Ja. Men synes jeg fikk juksestrek hver pp, når jeg ikke var gravid og.Slo de ut når du faktisk var gravid da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men synes jeg fikk juksestrek hver pp, når jeg ikke var gravid og.Slo de ut når du faktisk var gravid da?
godt du sier du er fornøyd med MakeSure, de eneste jeg sverger til… da stoler jeg litt mer på skyggestrekene og håper de blir sterkereJa. Men synes jeg fikk juksestrek hver pp, når jeg ikke var gravid og.
Ingen mensen enda - men er på sydenferie og bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem om ikke mensen dukker opp ila ferien da har pcos og ikke helt regelmessig syklus så tørr ikke håpe enda, men ingen pms tegn enda heller spennende dette!Hvordan går det med deg ChunkyMonkey? Ser du har IKM i dag.
Kan forøvrig melde om litt korsyggverk og litt ømme bryster (mest på siden av brystene egt?), ellers merker jeg minimalt med tegn til verken mensen eller graviditetIngen mensen enda - men er på sydenferie og bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem om ikke mensen dukker opp ila ferien da har pcos og ikke helt regelmessig syklus så tørr ikke håpe enda, men ingen pms tegn enda heller spennende dette!
Ikke meg du spurte, men fikk alltid positive på bp da jeg var gravid, men opplevde til tider svake skygger da jeg ikke var gravid jeg ogSlo de ut når du faktisk var gravid da?
Det var synd det ikke gikk denne PP. Skal føre deg opp på TR. Lykke til neste måned.Jeg kan settes på tante rød. Hun kom 2 dager tidligere og jeg endte opp med en syklus på 26 dager og lutealfase på 10 dager jeg kjenner at det er helt greit med en ny PP, jeg drømte jo faktisk om en februar baby tidligere i år
Lykke til alle sammen, håper det dukker opp flere positive streker og gratulerer med positivtest til de som allerede har fått
Spennende. Kos deg videre på ferie.Ingen mensen enda - men er på sydenferie og bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem om ikke mensen dukker opp ila ferien da har pcos og ikke helt regelmessig syklus så tørr ikke håpe enda, men ingen pms tegn enda heller spennende dette!
Ææ, jeg ser. Det der tror jeg er babystrekVis vedlegget 435143spennende, bare jeg som ser strek???
Den der tror jeg gubben hadde sett også haha. GratulererVis vedlegget 435143spennende, bare jeg som ser strek???
Det må jo være babystrek. Gratulerer.Vis vedlegget 435143spennende, bare jeg som ser strek???
Negativ 10 DPO, så blir nok ingen vellykket graviditet her. De to gangene jeg har fått positiv test 10-11 DPO har det uansett endt u kjemisk. Kan settes på ikke gravid
Det et jo kjempebra stigning!Jeg hadde 44 i hcg på fredag 11DPO og mandag 14dpo var den på 393
Takk! Lykke til for deg også og takk for at du lagde trådenDet var synd. Skal føre deg opp på TR.
Lykke til i neste PP
Jeg ser!! Så spennendeVis vedlegget 435143spennende, bare jeg som ser strek???