❤️ IKM uke 25 ❤️

Dagens, men tror vel EL-testen er positiv pga HCG-en? Blør fortsatt, så blir ikke noe aksjelegging uansett :wtf:
F2A9118B-90C0-4128-A1CF-FFBC5F21AA2C.jpeg
E8BEEC65-3B63-4D33-8D5A-829DCB953743.jpeg

Velkommen til oss:)

Er min første pp etter 4 sykluser uten prøving. Satser på kroppen spiller på lag nå. PP-en vi hadde i desember ble ødelagt av sykehusinnleggelse få dager etter EL. Er ganske sikker på CT undersøkelsen jeg måtte ta gjorde at egget ikke klarte å feste seg. Ble nok ødelagt. Hadde noen utrolig svake tester, og mens på tida. Og januar endte med kjemisk, mens 1 dag på overtid og positiv digital 2 dager før:( satser på dette er vår mnd!

Jeg ble gravid i oktober, hadde SA i november og siste prøving før pause i februar, men har veldig ustabil syklus (er på cd 20 i dag men forrige måned kom el på cd 14!) så dette kan ta litt tid.. men håper også at dette blir vår måned! :rolleyes::)

Det er godt mulig den er psotiv pga HCG'en ja, når testene dine fremdeles er så sterke. Er det først el test du har tatt?

Ja, tenkte egentlig å vente, men så er jeg så nysgjerrig :hilarious: Men er nok bare pga HCG-en som henger igjen altså :banghead:

Daaaa er det bare å krysse for man har fått tilsendt nok babystøv til at egget blir befrukta og fester seg:hilarious: aksjer er lagt inn for siste gang, er spent på å se om tempen øker imorra. Da har jeg kjent EL idag som jeg tror:) heia alle uke 25 egg!

Daaaa er det bare å krysse for man har fått tilsendt nok babystøv til at egget blir befrukta og fester seg:hilarious: aksjer er lagt inn for siste gang, er spent på å se om tempen øker imorra. Da har jeg kjent EL idag som jeg tror:) heia alle uke 25 egg!

Spennende! Håper det klaffer for dere:)

Heia heia! :smiley-bounce016

Fikk kryss på ff appen i dag:happy: den var litt usikker (striplet linje) den mener at jeg er 3dpo, men jeg er veldig sikker på at jeg er 2 dpo:happy:
Idag får jeg besøk av søstera mi og barna, og de blir helt til søndag. Tror jeg kommer til å slappe av og kose meg veldig, og jeg har troa på at det gjør godt for prøvingen:happy:

Fikk kryss på ff appen i dag:happy: den var litt usikker (striplet linje) den mener at jeg er 3dpo, men jeg er veldig sikker på at jeg er 2 dpo:happy:
Idag får jeg besøk av søstera mi og barna, og de blir helt til søndag. Tror jeg kommer til å slappe av og kose meg veldig, og jeg har troa på at det gjør godt for prøvingen:happy:

Så deilig at det skjer litt i DPO-land, nyyyyt :happy:

Den vil nok bli mer sikker imorra hvis tempen øker en gang til.

Tror også det vil gjøre godt å slappe av og kose seg:Heartpink

Tempen begynte å øke igjen i dag :happy: så nå er det store spørsmålet.. skal jeg tempe til krysset dukker opp på FF, og så slutte? Eller fortsette å tempe fram til IKM.

Fordelen ved å slutte nå er at jeg kanskje klarer å glemme litt DPO når ikke jeg logger temp hver dag. Har jo som mål å glemme meg litt bort fra testegalskap:hilarious: har likt å se når tempen dropper slik at jeg er litt mer forberedt på at den skal dukke opp ila dagen.... litt deilig å leve i uvisshet.

Hva ville dere gjort?:p

Vedlegg

• Screenshot_20210610-103823_FF App.jpg
    Screenshot_20210610-103823_FF App.jpg
    205,8 KB · Visninger: 50
Føler jeg er i samme båt som Spireliten29- antydning til økning i temp i dag (selvom den har vært like høy tidligere i syklus ved noen anledninger). Håper det er tegn på at jeg hadde EL i går som jeg trodde og 1DPO i dag. Lastet ned FF som flere av dere anbefalte :)

Vedlegg

• A9BD630B-B6BF-45B6-AF9D-2D1ACDD6D35E.jpg
    A9BD630B-B6BF-45B6-AF9D-2D1ACDD6D35E.jpg
    17,3 KB · Visninger: 47
Slenger meg med her, usikker hvilken uke jeg hører til, men har en følelse på denne. Hadde MA og cytoteckur for snart 3 uker siden, etter å ha prøvd en stund. Tok ihvertfall kort tid før hcg var ute av kroppen. Desperat etter å få en spire igjen :rolleyes:

Orkidé - 30 - PP9 (PP1 etter MA) - B3 - EL ca. 11/6 - IKM usikker

Slenger meg med her, usikker hvilken uke jeg hører til, men har en følelse på denne. Hadde MA og cytoteckur for snart 3 uker siden, etter å ha prøvd en stund. Tok ihvertfall kort tid før hcg var ute av kroppen. Desperat etter å få en spire igjen :rolleyes:

Orkidé - 30 - PP9 (PP1 etter MA) - B3 - EL ca. 11/6 - IKM usikker

Velkommen hit til oss ❤️

Kjenner på den samme desperasjonen her, tok cytotec for to uker siden etter en inkomplett SA. Tester du etter EL nå? :happy:

63651265-6416-46CC-BE8A-8AF59A5C5222.jpeg Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..?o_O Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært? :nailbiting:

Vis vedlegget 358664 Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..?o_O Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært? :nailbiting:

Skjønner godt du synes det ser ut som om EL har vært, så tydelig minsking i styrken på streken:wacky:

Mine tester har vært litt opp og ned i dagene før EL. Tester du til samme tid hver dag? Ut på dagen? Hadde testa etter kl 12 et par dager til for å se:)

Da kan jeg starte jakten på peak tenker jeg, hehe, samt legge inn aksjer oftere enn annen hver dag:woot: om enn noe skeptisk til denne pp også, da jeg hadde styrt blødning på fredag kveld og blødde litt igjen på søndag. Første mnd jeg prøver å tempe, så det er jo nytt og spennende om ikke annet!

Vedlegg

• 0C12C093-9B7A-46F7-B04D-4A3441726A98.jpeg
    0C12C093-9B7A-46F7-B04D-4A3441726A98.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Back
Topp