❤️ IKM Uke 2 ❤️

Vedlegg

• IMG_0208.png
    IMG_0208.png
    170,5 KB · Visninger: 31
Måtte ta en test, er så øm i livmor område. Det kan være fordi jeg er så hard i magen om dagen.Ble en superduper svak strekk. Men, sikkert en av mine berømte skygger :laughing002

Vedlegg

• IMG_0210.jpeg
    IMG_0210.jpeg
    1 MB · Visninger: 84
Greit nok at mann ikke «kan» ha symptomer tidlig i dpo land, men når jeg ser i notatene mine og ser mensenverk fra cd17 og er nå på 27 så er der rimligt lenge me ubehag me damer ska måtta ha, gravid eller ei! Det er jo sånn, vertfall ikke eg, følger med på til vanlig men der er jo ganske sprøtt!

Får ta en til i kveld. Er bare så mye som skjer der nede, men det kan også være pga progesteron. Men, tviler.. Jeg får alltid skygge! Er jo helt latterlig.. men en dag må det da være noe annet :Heartred
Ser skyggen/streken jeg også! Sånne jeg også typisk har som jeg ikke skjønner noe av.. blir gæren av dem :laughing002 krysser fingrene for at det er mer enn skygge nå :Heartred blir spennende å se kveldens test da:D

Noen som kjenner på noen potensielle symptomer i DPO land?
Jeg har høyere puls, og luktet kjøttdeigen som mannen åpnet fra kjøkenet og ut i stuen. Og det har jeg aldri gjort før! Kjenner også det strammer/stikker nede i magen når jeg hoster og snur meg, og kjenner på murringer i lårene og korsryggen.
Jeg har ikke sjans til å tenke noe annet enn at jeg er blitt gravid, men samtidig alt for tidlig å tenke sånn :smiley-bounce022

Eg har masse av de samme symptomene som forrige pp, mensverk, stråling nedover beina, brenner i korsryggen, stikking i eggstokkene, svie på høye og venstre side mage. Men som sagt hadde eg jo alt dette forrige gang også. Er bare 5 dpo da! Forskjellen er at utfloden er vannete, forrige pp var den tykk og klissete på en måte! Sorry for detaljer.

Jeg har høyere puls, og luktet kjøttdeigen som mannen åpnet fra kjøkenet og ut i stuen. Og det har jeg aldri gjort før! Kjenner også det strammer/stikker nede i magen når jeg hoster og snur meg, og kjenner på murringer i lårene og korsryggen.
Jeg har ikke sjans til å tenke noe annet enn at jeg er blitt gravid, men samtidig alt for tidlig å tenke sånn :smiley-bounce022
Ingen symptomer her, utenom ømme bryster som jeg stort sett alltid har mellom eggløsning og mensen. Er bare 7DPO, så er nok for tidlig å kjenne noe. Hvor mange DPO er du?

Ingen symptomer her, utenom ømme bryster som jeg stort sett alltid har mellom eggløsning og mensen. Er bare 7DPO, så er nok for tidlig å kjenne noe. Hvor mange DPO er du?
Er bare 4 DPO (tror jeg, ikke 100% sikker på akkurat når EL var).
Veldig mulig det bare er ønsketenkning :smiley-ashamed004

Eg har masse av de samme symptomene som forrige pp, mensverk, stråling nedover beina, brenner i korsryggen, stikking i eggstokkene, svie på høye og venstre side mage. Men som sagt hadde eg jo alt dette forrige gang også. Er bare 5 dpo da! Forskjellen er at utfloden er vannete, forrige pp var den tykk og klissete på en måte! Sorry for detaljer.
Så spennende da! Håper det er noe i det for oss begge :love7

Ingen symptom her… :shifty: tok test i dag dpo 7, negativ. Hadde riktignok ikke forventet annet. Fikk ikke positiv test før dag 12 sist graviditet.

Oppblåst som bare det :rolleyes: har en del av det samme som deg, lukta ting på avstand -spesielt parfyme lukter intenst mye, dump følelse nederst i magen pluss stikking og mye murring. Puppene KLØR, av alle ting:laughing002

Nå fikk jeg den her på ikke utvannet 2 timers urin! Blir helt sprø av det her jeg.. :angelic: Håper den er sterkere i morgen.

Vedlegg

• IMG_0277.jpeg
    IMG_0277.jpeg
    688,2 KB · Visninger: 52
  • IMG_0278.jpeg
    IMG_0278.jpeg
    672,9 KB · Visninger: 52
  • IMG_0271.jpeg
    IMG_0271.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
Back
Topp