Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tr, spotter bittelitt i dag også og verdens hviteste test. Kan sikkert settes på tr…. Kommer nok snart!
Var nok bare en skyggestrek! Helt blenda tester siden :/ gjør meg klar for ny prøveperiode og Aprilbaby <3Det er heldigvis en del igjen med IKM både fredag, lørdag og søndag
@Enhjørningen<3 du fikk vel strek, hvordan går det med deg?
Mitt tempdropp de siste dagene sier meg at jeg ikke blir en av de heldige denne måneden, men krysser virkelig alt jeg har for resten!
Da kom TR her - så slapp jeg å gruble mer.
God sommer alle sammen!
Da kom tr til meg også
Var nok bare en skyggestrek! Helt blenda tester siden :/ gjør meg klar for ny prøveperiode og Aprilbaby <3
Negativ test igjen. Ser dårlig ut.
Så trist at det har klaffet for så få her. Må der bli masse aprilbabyer
Vente til søndag da kanskje på hytta nå uten tester, men tar en ny på søndag eller mandag morgen! Merkelig at det har klaffet for så få denne måneden?!Så kjedelig å gå sånn i limboland! Men helt sikker på at du ikke vil vente litt til og se? Trenger ikke sette deg på TR før hun faktisk dukker opp Men ditt valg altså
Her kom tanta på besøk i dag! Shit happens! Vi prøver igjen uke 29
Tanta kom for to dager siden, så bare sett meg opp på TR
Og der var blødningene godt i gang her også Ses igjen i IKM uke 29
Edit: Fortsetter å oppdatere listen altså, håper fortsatt på å flytte flere over på gravid
Åh så kjipt.. Vi ses i neste IKM gruppe Må forresten bare berømme deg for innsatsen her inne - du er virkelig super