N
Nyigamet.
Guest
Fikk positiv eggløsningstest 4 mai, tatt test senest igår morgen.Mange dpo og tatt test ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk positiv eggløsningstest 4 mai, tatt test senest igår morgen.Mange dpo og tatt test ?
Nei 3 mai fikk jeg positiv test, eggløsningsslim 2 mai på kvelden.Fikk positiv eggløsningstest 4 mai, tatt test senest igår morgen.
På tanke på praksis og håp om å fullføre 2.året, sånn at jeg kan levere bachelor med kullet mitt og heller utsette 1-2 praksisperioder i 3. året.
Jeg regnet på det, hopper jeg over neste periode, og blir gravid første der, er jeg i uke 37 i siste uka av praksis, blir jeg gravid perioden deretter er jeg i uke 33 i siste uka, osv. men skulle jeg blitt gravid nå neste periode så har jeg termin midt under praksis.
Jeg vil helst ha muligheten til å fullføre 2.året, selvom muligheten for permisjon er jo der også.
Beklager sent svar, har vært en travel helg!Var egentlig veldig godt å høre at det er flere sykepleierstudenter som er like crazy som meg og velger å få barn under studiet. Gikk mange runder med meg selv og på tanke på alder på første barnet vårt så bestemte vi oss for å få en til nå, selvom det kan skape noe problemer på tanke på studie og 3.året blir nok heftig. Kan jeg spørre hvilket år du er på og hvor du studerer?
Barnet vårt er 3.5 år, hadde vi bodd et sted som skal bli vårt for alltid sted så hadde nok jeg vært fast bestemt på permisjon og. Men vi skal flytte en time så fort vi kan (vi eier idag og venter på å få ny finansiering og det får vi ikke før slutten av studiet eller arbeidskontrakt) så derfor vil jeg heller satse på termin i eksempel mai, fullføre 2 året, også heller utsette 1 eller 2 praksis i tredje året så utsetter vi flyttingen i noen mnd og ikke et helt år, på tanke på skolestart på eldste osv.Beklager sent svar, har vært en travel helg!
Skjønner Jeg hadde håpet på termin på starten av året ( til tross for stress med bhg-plass), for da hadde jeg kunnet gå rett i permisjon etter jul. Nå må jeg starte på praksis som jeg ikke får fullført..
Jeg skal uansett ta et år permisjon. Litt surt, for jeg skulle gjerne blitt ferdig på studiet asap og levert bacheloren sammen med kullet, men samtidig vil jeg ikke gå glipp av tid sammen med babyen
Enig angående at det er godt å lese om andre som velger graviditet under studiet! For oss er det litt nå eller aldri, både mtp aldersforskjell ift storesøsken og vår alder (ikke at vi er veldig gamle, men mer en personlig grense vi har satt for oss selv). Hvor gammelt er det første barnet deres?
Jeg går førsteåret nå ved Nord uni, campus Levanger. Hvor studerer du?
Bruker du monitor?Hei!
Jeg fikk positiv (statisk smilefjes) EL-test på clearblue advanced 10. mai.
Fikk igjen positiv (statisk smilefjes), i dag 19. mai.
Har tatt graviditetstest i kveld (mulig litt utvannet urin), og den var negativ.
Er det noen som har opplevd lignende og som vet hva det kan skyldes? Jeg tok ut hormonspiral i februar og har hatt ustabil syklus siden.
Det var synd. Lykke til i neste PP.Tr her. Ææææææsjjjj
Gratulerer så mye! Der er det jo ingen tvil. Skal sette deg på gravid!Vel hjemme fra ferie og kan settes på gravid dye-stealer på kveldsurin!
Vis vedlegget 435413
Æææ håper dette blir terminspira
Spennende. Krysser fingrene for to streker.Jeg skal teste mandag. Jeg er så lei av negative tester og venter så lenge som mulig. Jeg får opp håper hver gang så tror jeg er gravid nå også men stor sannsynlighet for at testen er negativ.
Et bare 11DPO i dag siden EL var seinere
Litaa90 - 33 - B1 - PP 13 - EL 2.5 - IKM 17.5
Hvordan går det med deg RosaKanin? Kom TR?Jeg håper at tr ikke kommer på selve nasjonaldagen, men har vært forkjølet den siste uken så føler liksom at kroppen ikke har vært på lag med å skape et godt miljø for en spire
Men i dag har jeg hatt skikkelig mensensmerter og det bruker jeg ikke å ha med mindre jeg får mensen samme dag. Så dette blir jo spennende..
Tr kom 18/5Hvordan går det med deg RosaKanin? Kom TR?
Nei..Bruker du monitor?
Det var synd. Lykke til i neste PP.Tr kom 18/5
JaSå kjekt. Gratulerer så mye!
Da setter jeg deg på gravid?
Takk for at du lagde gruppenDa er uken vår over, og jeg tror de fleste er blitt oppdatert på TR eller gravid.
Gi gjerne beskjed om jeg har glemt noen.
Gratulerer så mye til dere fire som er gravide. Lykke til i termingruppene.
Til alle som dessverre går inn i en ny PP ønsker jeg dere masse lykke til, og håper spiren sitter neste gang!