❤️ IKM Uke 2 ❤️

Blomsten84 - B7 - PP5 - EL? - IKM 11.01(?).

Da er jeg tilbake her. Ble gravid første gang i juli, endte i MA i september. Gravid på nytt i oktober. MA i midten av desember :(. Gir ikke opp drømmen om en veldig etterlengtet attpåskatt enda. Alt har sett bra ut på UL, i desember var det utviklingen stanset 8+2. I september var det slutt 6+2.
Hadde første blødningsdag (piller for å hjelpe kroppen med å avslutte) den 14.12. Forrige MA runde, ble jeg gravid på første vanlige syklus etter MA, var rester som kom ut med første mens etter MA. Regner med at jeg må inn i en vanlig syklus denne gangen også, for at det skal være håp. Altså sannsynligvis liten sjans denne mnd. Blir veldig lett gravid, men det hjelper jo lite når det ender i MA :confused:. Men, under kan skje❤️

Godt å være i DPO-land selv om det er kjedelig å vente nå og. Det var verre å vente på eggløsning etter kjemisk forrige syklus, for jeg ville bare komme videre. Og eggløsning ble forsinket 8 dager, så var ekstra venting. Forrige syklus testet jeg svakt svakt positiv 8 DPO. Tipper jeg blir å teste fra da denne syklusen også. Isåfall bare 6 dager å vente! Gleder meg til alle skal begynne å teste i gruppa, håper alle deler bilder :D

Godt å være i DPO-land selv om det er kjedelig å vente nå og. Det var verre å vente på eggløsning etter kjemisk forrige syklus, for jeg ville bare komme videre. Og eggløsning ble forsinket 8 dager, så var ekstra venting. Forrige syklus testet jeg svakt svakt positiv 8 DPO. Tipper jeg blir å teste fra da denne syklusen også. Isåfall bare 6 dager å vente! Gleder meg til alle skal begynne å teste i gruppa, håper alle deler bilder :D
Hele tiden før eggløsning og frem til 5 DPO er pyton :laughing002 Så ja, over 5 DPO så kan man liksom sitte og kjenne etter små tegn og håpe på en festeblødning f.eks. Håper Det jeg kjenner om dagen er en baby. Håper du blir fort gravid, er så leit å gå igjennom en kjemisk :Heartred

Hele tiden før eggløsning og frem til 5 DPO er pyton :laughing002 Så ja, over 5 DPO så kan man liksom sitte og kjenne etter små tegn og håpe på en festeblødning f.eks. Håper Det jeg kjenner om dagen er en baby. Håper du blir fort gravid, er så leit å gå igjennom en kjemisk :Heartred
Haha, ja sant nok! Men etter eggløsning er det iallfall ikke noe mer man kan gjøre, da er det bare å vente!
Krysser virkelig fingrene for at det du kjenner er en baby!! Og takk, håper og det. Ja, det var skikkelig kjipe greier :Heartred

Godt nyttår til dere alle! :love017 Håper det nye året fører med seg en haug av babylykke for oss alle.

Jeg føler jeg lever litt på en rosa sky om dagen. Forrige PP var litt halvhjertet, først denne runden mannen er 100% med på at vi faktisk prøver. Jeg har vært klar i en årrekke. Det har vært mange vanskelige samtaler, knuste drømmer og det som har føltes ut som evig venting på at han skal bli klar for barn. Det at vi endelig er i gang føles nesten for godt til å være sant. :love017 Krysser fingrene for at 2025 blir et godt år.

Blenda test, 8 DPO :sorry:

Vedlegg

• IMG_0138.jpeg
    IMG_0138.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 39
Ut i fra testene tidligere så skal jeg vel kanskje være 6 dpo, men tok en eggløsningstest nå for moro skyld og syns den ser ganske positiv ut? Klarte kanskje ikke egget å slippe eller kan det være noe på gang?
IMG_1814.jpeg

Back
Topp