❤️ IKM uke 20 ❤️

11 dpo. Veldig svak skygge i dag, men som ikke var synlig i virkeligheten, bare på bilder. Så antar at det bare en kameraet mitt som fanger opp det fargestoffet som ligger inni der. Pleier ofte å ta bilde av negative tester som kameraet ikke fanger opp fargestoffet på, men antar at noen tester inneholder mer fargestoff enn andre av samme merke, sånn at dette av og til kan skje :confused005

Legger ved uredigert og redigert versjon av samme bilde.

Har, i følge Apple Watchen min, hatt høyere «puls ved gange» de siste dagene, men har ellers ikke hatt noe særlig med symptomer.
Håper det er starten på noe ❤️❤️
 
Hvor fort kan man få symptomer? Jeg er 7DPO og begynt å slite litt med kvalme… prøver på barn nr 2 så kroppen har vært gravid før, sleit mye med kvalme forrige gang. Var pga kvalme i forbindelse med trening at jeg fant det ut sist
 
Hvor fort kan man få symptomer? Jeg er 7DPO og begynt å slite litt med kvalme… prøver på barn nr 2 så kroppen har vært gravid før, sleit mye med kvalme forrige gang. Var pga kvalme i forbindelse med trening at jeg fant det ut sist
Jeg fikk sterke mensensmerter 5 dpo, mye utflod fra 7 dpo og kvalme fra 7 dpo begge gangene jeg var gravid hvertfall :)
 
8dpo, blendahvit :(
 

Vedlegg

  • IMG_8143.jpeg
    IMG_8143.jpeg
    290,4 KB · Visninger: 30
Det er en stigning på testene hvertfall . 12DPO tuppen av puppene brenner , små uggen kvalm . Egentlig litt av de samme symptomene man har likevel , kanskje mer inntens i puppene .
 

Vedlegg

  • IMG_7072.jpeg
    IMG_7072.jpeg
    598,8 KB · Visninger: 86
  • IMG_7071.jpeg
    IMG_7071.jpeg
    495,3 KB · Visninger: 88
Gårsdagens og dagens test er tatt. De er helt blenda som forventet. :facepalm:
 

Vedlegg

  • Snapchat-2102025829.jpg
    Snapchat-2102025829.jpg
    312,9 KB · Visninger: 58
  • Snapchat-662927983.jpg
    Snapchat-662927983.jpg
    278,1 KB · Visninger: 58
  • Snapchat-574609241.jpg
    Snapchat-574609241.jpg
    867,2 KB · Visninger: 58
Hei. Jeg er på syklusdag 25. Begynte å få rosa utflod i dag tidlig. Lette mensen kramper nå. Men var da voldsomt tidlig og skulle få mensen denne gangen. Men har spottet litt før mensen etter p pille slutt i Januar. Så regner med at mensen er på vei nå for fult ut over dagen. Testet positiv 30.4 på eggløsning. Så mensen kommer vel litt før enn vanlig denne gangen :mad: Veldig kjedelig altså.
 
11DPO jeg kan settes på gravid :Heartred Med en bismak desverre … nå har jeg siste året hvert på 3 termin forum . Har fått time til lege idag for hcg stigning og eventuelt noe støtte pgr små blødning . Har jo nå mye sterkere 10-11DPO test enn hva jeg har hatt før når jeg har mista i ma og kjemisk .
Gratulerer :Heartred
 
6 DPO her og har SÅ testetrang. Må holde igjen meg selv hver gang jeg tisser. Haha. Skjønner ikke hvorfor. Vært gravid fire ganger før, og aldri fått positiv test før 7/8 DPO. Hvor langt er dere andre? Og når starter testingen?
Pleier å starte ved 8DPO mest fordi det da er mulig å se noe . Hadde tre mnd med test fri så tenkte jeg at jeg kan jo ta en test 7DPO og så da en svak skygge som var helt å se på bp sine . Så ble skuffa , men samtidig så lyna jeg et håp. Har hatt blenda på 11 før og synlig på 12 . Men ser fra andre test runder , så har jeg fått svak ved 9DPO også
 

Vedlegg

  • IMG_7053.jpeg
    IMG_7053.jpeg
    458,9 KB · Visninger: 44
  • IMG_7071.jpeg
    IMG_7071.jpeg
    495,3 KB · Visninger: 45
  • IMG_7065.jpeg
    IMG_7065.jpeg
    459,9 KB · Visninger: 43
  • IMG_7052.jpeg
    IMG_7052.jpeg
    516,5 KB · Visninger: 42
  • IMG_7054.jpeg
    IMG_7054.jpeg
    452,4 KB · Visninger: 40
  • IMG_7057.jpeg
    IMG_7057.jpeg
    515,1 KB · Visninger: 48
6 DPO her og har SÅ testetrang. Må holde igjen meg selv hver gang jeg tisser. Haha. Skjønner ikke hvorfor. Vært gravid fire ganger før, og aldri fått positiv test før 7/8 DPO. Hvor langt er dere andre? Og når starter testingen?
Jeg er 4 DPO og har også veldig testetrang :laughing021 Jeg klarer ikke å holde meg lenger enn mandag :laughing001
 
Tester fortsatt 13DPO og det er en god stigning synes jeg . Skal ta blodprøve nr to i morgen så spent .
 

Vedlegg

  • IMG_7087.jpeg
    IMG_7087.jpeg
    670,6 KB · Visninger: 73
  • IMG_7076.jpeg
    IMG_7076.jpeg
    488,2 KB · Visninger: 73
  • IMG_7052.jpeg
    IMG_7052.jpeg
    516,5 KB · Visninger: 72
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
 
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Sniker, men å nei, så trist! :Heartred Sender deg en klem :Heartred
 
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Jeg sender deg stor klem og håper at en terminspire likevel sitter om litt :Heartred
 
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️

Så trist å høre! Sender en stor klem! :Heartred
 
Back
Topp