❤️ IKM uke 20 ❤️

Ingen mensen enda - men er på sydenferie og bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem om ikke mensen dukker opp ila ferien da :bag: har pcos og ikke helt regelmessig syklus så tørr ikke håpe enda, men ingen pms tegn enda heller :nailbiting: spennende dette!
Kan forøvrig melde om litt korsyggverk og litt ømme bryster (mest på siden av brystene egt?), ellers merker jeg minimalt med tegn til verken mensen eller graviditet :bag: :nailbiting:
 
Jeg kan settes på tante rød. Hun kom 2 dager tidligere og jeg endte opp med en syklus på 26 dager :bored: og lutealfase på 10 dager :shifty: jeg kjenner at det er helt greit med en ny PP, jeg drømte jo faktisk om en februar baby tidligere i år :angelic::Heartred
Lykke til alle sammen, håper det dukker opp flere positive streker og gratulerer med positivtest til de som allerede har fått :Heartred:Heartred
Det var synd det ikke gikk denne PP. Skal føre deg opp på TR. Lykke til neste måned.
 
Ingen mensen enda - men er på sydenferie og bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem om ikke mensen dukker opp ila ferien da :bag: har pcos og ikke helt regelmessig syklus så tørr ikke håpe enda, men ingen pms tegn enda heller :nailbiting: spennende dette!
Spennende. Kos deg videre på ferie.
 
Tror ikke det blir noe januar baby her, er ca 12 DPO og fortsatt ingen antydning til strek. Men er jeg ikke gravid nå så tror jeg at jeg tar å setter det litt på vent…tror jeg gikk litt hardt ut og det er slitsomt å vente på en 3 mnd lang omgangssyke som forrige svangerskap var. Prøver på nytt i juli tror jeg, mars baby. Komme i gang med trening først?
 
Det stiger og stiger … rakk ikke ringe legen for svar på hcg nr to i går . Så prøver idag . Den går hvertfall oppover :happy093 Vikar legen jeg hadde har sendt henvisning til gynokologer jeg var til pluss sykehuset . Så håper på litt ekstra oppfølging nå :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_7113.jpeg
    IMG_7113.jpeg
    458,1 KB · Visninger: 61
  • IMG_7112.jpeg
    IMG_7112.jpeg
    390,9 KB · Visninger: 61
  • IMG_7110.jpeg
    IMG_7110.jpeg
    957,6 KB · Visninger: 60
Back
Topp