Nyemuligheter
Blir kjent med forumet
Syns jeg kan skimte noeVis vedlegget 451889
8 DPO. Innbiller jeg meg strek? Fikk en ganske kraftig stikkende smerte i går kveld, kan det ha vært implantasjon? Isåfall er det bare 12 timer senere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg kan skimte noeVis vedlegget 451889
8 DPO. Innbiller jeg meg strek? Fikk en ganske kraftig stikkende smerte i går kveld, kan det ha vært implantasjon? Isåfall er det bare 12 timer senere.
Syntes jeg ser, men ser ikke ut som testen er helt ferdigVis vedlegget 451889
Tok bildet da det akkurat hadde gått 3 minutter. Syns streken ble tydeligere etter det, men da er den vel ugyldig?Syntes jeg ser, men ser ikke ut som testen er helt ferdig
3 minutter men ikke seinere en 5 Når den enda er sånn rosa så er den ikke helt ferdig trekt opp. Men, tenker da at du ble gravid siden testen ble tydeligereTok bildet da det akkurat hadde gått 3 minutter. Syns streken ble tydeligere etter det, men da er den vel ugyldig?
Åja, trodde det var innen 3 minutter man måtte lese den av. Syns den ble litt tydeligere etter en liten stund, men når jeg kikket igjen nå var det vanskelig å se noe. Jaja, får teste mer i morgen3 minutter men ikke seinere en 5 Når den enda er sånn rosa så er den ikke helt ferdig trekt opp. Men, tenker da at du ble gravid siden testen ble tydeligere
Håper det er en liten SpireÅja, trodde det var innen 3 minutter man måtte lese den av. Syns den ble litt tydeligere etter en liten stund, men når jeg kikket igjen nå var det vanskelig å se noe. Jaja, får teste mer i morgen
Jeg måtte ned og kikke en gang til, og jeg ser faktisk strek - mannen også! Var litt for kjapp til å avvise i sted. Det blir spennendeHåper det er en liten Spire
Få seeeJeg måtte ned og kikke en gang til, og jeg ser faktisk strek - mannen også! Var litt for kjapp til å avvise i sted. Det blir spennende
Få seee
Ser den, selv om den er tør så x jeg alt for at det er en baby strek! Tar du ny i kveld?Vis vedlegget 451909
Vet ikke om det kommer frem i det hele tatt på bildet, men ser iallfall i virkeligheten!
Ser!Vis vedlegget 451909
Vet ikke om det kommer frem i det hele tatt på bildet, men ser iallfall i virkeligheten!
Jeg må vel nesten detSer den, selv om den er tør så x jeg alt for at det er en baby strek! Tar du ny i kveld?
Ser i alle fall en linje derHva trur dere her da? Tisset i kopp, og helte det ut å dro opp uten å teste er det mulig! så dette er på det lille jeg klarte å knipe ut 5 min senere..
Jeg har negativ test idag, men var kvalm i natt og litt høyere puls. Har noen opplevd slike symptomer, fått negativ test, men vært gravid?
Hehe her er det hakket mer uromantisk (ivf) Vi er ikke i lag når det skjer en gangAndre her som har menn som syns det er lite romantisk å "prøve på barn"? Og heller vil at det skal skje naturlig uten timeplan?
Blir veldig spennende framover!!Hatt litt høyere puls som jeg kjente på en kveld jeg var ekstra varm, og skikkelig stikk på natta og den natta var jeg kvalm. Men hva det var veit jeg ikke, vil jo i grunn si testen min ikke akkurat er «positiv» enda..