❤️ IKM Uke 2 ❤️

Tok bildet da det akkurat hadde gått 3 minutter. Syns streken ble tydeligere etter det, men da er den vel ugyldig?
3 minutter men ikke seinere en 5 :)Når den enda er sånn rosa så er den ikke helt ferdig trekt opp. Men, tenker da at du ble gravid siden testen ble tydeligere :Heartred

Vedlegg

• IMG_0420.png
    IMG_0420.png
    623,6 KB · Visninger: 21
3 minutter men ikke seinere en 5 :)Når den enda er sånn rosa så er den ikke helt ferdig trekt opp. Men, tenker da at du ble gravid siden testen ble tydeligere :Heartred
Åja, trodde det var innen 3 minutter man måtte lese den av. Syns den ble litt tydeligere etter en liten stund, men når jeg kikket igjen nå var det vanskelig å se noe. Jaja, får teste mer i morgen :Heartred

Gøy med mange begynnende streker her! Selv tester jeg ikke før IKM, for etter 1,5 års prøving har jeg lært at det er for tøft å se negative tester flere dager på rad. Egentlig vil jeg vente til mens er forsinket, men siden jeg går på Cyclogest nå må jeg vite om jeg skal slutte på den.

10 DPO i dag. Brystømheten har tatt seg litt opp, som er spennende. Gleder meg til å gå inn i uken vår i morgen :D

Jeg har negativ test idag, men var kvalm i natt og litt høyere puls. Har noen opplevd slike symptomer, fått negativ test, men vært gravid?

Hatt litt høyere puls som jeg kjente på en kveld jeg var ekstra varm, og skikkelig stikk på natta og den natta var jeg kvalm. Men hva det var veit jeg ikke, vil jo i grunn si testen min ikke akkurat er «positiv» enda..

Back
Topp