❤️ IKM uke 25 ❤️

Er det flere som har mye murringer nesten en uke før forventet mens? Dette er PP3, og har hatt det likt de to andre PPene også - og jeg fikk svake positive tester de to forrige gangene også (kjemisk). Lurer på om det kan være noe på gang nå o_O
Jeg har kun hatt det den ene gangen jeg var gravid :)

Dagens :eek: 9 dpo

Vedlegg

• 217F139D-2DDE-4328-A9F8-F1445C5707B3.jpeg
    217F139D-2DDE-4328-A9F8-F1445C5707B3.jpeg
    834,3 KB · Visninger: 136
Fikk en skygge på tørka test, det har jeg ikke fått tidligere med denne typen. Noen som har erfaringer med makesure? Umulig å få den på bilde, men jeg ser den veldig godt selv:happy:

Vedlegg

• IMG_20210618_083915.jpg
    IMG_20210618_083915.jpg
    696,8 KB · Visninger: 106
6dpo og spotter litt. Bare litt brunlig på papiret. Kan dette være festeblødning eller vil det være rødt da? :anyone Har også veldig «pms», gråt opptil flere ganger igår, av filleting. Bruker å være sånn 1-2 dager før ikm, ikke en uke før..

Hurra!!! Gratulerer så mye, nå må de bare fortsette å bli sterkere fremover:D Men her MÅ det jo utvilsomt ha begynt å spire noe ja!:shy:

Enda noen dager igjen til ikm, så tørr ikke hoppe HELT i taket enda :p men mannen overtalte meg til å ta en digital siden han ikke var sikker på at det faktisk var strek på de forrige :hilarious:

Vedlegg

• D6CE5BA3-D372-4E58-9C83-7FEC07A3B777.jpeg
    D6CE5BA3-D372-4E58-9C83-7FEC07A3B777.jpeg
    178,8 KB · Visninger: 135
Enda noen dager igjen til ikm, så tørr ikke hoppe HELT i taket enda :p men mannen overtalte meg til å ta en digital siden han ikke var sikker på at det faktisk var strek på de forrige :hilarious:

Gratulerer! ❤️ Vil du settes på gravid, eller vil du vente til IKM? :happy:

Gratulerer! Og så SÅ sterke streker til 9 DPO! Sikker på EL ikke kom litt før? Spennende med gruppas første positiv!:D må det smitte over til oss andre!:hilarious:

Har foreløpig veldig få symptomer på noe som helst. Stinkende luft og oppblåst:hungover::hilarious:

Gratulerer! Og så SÅ sterke streker til 9 DPO! Sikker på EL ikke kom litt før? Spennende med gruppas første positiv!:D må det smitte over til oss andre!:hilarious:

Har foreløpig veldig få symptomer på noe som helst. Stinkende luft og oppblåst:hungover::hilarious:

Tusen takk! :Heartred Ganske sikker ja siden jeg både temper og tester etter eggløsning :p
Håper også at det kommer mange fler positive tester her etterhvert, helst hele gjengen egentlig :happy:
Jeg forøvrig har ingen symptomer overhode :hilarious:

Kveldens siste «spam» fra denne testetøsa :angelic: Øverste er one step tidligtest fra eBay (jeg får veeldig ofte skygge på disse så stoler ikke på denne. Men har 40 stk å bruke opp :smiley-ashamed004).
Nederste er vanlig fra babyplan. Føler jeg ser «noe» på begge to :nailbiting:
Har dog 0 symptomer o_O

Wow, jeg ser på begge to!

6dpo og spotter litt. Bare litt brunlig på papiret. Kan dette være festeblødning eller vil det være rødt da? :anyone Har også veldig «pms», gråt opptil flere ganger igår, av filleting. Bruker å være sånn 1-2 dager før ikm, ikke en uke før..

Kan absolutt være festeblødning!

Back
Topp