❤️ IKM Uke 2 ❤️

11 DPO. Godt jeg snart er tom for strimler :laughing002
Har et par vanlig clearblue igjen og 2 digitale igjen. Klarer ikke helt å tro på at det faktisk har skjedd. Blir nok mer virkelig når jeg prøver den digitale og det (forhåpentligvis) står svart på hvitt. Mtp streken burde vel den digitale slå ut nå eller i morgen? :love017

Vedlegg

• IMG_0342.jpeg
    IMG_0342.jpeg
    947,1 KB · Visninger: 43
Kan settes på TR, negativ test på IKM. Og egginnsett i slutten av måneden må sannsynligvis også utsettes på grunn av overmedisinering av stoffskiftemedisiner som gir høyt stoffskifte. Er så fortvilet nå. Når skal noe som helst gå vår vei i denne prøvingen? Jeg er så lei av å stange hodet i veggen, samtidig som alle rundt meg blir gravide av å bare se på hverandre. Skjønner det ikke.

Tusen takk❤️ Kan ikke være lett å miste 3 ganger som du har gjort tidligere heller❤️ Får bare prøve igjen, men ganske sikker nå på at det blir nok ivf som er løsning her. Har endometriose så kanskje derfor det tar tid pga vev. Alt annet er bra med prøver så de skjønner ikke helt hvorfor utenom endometriose vev. Så de går forbi det og setter det tilbake rett inn i livmoren med ivf. Håper det funker ❤️

Er jo dessverre mange med endometriose som har problemer med å bli gravid. Har det selv i familien, og det er noe skikkelig dritt. Datteren min på 15 år mistenkes også å ha det(venter på operasjon for å kunne konkludere, men de vil vente litt pga ung alder:-/) joa, men har mistet tidlig, så har jo ikke vært like tøft som å miste senere som deg❤️❤️❤️
Ønsker deg masse, masse lykke til❤️

11 DPO. Godt jeg snart er tom for strimler :laughing002
Har et par vanlig clearblue igjen og 2 digitale igjen. Klarer ikke helt å tro på at det faktisk har skjedd. Blir nok mer virkelig når jeg prøver den digitale og det (forhåpentligvis) står svart på hvitt. Mtp streken burde vel den digitale slå ut nå eller i morgen? :love017

Fiiine streken:love017 Jaaa, vil absolutt mener at den digitale slår ut nå:happy119

Kan settes på TR, negativ test på IKM. Og egginnsett i slutten av måneden må sannsynligvis også utsettes på grunn av overmedisinering av stoffskiftemedisiner som gir høyt stoffskifte. Er så fortvilet nå. Når skal noe som helst gå vår vei i denne prøvingen? Jeg er så lei av å stange hodet i veggen, samtidig som alle rundt meg blir gravide av å bare se på hverandre. Skjønner det ikke.

Uff, nå fikk jeg veldig vondt av deg❤️ Tungt når slike ting skjer, når en har sett så fram til at ENDELIG skjer det:confused: Forstår veldig godt du er fortvilet❤️

Holdt meg litt over en time, er så tørst.
Ser forskjell på fargestoff her også på strimmeltestene, da de er tatt på samme urin.
20250109_081216.jpg

20250109_081439.jpg

Holdt meg litt over en time, er så tørst.
Ser forskjell på fargestoff her også på strimmeltestene, da de er tatt på samme urin.
20250109_081216.jpg

20250109_081439.jpg
Sniker..

Så fine streker du har og så fin økning fra dag til dag ❤️
Håper du ikke har noe i mot at jeg spør, men hvor mye bruker du på tester? Du tester jo flere ganger til dagen:angelic: har du en slutt-dag for når du gir deg med tester/et visst antall tester til dagen?

Jeg prøver noe nytt denne PP-en, og det er at jeg ikke tester før om kvelden på IKM dagen. De tre forrige gangene jeg har vært gravid (mistet i MA), så testet jeg morgen og kveld fra 9dpo til sikkert 20/22dpo. Jeg ble sprøøø av det, og det var bare strimler fra make sure.

Haha, herregud for en herlig overraskelse :love7
Ja, virkelig :love7 Tidligere har jeg tenkt eggløsning to dager etter fast smiley, men denne gangen tenkte jeg en dag etter, fordi på kvelden etter var LH-testen svakere. Men det kan være eggløsning var som den pleier likevel og jeg er 11 DPO. Jaja, det viktigste nå er iallfall at testen utvikler seg videre :love017

Jeg tok begge deler hver dag, men sluttet ca 4 DPO med Q10 fordi jeg kjente at det var noe som foregikk i kroppen min og ble usikker :smiley-ashamed004 Men jeg tror vel det var vitamin E som var viktigst for slimhinnen, og Q10 for eggløsningen, så kanskje man kan slutte rett etter EL for å være sikker? Men ChatGPT mener det er helt trygt i lutealfasen også, men det er jo ikke akkurat sikkert medisinsk råd hehe.

Vitamin E fortsatte jeg med helt til uke 6 :Heartred
Tenker jeg kjøper meg en boks :love7Nei måtte slette ChatGPT, han ga meg angst :laughing002

Back
Topp