❤️ IKM Uke 2 ❤️

Så mange fine tester! :love7 Krysser fingrene for at de utvikler seg i riktig retning for dere.

Jeg er 5 dpo i dag. Foreløpig ingen symptomer. Ømme bryster, men de er alltid ømme fra eggløsning til IKM. Murringer i magen gjennom hele gårsdagen og i dag. Ser at jeg registrerte akkurat det samme periode i forrige syklus, så det er nok normalt for meg.:happy:

Føler meg så lite gravid. Var så sikker på at jeg var det sist pp. Hadde masse symptomer og liksom kjente at jeg var det. Super negativ.
Gadd ikke ta i går dpo 8, fordi jeg bare føler ikke det er noe der. Mannen min er veldig spent og lurte på om jeg kunne ta en i morgen. Føler bare på en eller annen måte at det ikke er håp denne gangen :sour:

Føler meg så lite gravid. Var så sikker på at jeg var det sist pp. Hadde masse symptomer og liksom kjente at jeg var det. Super negativ.
Gadd ikke ta i går dpo 8, fordi jeg bare føler ikke det er noe der. Mannen min er veldig spent og lurte på om jeg kunne ta en i morgen. Føler bare på en eller annen måte at det ikke er håp denne gangen :sour:
Du er fortsatt bare 9 DPO da, symptomer kan kommer senere enn det! Blir spennende med test, håper du blir overrasket :love017

Blenda 9 dpo. Har hatt uregelmessig mensen etter fødsel, så vet jo egentlig ikke helt sikkert når eggløsning var.

Vedlegg

• IMG_20250104_104143474.jpg
    IMG_20250104_104143474.jpg
    1 MB · Visninger: 56
Her kom mensen i dag, som forventet denne syklusen men litt tidlig. Egentlig greit med en skikkelig syklus for å få renset opp inni der etter MA i desember, og nå har jeg en dato å regne fra mot eggløsning. Blir bra å starte det nye året når syklusen kom så fort igang igjen. 3 uker og 4 dager siden MA og utskrapning.

Ikke tatt i dag, men tok i går. Så akkurat den samme lille antydningen som på den jeg la ut, så da var det nok bare skygger :/ burde jo vært sterkere i går om det var noe :) så da venter jeg bare å ser om mensen kommer, tester ikke noe mer før den eventuelt ikke skulle komme.

Tok test i går, den kom ut sååå negativ som den kan ;) Er nok for tidlig..dpo 7, Men har virkelig ikke troa på denne gangen heller. Var såå sikker sist måned :(
Tenker jeg skal holde meg med å i ikke teste igjen før det nærmer seg uken med mensen.

Tok test i går, den kom ut sååå negativ som den kan ;) Er nok for tidlig..dpo 7, Men har virkelig ikke troa på denne gangen heller. Var såå sikker sist måned :(
Tenker jeg skal holde meg med å i ikke teste igjen før det nærmer seg uken med mensen.
Lurt å vente så lenge man klarer! Jeg er 8 DPO i morgen, da ryker jeg på første test. Fikk positiv sist syklus 8 DPO, men endte i kjemisk.

Eg har fått en liten blødning. Først litt rosa med gult slim. Noen timer senere litt mer rødt men stoppet opp. Håper på en festeblødning, men det er vel med håpet :(

Eg har fått en liten blødning. Først litt rosa med gult slim. Noen timer senere litt mer rødt men stoppet opp. Håper på en festeblødning, men det er vel med håpet :(
Jeg blødde gjennom hele første trimester (startet dpo 9) og på og av resten av graviditeten med datteren min. Hun er frisk og rask og kom naturlig dagen før termin :love2

Håper det var en liten festeblødning :love7 Egget kan feste seg så seint som 12 DPO

Back
Topp