Nei, er ikke noe vits. Hvilepulsen min daler nedover. Så om den går opp før TR så kommer jeg til å teste.@Chrissico og @Ametyst83 har dere testet på nytt i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er ikke noe vits. Hvilepulsen min daler nedover. Så om den går opp før TR så kommer jeg til å teste.@Chrissico og @Ametyst83 har dere testet på nytt i dag?
Gratulerer! Vil du jeg skal sette deg som gravid?10 DPO og svak svak strek. Fikk svak strek i går på både morgen og kveldsurin også. Har aldri hatt kjemisk, så håper denne også kniper seg fast
Vis vedlegget 451740
Ja, gjør detGratulerer! Vil du jeg skal sette deg som gravid?
Fin strek da10 DPO og svak svak strek. Fikk svak strek i går på både morgen og kveldsurin også. Har aldri hatt kjemisk, så håper denne også kniper seg fast
Vis vedlegget 451740
Eg ser en strek!Måtte ta en test, er så øm i livmor område. Det kan være fordi jeg er så hard i magen om dagen.Ble en superduper svak strekk. Men, sikkert en av mine berømte skygger
Så spennende!! Håper det er babystrekMåtte ta en test, er så øm i livmor område. Det kan være fordi jeg er så hard i magen om dagen.Ble en superduper svak strekk. Men, sikkert en av mine berømte skygger
Eg ser en strek!
Får ta en til i kveld. Er bare så mye som skjer der nede, men det kan også være pga progesteron. Men, tviler.. Jeg får alltid skygge! Er jo helt latterlig.. men en dag må det da være noe annetSå spennende!! Håper det er babystrek
Ser skyggen/streken jeg også! Sånne jeg også typisk har som jeg ikke skjønner noe av.. blir gæren av dem krysser fingrene for at det er mer enn skygge nå blir spennende å se kveldens test daFår ta en til i kveld. Er bare så mye som skjer der nede, men det kan også være pga progesteron. Men, tviler.. Jeg får alltid skygge! Er jo helt latterlig.. men en dag må det da være noe annet
Ingen symptomer her, utenom ømme bryster som jeg stort sett alltid har mellom eggløsning og mensen. Er bare 7DPO, så er nok for tidlig å kjenne noe. Hvor mange DPO er du?Noen som kjenner på noen potensielle symptomer i DPO land?
Jeg har høyere puls, og luktet kjøttdeigen som mannen åpnet fra kjøkenet og ut i stuen. Og det har jeg aldri gjort før! Kjenner også det strammer/stikker nede i magen når jeg hoster og snur meg, og kjenner på murringer i lårene og korsryggen.
Jeg har ikke sjans til å tenke noe annet enn at jeg er blitt gravid, men samtidig alt for tidlig å tenke sånn
Er bare 4 DPO (tror jeg, ikke 100% sikker på akkurat når EL var).Ingen symptomer her, utenom ømme bryster som jeg stort sett alltid har mellom eggløsning og mensen. Er bare 7DPO, så er nok for tidlig å kjenne noe. Hvor mange DPO er du?
Så spennende da! Håper det er noe i det for oss beggeEg har masse av de samme symptomene som forrige pp, mensverk, stråling nedover beina, brenner i korsryggen, stikking i eggstokkene, svie på høye og venstre side mage. Men som sagt hadde eg jo alt dette forrige gang også. Er bare 5 dpo da! Forskjellen er at utfloden er vannete, forrige pp var den tykk og klissete på en måte! Sorry for detaljer.
Ingen symptom her… tok test i dag dpo 7, negativ. Hadde riktignok ikke forventet annet. Fikk ikke positiv test før dag 12 sist graviditet.Noen som kjenner på noen potensielle symptomer i DPO land?
Jeg har høyere puls, og luktet kjøttdeigen som mannen åpnet fra kjøkenet og ut i stuen. Og det har jeg aldri gjort før! Kjenner også det strammer/stikker nede i magen når jeg hoster og snur meg, og kjenner på murringer i lårene og korsryggen.
Jeg har ikke sjans til å tenke noe annet enn at jeg er blitt gravid, men samtidig alt for tidlig å tenke sånn
Håper på positiv test snart!Ingen symptom her… tok test i dag dpo 7, negativ. Hadde riktignok ikke forventet annet. Fikk ikke positiv test før dag 12 sist graviditet.
Oppblåst som bare det har en del av det samme som deg, lukta ting på avstand -spesielt parfyme lukter intenst mye, dump følelse nederst i magen pluss stikking og mye murring. Puppene KLØR, av alle tingNoen som kjenner på noen potensielle symptomer i DPO land?