❤️ IKM Uke 2 ❤️

Fikk denne også på 2.urin :excited001 Og disse under igjen på 3.urin, der hvor jeg har drukket litt:) Åååh, som jeg håper:smiley-angelic001:Heartpink:love7
20250107_095813.jpg
20250107_095900.jpg

@Andregangsønsker
Jeg prøver å roe meg litt med at akkurat nå, så er jeg gravid. Den digitale har slått ut, så jeg kan settes på GRAVID :love7 :sad010 :Heartpink

Sniker meg til å si forsiktig gratulerer og krysser fingrene for at spiren holder hele veien :love7 :love2
Takk, håper du og mange kommer etter meg :smiley-angelic001 :Heartpink Håper den lille klorer seg fast:sad010:Heartpink:love7

Veldig gøy å se så mange streker :love017 Selv testet jeg på nytt i går kveld, og da var streken blitt litt sterkere, og samme i dag. Tror jeg har sterkere tester på kvelden. Spent på å se om det blir en økning til i kveld - for det var økning fra morgen 8 til 9 DPO kveld. Men fortsatt veldig svakt, så har ikke for høye forhåpninger enda.

Var hos gyn idag. Blir henvist til sykehus pga en dermoid cyste som er ganske stor. Heldigvis kjenner jeg ikke noe av den, så det blir vel ikke så mye annet der heller enn en ekstra titt.

Slimhinnen er på 8 mm 10 dpo. gikk gjennom blodprøvene jeg tok i oktober. Alle prøvene var bra, litt forhøyete testosteron ett eller annet. I tillegg kan det se ut i livmoren min som om jeg har pco. Pga regelmessig syklus og bekreftet el har jeg ikke det. AMH var 24.

Negativ test idag. 10 dpo. Har bare vanlige tester, så jeg holder ved håpet at det kanskje er for tidlig å se noe på testene enda. Håper, håper, håper:)

Hvis det ikke går denne eller neste måned skal det leveres sædprøve til porsgrunn. Deretter blir det noen mnd pause før vi fortsetter i noen måneder til. Om jeg ikke er gravid før denne tiden neste år, gir vi oss.

Så spennende å se alle testene! Gratulerer så mye til dere gravide:love017 Selv testet jeg jo svakt positivt for noen dager siden, og igår testet jeg like svakt på utvannet urin. Er veldig forberedt på kjemisk..men selv om jeg er forberedt, syns jeg det er utrolig kjedelig og trist å teste positivt for så å blø om noen dager. Tenkte jeg var mye mer «chill» denne pp. Da jeg tross alt ammer mye fortsatt, og ikke forventet å bli gravid på en stund. Men det er rart med det, med en gang jeg får en positiv test går det til hodet på meg…

Drikker en del vann på dagtid, så blir nok litt for tynn urin til å teste på dagen. I natt holdt jeg meg hele natten, fordi jeg tenkte å ta en test i dag tidlig. Men så var det full baluba med begge guttene nå på morgenen, så glemte hele greia.. og før jeg visste ordet av det hadde jeg allerede gått på do :hilarious: Så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente til i morgen tidlig, så jeg ikke blir enda mer forvirret og urolig enn det jeg allerede er!

Så spennende å se alle testene! Gratulerer så mye til dere gravide:love017 Selv testet jeg jo svakt positivt for noen dager siden, og igår testet jeg like svakt på utvannet urin. Er veldig forberedt på kjemisk..men selv om jeg er forberedt, syns jeg det er utrolig kjedelig og trist å teste positivt for så å blø om noen dager. Tenkte jeg var mye mer «chill» denne pp. Da jeg tross alt ammer mye fortsatt, og ikke forventet å bli gravid på en stund. Men det er rart med det, med en gang jeg får en positiv test går det til hodet på meg…

Drikker en del vann på dagtid, så blir nok litt for tynn urin til å teste på dagen. I natt holdt jeg meg hele natten, fordi jeg tenkte å ta en test i dag tidlig. Men så var det full baluba med begge guttene nå på morgenen, så glemte hele greia.. og før jeg visste ordet av det hadde jeg allerede gått på do :hilarious: Så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente til i morgen tidlig, så jeg ikke blir enda mer forvirret og urolig enn det jeg allerede er!
Det høres ut som morgenene her også :hilarious:

Har begynt å spotte å blø litt, har først IKM på lørdag, men med alle de 3 siste guttene har jeg hatt lettblødende livmorhals(ble konisert i 2017) og hematom i livmoren. Så det har gitt blødninger til uke 9 med alle 3. Men testene stiger ennå, tok en test nå før dusjen :Heartred :smiley-angelic001
20250107_165344.jpg

Klarte ikke dy meg fra å ta en til etter jobb. Ultrasvak sterk på ettermiddagsurin, 4 timer etter siste toalettbesøk. Hadde ingen symptomer før i går kveld når jeg skulle legge meg. Jeg pleier å ha ømme bryster fra eggløsning til mensen kommer, men idag (4 dager før ikm) er brystene normale - finnes ikke ømme. Levbar men tydelig kvalme som har vært konstant siden jeg la meg i går kveld. Kan virkelig kvalmen starte så tidlig?:oops:

Vedlegg

• IMG_0317.jpeg
    IMG_0317.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
Klarte ikke dy meg fra å ta en til etter jobb. Ultrasvak sterk på ettermiddagsurin, 4 timer etter siste toalettbesøk. Hadde ingen symptomer før i går kveld når jeg skulle legge meg. Jeg pleier å ha ømme bryster fra eggløsning til mensen kommer, men idag (4 dager før ikm) er brystene normale - finnes ikke ømme. Levbar men tydelig kvalme som har vært konstant siden jeg la meg i går kveld. Kan virkelig kvalmen starte så tidlig?:oops:

Åååh, fiiiine streken :love017 :Heartpink :Heartblue :love7 Kvalmen kan starte tidlig, ja. Jeg har hyperemesis, og kvalmen er allerede begynt litt av og på :bag:

Jeg har begynt å teipe testene sammen, så ser jeg stigningen litt bedre:hilarious::p:joyful:
20250107_181402.jpg

Ser den siste jeg la til, var en del sterkere:love017:smiley-angelic001

9 DPO og mer blenda. Hvorfor kan jeg ikke være litt tålmodig og bare venteee? :banghead:

Husk at det ennå er veldig tidlig, kan fint teste positivt ila de neste dagene :love7 :Heartpink :love017

Åååh, fiiiine streken :love017 :Heartpink :Heartblue :love7 Kvalmen kan starte tidlig, ja. Jeg har hyperemesis, og kvalmen er allerede begynt litt av og på :bag:
Såpass ja! Tørr ikke håpe helt på at det er virkelig før etter IKM. Hadde tenkt at kvalmen tidligst kom i uke 6-8 når hcg begynner å bli høy. :) Kan for all del hende at kvalmen er forårsaket av noe annet, men til vanlig er jeg meget sjeldent kvalm. Ble tatt litt på senga der :laughing002

Ja sier det til meg selv om og om igjen :hilarious:
Greien er at jeg føler meg gravid. Sverger på at puppene er blitt større og mer følsomme. Men så blir jeg sånn «er det bare i hodet mitt?» :smiley-ashamed004
Håpløst tilfelle her :greet025

Haha, har gjort akkurat det samme selv den siste uken :hilarious: Så jeg tror det er noe i det det, altså:smiley-bounce012:smiley-ashamed005:love017:smiley-angelic001 har kjent på bekkensmerter og dautrøtt kl 19 :smiley-ashamed005 :laughing002

Back
Topp