❤️ IKM uke 20 ❤️

Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Så utrolig trist å lese, sender masse klemmer :Heartred
 
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Å, for en trist melding :oops::Heartred Det var jo en helt annen vending enn håpet. Håper det går bra med deg oppi alt dette og at du har støtte rundt deg. Hvis ikke må du bruke oss her på forumet :Heartred
 
Negativ test 13 dpo, og jeg har begynt å spotte, så jeg kan settes på TR.
 

Vedlegg

  • IMG_7946.jpeg
    IMG_7946.jpeg
    329,4 KB · Visninger: 12
Ikm dag imorgen , skygger er nesten helt borte på testene niplene mine er ikke ømme lenger ..
jeg slutta ta wildyam 10 dpo , når jeg så skygggene på alle tester slutta å øke . Så får nokk mensen imorgen . Dette ble siste pp , jeg og mannen kommer til å gå fra hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen. Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Sniker.

Trist å lese :Heartred
Men om dere er på vei fra hverandre, er det kanskje greit at det ikke ble en spire nå? Lykke til:Heartred
 
Hvor mange DPO er jeg egentlig? Jeg fikk rosa eggløsningsslim 2/5 ettermiddag, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim og tror det var bittelitt slim lørdag formiddag og.
Negativ graviditetstest idag, bruker babyplan sine, de som har følsomhet på 20
 
Jeg heier så på deg!:Heartbigred I dag er jeg 21+1 og fikk vite for noen uker siden at vi venter gutt nr.3:love7
Ååååå :Heartred Så hyggelig å høre og gratulerer med nr tre :cool05 ja nå håper jeg at nr fire sitter her , for det har jammen hvert 1,5 år med tårer, tester , temping, blod og hcg til den store gullmedaljen . Ser på testen min jeg tok i dag tidlig , den er fortsatt sterk . Hadde ikke så sterke tester de andre gangene :smiley-ashamed008
 
IKM i morgen!! Mannen kommer hjem i dag, er så sykt spent på om TR melder seg eller ikke i morgen på dagen. Hvis ikke tar vi en test sammen i morgen kveld. Har hatt noe ømme bryst siden torsdag/fredag, litt av og på med murringer.

Men så lurer jeg på om murringene kommer av press fra endetarmen når den er full (pleier å få murringer når jeg f.eks på akutt på do), og brystene har jeg kjent så mye på at det godt kan være derfor de er ømme :hilarious:

Jeg tror jeg må være den mest vinglete prøveren på hele forumet. Skulle ikke prøve denne mnd, og mannen fikk streng beskjed om å trekke seg ut. Ble irritert da han «ikke klarte det». Men nå sitter jeg her og håper at en svømmer klarte å finne veien opp til egget som slapp to dager etter siste sengekos:smiley-angelic001
 
Jeg håper at tr ikke kommer på selve nasjonaldagen, men har vært forkjølet den siste uken så føler liksom at kroppen ikke har vært på lag med å skape et godt miljø for en spire:hungover:

Men i dag har jeg hatt skikkelig mensensmerter og det bruker jeg ikke å ha med mindre jeg får mensen samme dag. Så dette blir jo spennende.. :banghead:
 
Negativ test 8 DPO og temperaturen svinger så mye at FF er usikker på om jeg i deg hele tatt har hatt eggløsning. Er vel stor sjanse for en ny PP her, men det går veldig fint. Hoppet jo spontant inn i prøvingen og håper egentlig mest på mars/april 2025 barn ❤️ (selv om vi aldri har kunnet bestemme termin)
 

Vedlegg

  • IMG_8152.jpeg
    IMG_8152.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 28
  • IMG_8151.jpeg
    IMG_8151.jpeg
    346,4 KB · Visninger: 29
10 dpo i dag og fortsatt negative tester. Så jeg regner med det blir en ny prøveperiode på meg. Jeg tenker å ta en test til i kveld og hvis den er negativ så venter jeg på tanta som skal komme på torsdag :arghh:
 
Negativ test 8 DPO og temperaturen svinger så mye at FF er usikker på om jeg i deg hele tatt har hatt eggløsning. Er vel stor sjanse for en ny PP her, men det går veldig fint. Hoppet jo spontant inn i prøvingen og håper egentlig mest på mars/april 2025 barn ❤️ (selv om vi aldri har kunnet bestemme termin)
føler jeg skimter noe der? :scratch
 
Jeg kan settes på TR, den kommer i morgen. Negativ test i dag 13dpo ❤️ helt i orden, og vurderer nok en gang å ta pause en mnd for å ha termin lenger ut i 2025. Mellom april og november er best mtp barnehage og muligheten for å strekke permisjonen lengst mulig. Men samtidig så hadde jeg håpet at minstedatteren vår ikke nærmer seg 5 års dagen for mye før vi får sistemann. Hun skulle jo egentlig blitt storesøster om to mnd.
 
10 dpo og 44 i hCG er jo kjempe bra? Ligger du rundt 120 eller mer så er vel økningen vært bra nok også.
Så godt å høre , veldig spent . MS testene er sterkere og sterke for hver dag , tar bare å tester morgen urin nå siden det har hvert så grei stigning på dem :happy093
 
Back
Topp