❤️ IKM uke 20 ❤️

IMG_8212.jpegFølte jeg så en svak strek på disse men nå ser jeg det ikke igjen, hmmm. 11 dpo…IMG_8211.jpeg
 
Bedre en tidligstrimlene er min erfaring. Jeg brukte utelukkende Babyplan til EL- og G-testing og det ble baby. Hadde aldri problemer med skyggestreker eller lignende.
Har du prøvd både tidlig og vanlig fra BP? Hva er dine erfaringer da?❤ Jeg har brukt de tidlige nå, alle negative, men begynner å lure på om jeg bør ta en vanlig neste gang jeg skal teste, hørt litt forskjell om de tidlige :bag:
 
Jeg kan settes på tante rød. Hun kom 2 dager tidligere og jeg endte opp med en syklus på 26 dager :bored: og lutealfase på 10 dager :shifty: jeg kjenner at det er helt greit med en ny PP, jeg drømte jo faktisk om en februar baby tidligere i år :angelic::Heartred
Lykke til alle sammen, håper det dukker opp flere positive streker og gratulerer med positivtest til de som allerede har fått :Heartred:Heartred
 
Har du prøvd både tidlig og vanlig fra BP? Hva er dine erfaringer da?❤ Jeg har brukt de tidlige nå, alle negative, men begynner å lure på om jeg bør ta en vanlig neste gang jeg skal teste, hørt litt forskjell om de tidlige :bag:
De vanlige ble positive før tidligstrimlene. Jeg tok en vanlig strimmel ved en feiltakelse og der kom der to streker. Tenkte derfor at tidligstrimmelen sikkert ville få tydeligere strek, den var negativ gitt og da tok jeg tidligstrimmelen senere enn jeg tok den vanlige :blackeye: Har sett at flere har tilnærmet lik erfaring, så jeg ser ikke helt poenget med å bruke tidligstrimmel dersom vanlig strimmel slår ut tidligere :)
 
De vanlige ble positive før tidligstrimlene. Jeg tok en vanlig strimmel ved en feiltakelse og der kom der to streker. Tenkte derfor at tidligstrimmelen sikkert ville få tydeligere strek, den var negativ gitt og da tok jeg tidligstrimmelen senere enn jeg tok den vanlige :blackeye: Har sett at flere har tilnærmet lik erfaring, så jeg ser ikke helt poenget med å bruke tidligstrimmel dersom vanlig strimmel slår ut tidligere :)
Oi! Takk for info :)
 
Oi! Takk for info :)
Fant bilder dypt i arkivet. Slik det ser ut for min del så er strekene tydligest på vanlig strimmel når den er innenfor gyldig tidsfrist mens når strimlene er tørket og utenfor gyldig tidsfrist så er de relativt like?

Disse er fra 10/6/23. Øverste er tidlig strimmel BP, midten er vanlig strimmel BP og nederste tror jeg er tidlig strimmel RFSU. Alle tatt på samme tidspunkt og på samme urin.
IMG_0437.jpg

Til sammenligning her er alle testene fra den gang da:
IMG_0484.jpgIMG_0485.jpg

Disse er begge fra 9/6/23 men tatt på forskjellige tidspunkt og derfor også ikke av samme urin. Den vanlige ble tatt først og den tidlige tatt senere på dagen. Her er de begge innenfor gyldig tidsfrist og sånn ummidelbart ser den tidlige strimmelen sterkere ut her. Samtidig vanskelig å si og vanskelig å sammenligne ettersom de er tatt på forskjellige tider og på forskjellig urin.
IMG_0420.jpgIMG_0428.jpg

Ikke godt å si :bored:
 
Fant bilder dypt i arkivet. Slik det ser ut for min del så er strekene tydligest på vanlig strimmel når den er innenfor gyldig tidsfrist mens når strimlene er tørket og utenfor gyldig tidsfrist så er de relativt like?

Disse er fra 10/6/23. Øverste er tidlig strimmel BP, midten er vanlig strimmel BP og nederste tror jeg er tidlig strimmel RFSU. Alle tatt på samme tidspunkt og på samme urin.
Vis vedlegget 435074

Til sammenligning her er alle testene fra den gang da:
Vis vedlegget 435077Vis vedlegget 435078

Disse er begge fra 9/6/23 men tatt på forskjellige tidspunkt og derfor også ikke av samme urin. Den vanlige ble tatt først og den tidlige tatt senere på dagen. Her er de begge innenfor gyldig tidsfrist og sånn ummidelbart ser den tidlige strimmelen sterkere ut her. Samtidig vanskelig å si og vanskelig å sammenligne ettersom de er tatt på forskjellige tider og på forskjellig urin.
Vis vedlegget 435079Vis vedlegget 435080

Ikke godt å si :bored:
Var litt forskjell det ja! o_O Skal slutte å kjøpe tidligtestene, har hørt så mye negativt om de:bag:
 
Har du prøvd både tidlig og vanlig fra BP? Hva er dine erfaringer da?❤ Jeg har brukt de tidlige nå, alle negative, men begynner å lure på om jeg bør ta en vanlig neste gang jeg skal teste, hørt litt forskjell om de tidlige :bag:
Synes vanlig hcg er bedre enn tidlig på bp . Men ms sine hcg er enda bedre . El fra bp er suverene . Men det er eBay testene der også . Kjøpte 100 stk for 200 kr følte også med 20 hcg tester :)
 
Vondt i korsryggen og litt vannete utflod
Gravid eller mensen på vei?
Ennå ikke slått ut på tester, ikm på lørdag eller søndag
 
Back
Topp