Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens, men tror vel EL-testen er positiv pga HCG-en? Blør fortsatt, så blir ikke noe aksjelegging uansett
Vis vedlegget 358559 Vis vedlegget 358572
Velkommen til oss
Er min første pp etter 4 sykluser uten prøving. Satser på kroppen spiller på lag nå. PP-en vi hadde i desember ble ødelagt av sykehusinnleggelse få dager etter EL. Er ganske sikker på CT undersøkelsen jeg måtte ta gjorde at egget ikke klarte å feste seg. Ble nok ødelagt. Hadde noen utrolig svake tester, og mens på tida. Og januar endte med kjemisk, mens 1 dag på overtid og positiv digital 2 dager før satser på dette er vår mnd!
Det er godt mulig den er psotiv pga HCG'en ja, når testene dine fremdeles er så sterke. Er det først el test du har tatt?
Daaaa er det bare å krysse for man har fått tilsendt nok babystøv til at egget blir befrukta og fester seg aksjer er lagt inn for siste gang, er spent på å se om tempen øker imorra. Da har jeg kjent EL idag som jeg tror heia alle uke 25 egg!
Daaaa er det bare å krysse for man har fått tilsendt nok babystøv til at egget blir befrukta og fester seg aksjer er lagt inn for siste gang, er spent på å se om tempen øker imorra. Da har jeg kjent EL idag som jeg tror heia alle uke 25 egg!
Fikk kryss på ff appen i dag den var litt usikker (striplet linje) den mener at jeg er 3dpo, men jeg er veldig sikker på at jeg er 2 dpo
Idag får jeg besøk av søstera mi og barna, og de blir helt til søndag. Tror jeg kommer til å slappe av og kose meg veldig, og jeg har troa på at det gjør godt for prøvingen
Fikk kryss på ff appen i dag den var litt usikker (striplet linje) den mener at jeg er 3dpo, men jeg er veldig sikker på at jeg er 2 dpo
Idag får jeg besøk av søstera mi og barna, og de blir helt til søndag. Tror jeg kommer til å slappe av og kose meg veldig, og jeg har troa på at det gjør godt for prøvingen
Slenger meg med her, usikker hvilken uke jeg hører til, men har en følelse på denne. Hadde MA og cytoteckur for snart 3 uker siden, etter å ha prøvd en stund. Tok ihvertfall kort tid før hcg var ute av kroppen. Desperat etter å få en spire igjen
Orkidé - 30 - PP9 (PP1 etter MA) - B3 - EL ca. 11/6 - IKM usikker
Mine varierte frem til de plutselig ble positive på en dag. Så tenker det fort kan snuVis vedlegget 358664 Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..? Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært?
Kan kanskje se ut som om den har vært? Pleier du å ha regelmessige sykluser? Ingen ekspert jeg asså, men man vil jo gjerne hjelpeVis vedlegget 358664 Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..? Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært?
Håper du har rettMine varierte frem til de plutselig ble positive på en dag. Så tenker det fort kan snu
Ja, veldig regelmessig. Nesten alltid 28 dager, og kjenner stort sett alle tegn til at el har vært etter dag 13/14..Kan kanskje se ut som om den har vært? Pleier du å ha regelmessige sykluser? Ingen ekspert jeg asså, men man vil jo gjerne hjelpe
Vis vedlegget 358664 Øverste er cd10, og nederste idag cd13. Den blir bare svakere..? Testa ikke før cd10, da jeg trodde jeg har el på cd14/15. Er det noe håp eller har el allerede vært?