Haha, så typisk! Jeg ser strek!Hva trur dere her da? Tisset i kopp, og helte det ut å dro opp uten å teste er det mulig! så dette er på det lille jeg klarte å knipe ut 5 min senere..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, så typisk! Jeg ser strek!Hva trur dere her da? Tisset i kopp, og helte det ut å dro opp uten å teste er det mulig! så dette er på det lille jeg klarte å knipe ut 5 min senere..
Håper den blir sterkereSelv er testen ikke noe sterkere i dag, nesten umulig å se, men sånn var det forrige gang også - streken ble først ordentlig tydelig synlig 11 DPO. Vis vedlegget 451959
Så kjedelig vil du at jeg skal sette deg på TR, eller vil du vente til IKM?Dpo 11. ingen strek. Tror jeg gir meg, lykke til videre til dere andre
Takk, håper og det. Har iallfall en del symptomer!Håper den blir sterkere
Jeg ser iallfall streken! Håper din også blir sterkereHer er det et litt lysere bilde av samme testen..
Gratulerer! Så kjekt! Og vilt gøy med baby nr 7!Hadde sex 3 dager før EL og tror jaggu jeg er gravid Skulle ikke starte prøvingen før I april, men
Vis vedlegget 451975Vis vedlegget 451976Vis vedlegget 451977
Det kan ikke være noe annet en baby strekJeg veit ikke hva jeg skal tru. Den er mer synlig i dag før den er ferdig trekt opp egentlig, da ser man at den er rosa. På bilde ser den jo ikke rosa ut.. ahhh, da må man vente enda en dag kanskje jeg må dra å kjøpe makesure..
X for at det utvikler segSelv er testen ikke noe sterkere i dag, nesten umulig å se, men sånn var det forrige gang også - streken ble først ordentlig tydelig synlig 11 DPO. Vis vedlegget 451959
Takk Vært sammen med mannen min I over 18 år nå, vært heldig med hanGratulerer! Så kjekt! Og vilt gøy med baby nr 7!
Gratulerer, så fantastiskHadde sex 3 dager før EL og tror jaggu jeg er gravid Skulle ikke starte prøvingen før I april, men
Vis vedlegget 451975Vis vedlegget 451976Vis vedlegget 451977Vis vedlegget 451978Vis vedlegget 451979
Gratulerer, så fantastisk
Er så greit med sånne overraskelser, da slipper man liksom det prøve styretTakk Er litt i sjokk, men Veldig overrasket