Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekenFikk denne nå, bitte litt sterkere en i går…
Oppblåst som bare det har en del av det samme som deg, lukta ting på avstand -spesielt parfyme lukter intenst mye, dump følelse nederst i magen pluss stikking og mye murring. Puppene KLØR, av alle ting
Åh jaaa hurraa! Det her må jo bli noe!Fikk denne nå, bitte litt sterkere en i går…
Vet du om du har hatt EL eller hadde du mensen?Skulle bare sjekke at den var negativ etter sist pp med kjemisk, sånn at alt var klart til å «åpne ballet» i morgen. også er det jaggu meg en liten skygge her? Assa kan kjemisk henge i så lenge eller kan det være en liten baby skygge?
Ja, jeg ser. Spesielt godt på første bildeSer dere også noe her? Samboeren er sykt skeptisk..
Jeg ser! Vil du melde deg inn i gruppa?Ser dere også noe her? Samboeren er sykt skeptisk..
Jeg ser!!Ser dere også noe her? Samboeren er sykt skeptisk..
Mensen kom da den skulle, eller helst ikke skulle mtp positiv test. Eggløsning har jeg ikke målt etter men tipper den har vært mtp eggløsningsslimet.. men man veit jo aldri 100% når jeg ikke har testetVet du om du har hatt EL eller hadde du mensen?
SerSer dere også noe her? Samboeren er sykt skeptisk..
Det der må være baby strekSkulle bare sjekke at den var negativ etter sist pp med kjemisk, sånn at alt var klart til å «åpne ballet» i morgen. også er det jaggu meg en liten skygge her? Assa kan kjemisk henge i så lenge eller kan det være en liten baby skygge?
Ville jo da trodd at en ny strek betyr ny graviditet ;-) men er ingen ekspertMensen kom da den skulle, eller helst ikke skulle mtp positiv test. Eggløsning har jeg ikke målt etter men tipper den har vært mtp eggløsningsslimet.. men man veit jo aldri 100% når jeg ikke har testet
Vi får se om det blir noe endringer på streken ila helgenVille jo da trodd at en ny strek betyr ny graviditet ;-) men er ingen ekspert
SerFikk disse nå og eggløsningstesten er enda veldig positiv
Vis vedlegget 451815Vis vedlegget 451816Vis vedlegget 451817