Den er positiv . RFSU pleier å være dårlig og treige . Veit du hvor mange dpo du er?Sniker litt fra en annen gruppe, men tror nok jeg hører til her egentlig. Hva tenker dere om denne? Pleier rfsu sine tester å få sånne streker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv . RFSU pleier å være dårlig og treige . Veit du hvor mange dpo du er?Sniker litt fra en annen gruppe, men tror nok jeg hører til her egentlig. Hva tenker dere om denne? Pleier rfsu sine tester å få sånne streker?
Det var kanskje ikke rfsuDen er positiv . RFSU pleier å være dårlig og treige . Veit du hvor mange dpo du er?
Hvis du vil spare på testene, så ville jeg tatt en test den dagen mensen skulle ha kommet, hvis den ikke kommer . Det er ikke alle som får positiv test så tidlig som 10 dpo, så du risikerer å få falsk negativ hvis du tar i dag. Så hvis du vil ta færrest mulig tester, ville jeg ventet litt til.10 dpo men har ikke testet siden negativ den 8Dpo. Er det noe vits? Kjenner ingen symptomer, og har ikke så god råd så graviditetstester er dyrt
Det er rfsuDet var kanskje ikke rfsu
Tipper 9/10Den er positiv . RFSU pleier å være dårlig og treige . Veit du hvor mange dpo du er?
Sånn var min når jeg slo ut på digitalSniker litt fra en annen gruppe, men tror nok jeg hører til her egentlig. Hva tenker dere om denne? Pleier rfsu sine tester å få sånne streker?
Tipper 9/10
Spennende altsåTipper 9/10
Hmm.. så ingenting i virkeligheten. Blir spennende i morgenføler jeg skimter noe der?
Lykke til i neste syklus.TR kom i dag Kjedelig. Hadde virkelig troen denne ppen. Lykke til alle sammen
Fører deg opp på TR. Lykke til når dere bestemmer dere for å prøve videre.Jeg kan settes på TR, den kommer i morgen. Negativ test i dag 13dpo helt i orden, og vurderer nok en gang å ta pause en mnd for å ha termin lenger ut i 2025. Mellom april og november er best mtp barnehage og muligheten for å strekke permisjonen lengst mulig. Men samtidig så hadde jeg håpet at minstedatteren vår ikke nærmer seg 5 års dagen for mye før vi får sistemann. Hun skulle jo egentlig blitt storesøster om to mnd.
ChunkyMonkey - 30 - B1 - PP5 (PP3 etter MA) - EL ca 28.04 - IKM 13.05
Melder meg inn her jeg er nok litt i kryssningen av uke 19 og 20!
Hei! Jeg fikk mensen i dag, så kan sette meg på TR i alle fall Gikk ikke denne gangen heller. Lykke tilHvordan går det med deg ChunkyMonkey? Ser du har IKM i dag.
Det var synd å høre. Skal føre deg opp på TR. Lykke til i neste PP.Hei! Jeg fikk mensen i dag, så kan sette meg på TR i alle fall Gikk ikke denne gangen heller. Lykke til