❤️ IKM uke 20 ❤️

10 dpo men har ikke testet siden negativ den 8Dpo. Er det noe vits? Kjenner ingen symptomer, og har ikke så god råd så graviditetstester er dyrt :(
 
10 dpo men har ikke testet siden negativ den 8Dpo. Er det noe vits? Kjenner ingen symptomer, og har ikke så god råd så graviditetstester er dyrt :(
Hvis du vil spare på testene, så ville jeg tatt en test den dagen mensen skulle ha kommet, hvis den ikke kommer :happy:. Det er ikke alle som får positiv test så tidlig som 10 dpo, så du risikerer å få falsk negativ hvis du tar i dag. Så hvis du vil ta færrest mulig tester, ville jeg ventet litt til.
 
10 dpo og testen var blenda, var også negativ med minste 10 dpo, men da hadde jeg symptomer som murringer og økt utflod, noe jeg ikke har denne gangen så tror ikke den satt.. men har også blitt invitert til bryllup til nær familie (som skal holdes i utlandet) i mars/april 2025 så da passer en Jan/feb termin litt dårlig uansett. Tenker at vi legger babyplanene i brakk til høst/vinter i hvert fall og sikter på en sommer/høst termin, med mindre det ligger en luringspire der inne nå da ;)
 
Jeg kan settes på TR, den kommer i morgen. Negativ test i dag 13dpo ❤️ helt i orden, og vurderer nok en gang å ta pause en mnd for å ha termin lenger ut i 2025. Mellom april og november er best mtp barnehage og muligheten for å strekke permisjonen lengst mulig. Men samtidig så hadde jeg håpet at minstedatteren vår ikke nærmer seg 5 års dagen for mye før vi får sistemann. Hun skulle jo egentlig blitt storesøster om to mnd.
Fører deg opp på TR. Lykke til når dere bestemmer dere for å prøve videre.
 
Grei stigning og EL testen er jo sterkere nå enn kår jeg har EL :laughing021 15dpo
 

Vedlegg

  • IMG_7106.jpeg
    IMG_7106.jpeg
    496,6 KB · Visninger: 69
  • IMG_7105.jpeg
    IMG_7105.jpeg
    750,8 KB · Visninger: 65
  • IMG_7103.jpeg
    IMG_7103.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 64
Back
Topp