❤️ IKM uke 25 ❤️

Ingen tr, spotter bittelitt i dag også og verdens hviteste test. Kan sikkert settes på tr…. Kommer nok snart!

Ingen tr, spotter bittelitt i dag også og verdens hviteste test. Kan sikkert settes på tr…. Kommer nok snart!

Så kjedelig å gå sånn i limboland! Men helt sikker på at du ikke vil vente litt til og se? ❤️ Trenger ikke sette deg på TR før hun faktisk dukker opp :joyful: Men ditt valg altså :happy:

Det er heldigvis en del igjen med IKM både fredag, lørdag og søndag ❤️

@Enhjørningen<3 du fikk vel strek, hvordan går det med deg?

Mitt tempdropp de siste dagene sier meg at jeg ikke blir en av de heldige denne måneden, men krysser virkelig alt jeg har for resten! :)
Var nok bare en skyggestrek! Helt blenda tester siden :/ gjør meg klar for ny prøveperiode og Aprilbaby <3

Negativ test igjen. Ser dårlig ut.

Så trist at det har klaffet for så få her. Må der bli masse aprilbabyer :love7

Kjipt :( Men tenk hvor mange positive tester vi må ha tilgode da, la oss sette ny rekord i antall positive tester neste PP og la oss fylle april 2022 termingruppa :smiley-bounce016

Så kjedelig å gå sånn i limboland! Men helt sikker på at du ikke vil vente litt til og se? ❤️ Trenger ikke sette deg på TR før hun faktisk dukker opp :joyful: Men ditt valg altså :happy:
Vente til søndag da kanskje :wacky: på hytta nå uten tester, men tar en ny på søndag eller mandag morgen! Merkelig at det har klaffet for så få denne måneden?! :shy:

IKM i dag, ingen tr og blenda test. Er nok sykluskrøll etter at jeg hadde MA i mars fortsatt. Jeg får bare vente og se. Så leit at ikke flere har blitt gravide - satser på babyboom neste gang! ❤️

Vedlegg

• 686FBF7F-4D08-419C-81BD-CD902FE7FDAB.jpeg
    686FBF7F-4D08-419C-81BD-CD902FE7FDAB.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 72
Og der var blødningene godt i gang her også :wtf: Ses igjen i IKM uke 29 :happy:

Edit: Fortsetter å oppdatere listen altså, håper fortsatt på å flytte flere over på gravid ❤️

Åh så kjipt.. Vi ses i neste IKM gruppe :Heartred Må forresten bare berømme deg for innsatsen her inne - du er virkelig super :)

Åh, tusen takk ❤️

Ser at det ikke er laget noen gruppe for uke 29 ennå, tror jeg skal driste meg til å lage den og satse på bedre hell for alle der :happy:

Last edited:
Back
Topp