EL og frem til mens (eller til uke 12 om man blir gravid) :happy: Skal hjelpe kroppen å holde på egget og fosteret inntil morkaken er dannet. Har hatt to SA, så gynekologen mente det var verdt et forsøk :happy:

Ooooh! Gleder meg til å følge med på testing :joyful:

Jeg testa noe forrige syklus. Jeg kom hjem fra jobb og måtte veldig tisse, og glemte heeeeelt at jeg hadde tenkt å teste. Kom på det ETTER blæra var tømt:rolleyes: men tenkte shit heller, og 10 min etterpå fikk jeg trykket ut akkurat nok urin til å teste, og den var knallsterk!

Så tror ikke man trenger å holde seg kjempelenge for å EL teste. Men kan være du har veldig kort topp?

Aah! Takk for info, ja det mistenker jeg. FF viser ihvertfall kraftig stigning i temp og der ser ut som jeg hadde EL 8 eller 9. Og jeg har som regel testa etter EL ofte. Får se om jeg får det til neste EL hvis tr kommer.

Last edited:
Kryss i FF og 3 DPO... denne ventingen altså! Når ryker første test hos dere? Har bestemt meg for tidligst 10 DPO. Litt spent denne PP- vært streng mot meg selv med kaffe og annet i de forrige, men har slækket litt denne runden. Kost meg med kaffen min og sukker, og blitt mer vin enn vanlig i dette deilige været. Optimalt sett burde jeg vel latt vær (med tanke på fertilitet), men samtidig kan jo prøvingen ta tid, og da blir det stusslig å leve som en nonne underveis... (hadde blitt dårlig med unger av det og tror jeg :p )

Back
Topp