❤️ IKM Uke 2 ❤️

Er ikke Bitte litt misunnelig :laughing002 :love7

Skulle ønske du også hadde en liten spire i magen❤️ Leste at du har prøvd ei stund, og det er virkelig tøft å stå i over tid❤️ Krysser alt jeg har for spire i neste pp :smiley-angelic001 :Heartpink klemmepå:smiley-angelic003:Heartred

Ja, det er det jo!
Har tidligere blitt gravid før jeg har visst ordet av det, og har derfor aldri testet tidlig, så vet jo ikke hvor tidlig jeg ville kunne testet før uansett :angelic:
Men det hadde vært så gøy! Leter jo bare etter symptomer hele tiden :laughing005
Hvilken pp er du i?❤️ blir spennende å se hva morgendagens tester avslører:nailbiting::smiley-bounce012

Jeg er en selverklært testetøs deluxe, så her kommer noen av dagens tester. Er ikke helt fornøyd med den dårlige stigningen, og har vondt i magen, men håper iallefall at den lille klorer seg fast :love017 :smiley-angelic001 :Heartpink

Vis vedlegget 452026Vis vedlegget 452027Vis vedlegget 452028Vis vedlegget 452029
Så gøy å se deg her igjen!:woot: Da havnet vi i samme termingruppe igjen likevel da:joyful: Måtte spiren bare klore seg fast❤️ Jeg har også hatt mindre stigninger denne gangen før det økte ordentlig. Satser på det kun er testene som er grunnen og at de øker fint til i morgen igjen:happy: har du noe vondt enda?

Så gøy å se deg her igjen!:woot: Da havnet vi i samme termingruppe igjen likevel da:joyful: Måtte spiren bare klore seg fast❤️ Jeg har også hatt mindre stigninger denne gangen før det økte ordentlig. Satser på det kun er testene som er grunnen og at de øker fint til i morgen igjen:happy: har du noe vondt enda?

Åååh, gratulerer så mye med spiren, kjære du❤️ :love7 :love017 :Heartpink :Heartred :Heartblue:wav:love7 hadde vært så moro å fått vært på samme termingruppe igjen:thumleft:smiley-bounce012

Jeg måtte masse på do igår, og hatt dritvondt imagen inatt og i hele dag. Gått på do 7 ganger+++ Har vel ikke helt trua, men❤️ Håper iallefall den lille klorer seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Tok en siste kveldstest nå på utvannet urin, før jeg la meg❤️
20250106_222143.jpg

Screenshot_20250106_230144_Premom.jpg

Føler med deg❤️ Jeg har prøvd aktiv siden januar 2024 og vips har det gått 1 år nå. Helt utslitt psykisk tar på og aldri bli gravid. Håpet går opp så ned gang på gang. Vi skal prøve ivf og eggutak i uke 8. Men drømmen hadde vært om det gikk av seg selv, men tviler. :smiley-ashamed008
Håper virkelig det ordner seg for dere<3. Ja, det er sykt slitsomt mentalt. Noen mnd er verre enn andre. Og når «alle» rundt deg virker til å få det til « på første forsøk» blir det ekstra sårt.

Jeg syntes det er et HELVETE for å være ærlig! Ble gravid i mai, men mista i uke 8, 21 Juni. Har alltid blitt lett gravid før. Men, merker nå at det ikke er så enkelt lenger. Har bare 1 eggleder også.. alt er bra, så må bare x fingrene!

Det er DPO ikke DOP :laughing002 1 DPO er dagen etter eggløsning :love7

Jeg syntes det er et HELVETE for å være ærlig! Ble gravid i mai, men mista i uke 8, 21 Juni. Har alltid blitt lett gravid før. Men, merker nå at det ikke er så enkelt lenger. Har bare 1 eggleder også.. alt er bra, så må bare x fingrene!

Det er DPO ikke DOP :laughing002 1 DPO er dagen etter eggløsning :love7
Å nei :( håper det går bra med deg/ dere og at du ikke har mistet håpet <3 det er fullt mulig å få det til, men det kan ta lenger tid. Jeg krysser fingrene.

Ja, fikk svar på det. Glemte korrekturlesing, så autokorrekten hadde visst vært litt for effektiv, hehe :)

1 :laughing005 Aldri hatt fler. Så derfor også den enorme forventningen om at det igjen skal gå så fort å få nr 4 :angelic:

Må ut og kjøpe flere. Tips til hvilke? Har brukt babyplan frem til nå. Er Make Sure bra kanskje?

Haha, nei, da ser jeg sammenhengen:hilarious::p Make Sure er veldig bra. Kjøper de på meny, men tror de har på spar også:angelic:

Vet ikke helt hva jeg skal tro? Synes ikke testene er sterke nok, på morgenurin slo ikke +testen på 10mlu ut engang?!:rolleyes: men på 2.urin fikk jeg greie tester, da:love7:Heartpink Har mensenmurringer i magen og korsryggen som kommer å går...
20250107_062145.jpg
20250107_075431.jpg
20250107_075434.jpg

Hva tenker dere om denne? Kom før fristen, ca etter 3 minutter. Vanskelig å få frem på bildet, men ser rosa ut i virkeligheten. Aldri fått en skyggestrek før, så krysser alt jeg har :love7

Vedlegg

• IMG_0302.jpeg
    IMG_0302.jpeg
    3,9 MB · Visninger: 57
  • IMG_0303.jpeg
    IMG_0303.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 56
  • IMG_0301.jpeg
    IMG_0301.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 51
  • IMG_0302.jpeg
    IMG_0302.jpeg
    3,9 MB · Visninger: 51
  • IMG_0301.jpeg
    IMG_0301.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 44
  • IMG_0303.jpeg
    IMG_0303.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 56
Hva tenker dere om denne? Kom før fristen, ca etter 3 minutter. Vanskelig å få frem på bildet, men ser rosa ut i virkeligheten. Aldri fått en skyggestrek før, så krysser alt jeg har :love7

Jeg seeeer :smiley-bounce012 :love7 :excited001

Litt usikker på om jeg er et sted kanskje mellom 10-12 dpo, men vet jeg hadde sen stigning på hcg med frøkna som snart blir to år. Så får bare holde i håpet og det er ikke over før evt. TR skulle dukke opp.
Alle er vi forskjellige og individuelle, så da er det nok normalen for deg, tenker jeg❤️ Ser strekene, og håper den blir sterkere :love7 :smiley-angelic001 :Heartpink

Back
Topp