❤️ IKM Uke 2 ❤️

Har skikkelig murringer og ømme pupper i dag. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen, hater disse ventedagene da man ikke veit om det er eggløsning eller graviditet som skaper det. Har dere andre noe symptomer nå?
Føler mangel på symptomer her er et symptom. Men puppene har blitt større i dag så kanskje det er en ting.

Men enig med deg. Denne ventetiden er grusom!

Hvor tidlig begynner dere å teste?
Jeg har kjøpt en 10-pk med tidligtester fra Babyplan. Har hørt at disse sjeldent gir skyggestrek?

Tror ikke jeg kommer til å klare å vente til IKM, men vil prøve å vente til 8-9 DPO :love017
Innstilt på at det kan ta tid å bli gravid, men det er jo spennende uansett :laughing002

Heisann dere! Henger meg på her. Mannen og jeg har blitt enige om at det nå kan gå greit å bli gravid med nr 3. Ammer fortsatt mye både dag og natt, og syklusen min er langt ifra slik den pleier å være til vanlig. Så kommer nok ikke til å gå «all in» i prøvingen denne gangen, men heller bare ta det litt som det kommer. Likevel litt gøy å følge med her inne :D ..og hvem vet? Kanskje går det fortere enn man tror.

rosalilje- 29 - B3 - PP1 - EL 25/12 - IKM 8/1

Tatt på kvelden 8DPO (sikkert for tidlig…)
ser noen noe ultra svakt her? eller ønsketenkning?

Vedlegg

• IMG_2169.jpeg
    IMG_2169.jpeg
    928,7 KB · Visninger: 88
Jeg har kjøpt en 10-pk med tidligtester fra Babyplan. Har hørt at disse sjeldent gir skyggestrek?

Tror ikke jeg kommer til å klare å vente til IKM, men vil prøve å vente til 8-9 DPO :love017
Innstilt på at det kan ta tid å bli gravid, men det er jo spennende uansett :laughing002
Tipper jeg begynner på det jeg tror er 7 dpo.. har ikke målt etter eggløsning, følger bare Flo. fått svak positiv før da, pluss at jeg trur ikke jeg klarer å holde meg veldig mye lenger :laughing002 Bruker også babyplan tidlig, fått skygge på de mange ganger men de er rimelige og man ser stort sett forskjell på skygge og når streken faktisk er rosa:)

Tipper jeg begynner på det jeg tror er 7 dpo.. har ikke målt etter eggløsning, følger bare Flo. fått svak positiv før da, pluss at jeg trur ikke jeg klarer å holde meg veldig mye lenger :laughing002 Bruker også babyplan tidlig, fått skygge på de mange ganger men de er rimelige og man ser stort sett forskjell på skygge og når streken faktisk er rosa:)
Takk for svar! Det kan hende jeg må stilne nyskjerrigheten fra 7 dpo jeg og, men skal forsøke å vente til neste onsdag :smiley-bounce022

Hadde tenkt å vente til dpo 8-9 jeg også. Men tror jeg ryker på første i morgen tidlig (dpo 7). Føler meg på ingen måte gravid, men tror ikke det har så mye å si da jeg tidligere stadig vekk har følt meg super gravid med ingen hell :dance018

Back
Topp