❤️ IKM Uke 2 ❤️

Såpass ja! Tørr ikke håpe helt på at det er virkelig før etter IKM. Hadde tenkt at kvalmen tidligst kom i uke 6-8 når hcg begynner å bli høy. :) Kan for all del hende at kvalmen er forårsaket av noe annet, men til vanlig er jeg meget sjeldent kvalm. Ble tatt litt på senga der :laughing002

Som oftest så melder kvalmen seg først da ha, altså fra uke 6+, men den kan også komme før:p

Så frustrerende.. er det bare en skygge? Er bare 10 DPO, men ser jo andre av dere som har helt tydelige streker samme dag..
IMG_1377.jpeg

Last edited:
Hadde visst litt for høye tanker om hans kontroll på mine kroppsdeler :notworthy
Han sa så fint at «sist jeg tok på de så visste jeg ikke at jeg skulle bruke det som referansepunkt». Og hvem ble irritert? Jo jeg. Haha. Stakkars mann :hilarious:

Haha, jeg døøøør:laughing021

Åååh, gratulerer så mye med spiren, kjære du❤️ :love7 :love017 :Heartpink :Heartred :Heartblue:wav:love7 hadde vært så moro å fått vært på samme termingruppe igjen:thumleft:smiley-bounce012

Jeg måtte masse på do igår, og hatt dritvondt imagen inatt og i hele dag. Gått på do 7 ganger+++ Har vel ikke helt trua, men❤️ Håper iallefall den lille klorer seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Tok en siste kveldstest nå på utvannet urin, før jeg la meg❤️
Vis vedlegget 452039
Vis vedlegget 452040
Tusen takk❤️❤️ Har troa på at denne sitter altså✨

Kan det være noe med testen? Jeg har ett lager med Tester som jeg kjøpte npr det var Black week, og noen av de har vært helt rare..
De ser ikke rare ut, så tipper det bare er enten ingenting eller en streifer eller hva man kaller det?
Jeg ser "noe", men vet ikke om det er skygge eller starten på babystrek?:think005
Siden den har vært der i 3 dager og ikke blitt noe nevneverdig sterkere, så begynner håpet å gå ut for at det er en babystrek som utvikler seg iallfall :(

De ser ikke rare ut, så tipper det bare er enten ingenting eller en streifer eller hva man kaller det?

Siden den har vært der i 3 dager og ikke blitt noe nevneverdig sterkere, så begynner håpet å gå ut for at det er en babystrek som utvikler seg iallfall :(

Så skikkelig dritt, da:bored::confused: Man blir jo lei seg også, at sånne møkkatester som gjør at en får opp håpet enda mer:shifty: hvor mange dpo er du?❤️

Back
Topp