❤️ IKM Uke 2 ❤️

Positiv test for to dager siden. Synes testen i går virket sterkere, men premom er ikke enig. Beregner eldagen som idag :) Skal til gyn 7 januar pga oppfølning av en tvillingcyste som er stor. Vi skulle også prates mer da om jeg fortsatt ikke er gravid. Håper han kan se om jeg iallefall har hatt eggløning. Og se på slimhinna.
Vis vedlegget 451486
Enig med deg i at siste ser sterkest ut!

Endelig 5 DPO i morgen, og da kan det begynne å skje. Egget fester seg, håper på en festeblødning egentlig. Skal ta min første test 7 DPO tenkte jeg :laughing002 Blir jeg gravid denne PP så kommer jeg nesten til å føle meg som Jomfru Maria med tanke på det ligget vi hadde på søndag :laughing002

Da er toppen forbi, og jeg setter eggløsning i dag. Jeg fikk smerter sent i går kveld, så kan være egget slapp i natt, men tenker i morgen er 1 DPO. Det skal iallfall ikke stå på innsatsen denne runden, så håper på positivt resultat :D
IMG_1349.jpeg

Hadde relativt svak strek på eggløsningstest på morgenen i dag og tenkte at eggløsning kanskje var forsinket. Kjente plutselig utover ettermiddagen at brystene begynte å bli ømme. Murringer i magen utover kvelden.
Har ikke så mye erfaring med eggløsningsstrimler, men denne ser vel positiv ut? Premom anslår den til 1,1 og høy. :)

Vedlegg

• IMG_0255.jpeg
    IMG_0255.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 21
Back
Topp