*Sniker* gratulerer så mye!!!10DPO livredd hver gang når jeg tisser for kjemisk …Dette må jo være baby strek ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*Sniker* gratulerer så mye!!!10DPO livredd hver gang når jeg tisser for kjemisk …Dette må jo være baby strek ?
Ja, kommenterte det samme selv over her håper det er tilfellet! Baby er fortsatt bare 6mnd, så vil gjerne vente litt til før vi får nr. 3Helt ærlig, så trur jeg det er eggløsnings strek hcg slår ut ved eggløsning og den lh test er så positiv at hcg burde vært sterkere om det var graviditet og ikke eggløsning
Jeg ser noe på denne og på bilde du la ut lenger ned . Jeg får nesten ikke synlig strek på EL testene ved IKM . Eller egentlig fra da jeg begynner å teste hcg .Hmmm. Jeg ser fortsatt strek (ca som i går), men fikk ikke frem på dette bildet. Eggløsningstesten derimot er positiv! Såå eggløsning, gravid eller snart mensen, da? (Har fått sterk eggløsningstest rett før mens før, men kanskje ikke så positiv?). Hva er deres erfaringer?
Vis vedlegget 434628
Så hyggelig å se at du henger i oktober gruppa*Sniker* gratulerer så mye!!!
Jeg skimter noe på den , litt som min 7DPO og en av 8DPO tisse testene . Jeg gir opp ved 12DPO . Så mange dager igjen hehe8dpo, gitt opp denne måneden nå
Tusen takk endelig satt den her og siSå hyggelig å se at du henger i oktober gruppa
Tusen takk , fortsatt veldig skummelt .
Gjør du!! Oi da er ikke håpet helt ute likevelJeg skimter noe på den , litt som min 7DPO og en av 8DPO tisse testene . Jeg gir opp ved 12DPO . Så mange dager igjen hehe
Vi er sikkert flere som skilter noe , selv hadde jeg jo tissa som en hannhund de neste dagene heheGjør du!! Oi da er ikke håpet helt ute likevel
Jeg tok faktisk en til etter du sa det men glemte selvfølgelig å ta bilde med en gang. Dette er 45 min etterpå caVi er sikkert flere som skilter noe , selv hadde jeg jo tissa som en hannhund de neste dagene hehe
Hmmm synes jeg skimter , men hvor mange dpo ?Jeg tok faktisk en til etter du sa det men glemte selvfølgelig å ta bilde med en gang. Dette er 45 min etterpå ca
8dpo! Ser strek på den i dag tidlig nå, men så ikke noe innenfor tiden, så vet ikke om det telles daHmmm synes jeg skimter , men hvor mange dpo ?
Min erfaring er at en test som har ligget får ikke positiv . Men disse skyggene kan komme vagt. Ser jo her . Skal legge ut min serie , men har det ikke så ryddig som deg8dpo! Ser strek på den i dag tidlig nå, men så ikke noe innenfor tiden, så vet ikke om det telles da
Det MÅ jo være baby!!! Hilsen snik10DPO livredd hver gang når jeg tisser for kjemisk …Dette må jo være baby strek ?
Håper den sitter for deg denne gangen altsåPå 8DPO viser testen 0,2 og dagen etter 0,5 så stiger noe når jeg legger de på el testen i premom.
Dette er jo skikkelig klare streker! De antydningene jeg ser fanges ikke opp på kamera engangPå 8DPO viser testen 0,2 og dagen etter 0,5 så stiger noe når jeg legger de på el testen i premom.