❤️ IKM Uke 2 ❤️

Liten stigning på makesure fra formiddagen i dag til ettermiddagen. Men tror nok ikke det går veien, da jeg spotter/blør litt. Har dog spottet litt hele uken, men nå er det litt mere. Blødde sist også, da blødde jeg frem til uke 16, men nå føler jeg det ikke går :banghead: og føler jeg har menssmerter, men vet ikke om jeg hat det eller om det er hode som tuller :sorry:
Vis vedlegget 452205
Akkurat sånn jeg har det også- fryktelig:bag::sorry: men synes da jeg ser fin stigning på testene dine:love7

Det er ikke typ knallrødt da, litt mer sånn "missfarga/gammelt" men liker ikke att det har økt litt. Blir jo helt tullerusk.. er jo noen dager til ikm også :smiley-ashamed004
Blir litt kokke. Hehe

Jeg spottet igår og hadde litt blødning, men har gitt seg igjen, og ikke hatt noe mer idag❤️ men fra mine 3 forrige svangerskap har jeg blødd/ spottet av og på til uke 9. Har lettblødende livmorhals etter konisering i 2017. Og har også hatt hematom i livmoren i graviditetene. Håper din spotting/blødning gir seg igjen, og at spiren klorer seg fast :love7 :smiley-angelic001

Jeg spottet igår og hadde litt blødning, men har gitt seg igjen, og ikke hatt noe mer idag❤️ men fra mine 3 forrige svangerskap har jeg blødd/ spottet av og på til uke 9. Har lettblødende livmorhals etter konisering i 2017. Og har også hatt hematom i livmoren i graviditetene. Håper din spotting/blødning gir seg igjen, og at spiren klorer seg fast :love7 :smiley-angelic001
Ganske likt som meg, spottet litt med alle, men sist når jeg mistet I uke 17 så blødde jeg ganske mye til uke 16. Trodde jeg mistet hele tiden. Hadde også ett hematom. Er også konsert to ganger. I 2017 og 2020. Så håper jo det er bare det som gjør det :)

Ganske likt som meg, spottet litt med alle, men sist når jeg mistet I uke 17 så blødde jeg ganske mye til uke 16. Trodde jeg mistet hele tiden. Hadde også ett hematom. Er også konsert to ganger. I 2017 og 2020. Så håper jo det er bare det som gjør det :)

Da har vi noe lik historikk slikt sett, ja❤️

Åneeei, så forferdelig lei meg på dine vegne:sad010:sad002 Utrolig urettferdig at en må gjennom noe slikt som å miste barnet sitt:sad002:Heartred:sad010Føler virkelig med deg og dere andre som har mistet sine små:Heartred

Er jo dét som også er helt forferdelig med hematom, det kan jo ikke verste fall føre til at man mister babyen:sad015
Jeg har fossblødd flere ganger, og trodd alt var over pga hematomet, men babyen levde og var der heldigvis❤️

Her fikk jeg negativ test igår, ikm i morgen. Slutter å teste nå og venter på mensen. Men spennende å følge med her

Så leit med negative tester:confused: Ønsker deg masse lykke til i en ny pp, og håper spiren sitter da❤️:smiley-angelic001

Jeg kan settes på TR, begynte å spotte i går så kom mensen for fult i dag. Veldig lei meg, men sånn er det. PP 13 gikk heller ikke. Psyken tar på nå med så lenge å prøve. Blir ivf neste mensen igjen er vel planen. Lykke til resten av gjengen ❤️
Så leit med negative tester:confused: Fryktelug vondt når prøvingen drar ut i tid, tungt psykisk og fysisk❤️ Du har min største sympati❤️ Ønsker deg masse lykke til i en ny pp, og håper spiren sitter da med vellykket IVF❤️:smiley-angelic001

Så leit med negative tester:confused: Fryktelug vondt når prøvingen drar ut i tid, tungt psykisk og fysisk❤️ Du har min største sympati❤️ Ønsker deg masse lykke til i en ny pp, og håper spiren sitter da med vellykket IVF❤️:smiley-angelic001
Tusen takk for gode ord det hjelper ❤️ Prøve på egenhånd en syklus til så har vi plass i køen neste der igjen. Litt redd for hele prosessen men også veldig ydmyk og glad for at vi får hjelp ❤️ Så håper jeg at vi får ønske barnet som vi er veldig klare for lenge nå og at det vil funke.

Tusen takk for gode ord det hjelper ❤️ Prøve på egenhånd en syklus til så har vi plass i køen neste der igjen. Litt redd for hele prosessen men også veldig ydmyk og glad for at vi får hjelp ❤️ Så håper jeg at vi får ønske barnet som vi er veldig klare for lenge nå og at det vil funke.

Åh, unnskyld, da håper jeg dere får til en liten mirakelbaby i ny pp :love7 :smiley-angelic001 Og om ikke, så er hjelpen heldigvis Ikke langt unna med hjelp fra IVF❤️ Det er virkelig ikke noe å ta lett på, når prøvingen drar ut I tid- det må være ufattelig tungt❤️
Jeg selv har vært heldig og ikke prøvd mer enn maks 7PP(der jeg har mistet 3 ganger ila de pp, så jeg blir fort gravid). Og forstår at det for mange kan føles skikkelig urettferdig❤️ Sender deg en stor bamseklem❤️

Nå har eg ikkje vært på forumet på evigheter, skulle berre sjekke noko og så tenkte eg at eg må berre sjekke kor langt dei er kommen i år, september, sjekker terminliste og kven er sistemann i år på den? Jo ein ny ooobs av deg :hilarious: faktisk veldig gøy :hilarious: gratulera så masse, håpe denne spira blir til eit nydelig tilskudd❤️

God morgen alle sammen, dårlig natt her, men er vant med det.Sovet under 5 timer inatt pga liten, urolig tass❤️

20250108_093558.jpg

20250109_062944.jpg

Åh, unnskyld, da håper jeg dere får til en liten mirakelbaby i ny pp :love7 :smiley-angelic001 Og om ikke, så er hjelpen heldigvis Ikke langt unna med hjelp fra IVF❤️ Det er virkelig ikke noe å ta lett på, når prøvingen drar ut I tid- det må være ufattelig tungt❤️
Jeg selv har vært heldig og ikke prøvd mer enn maks 7PP(der jeg har mistet 3 ganger ila de pp, så jeg blir fort gravid). Og forstår at det for mange kan føles skikkelig urettferdig❤️ Sender deg en stor bamseklem❤️
Tusen takk❤️ Kan ikke være lett å miste 3 ganger som du har gjort tidligere heller❤️ Får bare prøve igjen, men ganske sikker nå på at det blir nok ivf som er løsning her. Har endometriose så kanskje derfor det tar tid pga vev. Alt annet er bra med prøver så de skjønner ikke helt hvorfor utenom endometriose vev. Så de går forbi det og setter det tilbake rett inn i livmoren med ivf. Håper det funker ❤️

Back
Topp