❤️ IKM uke 20 ❤️

Blir ikke helt klok på EL testene denne syklusen. Hadde litt stigning på testene for to dager siden, men i går og i dag var testene svake igjen.
Tror ikke toppen har vært, for jeg pleier ha lengre topp enn bare noen timer.

Men men, får bare fortsette å teste.

CD 20 her i dag, og fortsatt ikke tegn til EL.

Så må nok dessverre innse at IKM ikke blir i uke 20. :arghh:
Fjernet meg selv fra lista, men kommer til å oppdatere den for dere andre siden jeg starta ukestråden.
Krysser fingrene for mange babystreker de neste dagene. :signs003

I dag kom TR, og jeg som trodde EL ikke hadde vært en gang. Hadde 28 dagers syklus nå. Sist syklus fikk jeg ikke EL før CD26, og hadde 36 dagers syklus.

Fikk aldri helt positiv EL test, kun litt stigning på CD15. Men vikrer som jeg må ha hatt kort topp og gått glipp av den.

Fører meg selv inn i lista igjen og setter meg på TR.
 
Last edited:
Jeg kan settes på TR! Det er helt greit at det ikke gikk for oss denne måneden! nå skal vi se utover høsten når vi starter opp igjen :) lykke til videre :D og takk Fru 86 som fortsatte å oppdatere selv om det så ut som el ble forskjøvet :Heartred krysser fingrene for en tydelig topp og full klaff neste runde på deg :D
 
Jeg kan nok settes på TR, og siden jeg er sykepleierstudent og ikke alle mnd passer, så tar vi 2 mnd pause tenker jeg. Litt kjipt men blir godt å nyte sommeren uten kvalme og faenskap :)
Sniker litt fra ikm uke 21. Jeg er også sykepleierstudent og er bare litt nysgjerrig på hvorfor du velger å hoppe over de neste to månedene :joyful: Kanskje du har tenkt på noe jeg ikke har tenkt på :smiley-ashamed004 Hvilket år er du på?
 
Sniker litt fra ikm uke 21. Jeg er også sykepleierstudent og er bare litt nysgjerrig på hvorfor du velger å hoppe over de neste to månedene :joyful: Kanskje du har tenkt på noe jeg ikke har tenkt på :smiley-ashamed004 Hvilket år er du på?
På tanke på praksis og håp om å fullføre 2.året, sånn at jeg kan levere bachelor med kullet mitt og heller utsette 1-2 praksisperioder i 3. året.
Jeg regnet på det, hopper jeg over neste periode, og blir gravid første der, er jeg i uke 37 i siste uka av praksis, blir jeg gravid perioden deretter er jeg i uke 33 i siste uka, osv. men skulle jeg blitt gravid nå neste periode så har jeg termin midt under praksis.
Jeg vil helst ha muligheten til å fullføre 2.året, selvom muligheten for permisjon er jo der også.
 
Sniker litt fra ikm uke 21. Jeg er også sykepleierstudent og er bare litt nysgjerrig på hvorfor du velger å hoppe over de neste to månedene :joyful: Kanskje du har tenkt på noe jeg ikke har tenkt på :smiley-ashamed004 Hvilket år er du på?
Var egentlig veldig godt å høre at det er flere sykepleierstudenter som er like crazy som meg og velger å få barn under studiet. Gikk mange runder med meg selv og på tanke på alder på første barnet vårt så bestemte vi oss for å få en til nå, selvom det kan skape noe problemer på tanke på studie og 3.året blir nok heftig. Kan jeg spørre hvilket år du er på og hvor du studerer?
 
Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere da jeg var litt med i denne ikm gruppen også, jeg fikk positiv test i går!❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7158.jpeg
    IMG_7158.jpeg
    143,5 KB · Visninger: 67
Jeg kan settes på TR! Det er helt greit at det ikke gikk for oss denne måneden! nå skal vi se utover høsten når vi starter opp igjen :) lykke til videre :D og takk Fru 86 som fortsatte å oppdatere selv om det så ut som el ble forskjøvet :Heartred krysser fingrene for en tydelig topp og full klaff neste runde på deg :D

Skal sette deg på TR.

Tusen takk for gode ord. :Heartred
Tror vi kommer til å hoppe over neste PP her. Skal til USA i begynnelsen av juli, og tenker å vente til etter den turen.

Lykke til når dere starter opp igjen med prøvingen i høst.
 
Foreløpig veldig dårlig uttelling i denne gruppa! Håper på bedre resultater for oss alle i neste prøveperiode! (Bortsett fra dere to som faktisk har blitt gravide, da ;))
Ja, veldig få gravide. Og vi nærmer oss jo slutten av uka.
 
Jeg skal teste mandag. Jeg er så lei av negative tester og venter så lenge som mulig. Jeg får opp håper hver gang så tror jeg er gravid nå også men stor sannsynlighet for at testen er negativ.
Et bare 11DPO i dag siden EL var seinere :banghead:
 
Back
Topp