❤️ IKM Uke 2 ❤️

Skulle ønske du også hadde en liten spire i magen❤️ Leste at du har prøvd ei stund, og det er virkelig tøft å stå i over tid❤️ Krysser alt jeg har for spire i neste pp :smiley-angelic001 :Heartpink klemmepå:smiley-angelic003:Heartred
Det skjer når det skjer. Er godt å ha mannen når jeg går i kjelleren. For det er virkelig tøft det her.. Men, heldigvis så har vi mange mange sjanser enda. Satser på gullegget neste mnd :love7

Det skjer når det skjer. Er godt å ha mannen når jeg går i kjelleren. For det er virkelig tøft det her.. Men, heldigvis så har vi mange mange sjanser enda. Satser på gullegget neste mnd :love7
Javisst, babyer har gjerne en tendens til å komme når de vil selv, og ikke omvendt :love017 :Heartblue:Heartpink:hilarious: Godt å ha mannen å støtte seg til, en trygg favn❤️

10 DPO morgenurin. En anelse sterkere enn i går. :love017 Håper spira klorer seg fast.

Fremdeles kvalm. Sovet minimalt i natt, så det kan bli en spennende dag på jobb. :laughing002

Vedlegg

• IMG_0333.jpeg
    IMG_0333.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 48
Hei dere som kaller dere "testetøser", hehe. Jeg har sterke anlegg for å bli en slik en, elsker generelt tester av alle slag egentlig. Men jeg synes det er ALT for mye at stake her, til å drive å teste og teste? For, det er jo nesten bare verre å få en svak strek 8dpo feks, for så å se at den forsvinner... uansett hvorfor den streken var der eller ikke. Om jeg ikke tester vet jeg jo ikke noe om at det kanskje var noe der overhodet hvis det skulle komme mensen...? Jeg ser at det er mange som sammenligner tester veldig og blitt urolige og stresset ved ulike fargenyanser, men det er jo både bare slik testene er og slik kroppen er - det et jo ikke ment å teste så tidlig, verken strimlene eller kroppen er liksom klar for det enda? Så, egentlig er det jo 100% sjølpining og holde på slik, er det ikke? Til og med en positiv strek så tidlig, som alle håper på, er jo egentlig dårlig nyheter - eller ingen nyheter - frem til de i hvert fall har passert IKM. Det er i hvert fall noe jeg har tenkt en del på mens jeg har lest rundt om på disse forumene og sett et hav av slike tester... jeg ville bare dele de tankene her. Blir lei meg for mange her inne som plager deg selv veldig

Samtidig skjønner jeg så godt følelsen av å liksom GJØRE NOE mens man venter... ventetiden er helt umenneskelig krevende! Herregud. Enda jeg har to små barn, jobb og en uferdig phd hengende over, tenker jeg uhensiktsmessig mye på dette jeg også... jeg har kjøpt en pakke tidligtester og en pakke digital med ukeindikator, og gravd de ned i skuffen. De to forrige svangerskapene testet jeg ikke før 12dpo og 11dpo og begge gangene trodde jeg at jeg ikke var gravid, for strekene var såååå svake (var til og med på fest etter test med mitt andre barn da jeg fikk "mensen" OG negativ test), så, ble jeg mistenksom (pga ikke-mens og veldig rar, kort, brun mens) så jeg testet begge gangene på nytt ca 16dpo og DA ble det tydeligere strek (men heller ikke da MEGAtydelig). Digitaltest er på en måte redningen for meg som tester så svakt.

Vi er nå 2PP, IKM er 14. eller 12., jeg pleier å få mensen veldig tidlig etter EL - gjerne 12dpo, i hvert fall når vi har prøvd den måneden - så, det er faktisk mulig at jeg har hatt kjemiske eller noe slik, uten å vite det! Og, jeg er faktisk mer komfortabel med å ha det slik enn å få håp tidlig og så oppleve å "miste"... Men, jeg hadde sikkert ikke testet tydelig nok til å tro det er noe tidligere heller, med min svak-strek-historikk!!

Dette ble langt og litt variert, men, ville bare dele de tankene her - jeg håper for dere alle at det blir og spirene sitter, spesielt om dere har sett svake streker :Heartbigred Men husk: det er mye god psykisk helse i å ikke teste, og mange ser ingenting før flere dager etter IKM.

(Jeg er i IKM uke 3, men som sagt får jeg sikkert "svar" i uke 2 med tidlig mensen)

Æsj, jeg er ganske sikker på at jeg er ute. Brystene ikke lenger ømme og hadde noe nattesvette i natt, som for meg er ganske sikre tegn på at mensen er på vei. Ikm i morgen, tester først da.

Det som verre er, er at jeg nå fikk svar på en blodprøve som viser at jeg nå er overmedisinert på stoffskiftemedisinen. Så da spøker det kanskje for embryoinnsettet som er planlagt i slutten av måneden, fordi det tar flere uker å stabilisere seg på en ny dose. Skikkelig dritt hvis jeg må utsette det også!! :confused: Gah, er så mektig lei av dette. Holdt på i 1,5 og føler meg fortsatt evigheter unna å lykkes.

10 DPO morgenurin. En anelse sterkere enn i går. :love017 Håper spira klorer seg fast.

Fremdeles kvalm. Sovet minimalt i natt, så det kan bli en spennende dag på jobb. :laughing002
Nydelige streker :love017 :love7 :Heartpink :dummy::dummy1:

Tidlig, men i dag, 11 DPO fikk jeg fortsatt bare den dumme streken. Både da jeg var gravid og hadde kjemisk var den kjempetydelig 11 DPO, så tror bare det er å vente på TR.

Uff, dritt altså:( Dritt med lurestreker og negative tester❤️ klemmepå❤️❤️❤️

Ja, det har dem :laughing002 :Heartred Veldig godt å ha en støttende mann. Vi har 18 år sammen i år :love7
Er godt med en trygg favn, og være 100%trygg❤️ Har vært sammen med mannen min i 18 år jeg også:love017:hello2:Heartred

Last edited:
Sov lenge idag, så har kun testet med morgenurin og skal teste snart igjen på 2.urin:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004:angelic: men testene er sterkere enn igår på morgenurin:sad010:smiley-angelic001:Heartpink ikke blødd mer heller, men det vet jeg kan komme å gå til uke 9❤️

20250107_062145.jpg

20250108_093558.jpg

Orket ikke å vente mer enn litt over en time, er så tørst:smiley-ashamed004:hilarious:
Men ser stigning uansett, jeg håper og satser på at dette går bra- får ikke gjort hverken fra eller til, uansett❤️:smiley-angelic001

20250107_075431.jpg

20250108_104610.jpg

Back
Topp