❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Hei :shy:
Går gjennom en SA/Kjemisk 4+3, men jeg har ikke tenkt til å sitte og vente på bedre vær, så derfor melder jeg meg inn i prøveforumet igjen! Jeg trenger å være en del av et fellesskap gjennom dette, det er veldig ensomt i SA-verden.

Jeg har ingen formening om verken EL eller IKM, annet enn at jeg tar utgangspunkt i hva som ville vært, også får jeg heller endre det med tiden ved behov. Håper det er i orden :shy:

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 19/03 - IKM 29/03
Å nei, så leit at det endte med det:sad010god klem til deg! Er det første SA du opplever? Gikk gjennom det i uke 11 i november, hadde ikke opplevd det før…

Å nei, så leit at det endte med det:sad010god klem til deg! Er det første SA du opplever? Gikk gjennom det i uke 11 i november, hadde ikke opplevd det før…
Det er første gangen jeg opplever det, så vidt jeg vet. Så leit at du også opplevde det :Heartred

Det er første gangen jeg opplever det, så vidt jeg vet. Så leit at du også opplevde det :Heartred
Ja, det er en skikkelig berg og dalbane av følelser. Da det skjedde med meg klarte jeg å holde fast i håpet om at svangerskapshormonene som allerede var i kroppen ville hjelpe til så jeg ble fortere gravid igjen. Nå er jeg på tredje syklus etter SA, og føler jeg kanskje reagerer mer følelsesmessig for hver mens jeg får… man begynner jo automatisk å glede seg litt når man får en positiv test, så blir sorgen så stor når det da ikke går veien likevel. Men holder fortsatt fast i håpet til tross :Heartpink

Prøverpåflere - 37 - B3 - PP5 - EL 7.-11.3? - IKM uke 13?

Usikker på EL og IKM pga ustabile sykluser/PCOS og letrozol/eggløsningssprøyte. Er på 2. runde med letrozol nå. Skal på ultralyd 7.mars!

Prøverpåflere - 37 - B3 - PP5 - EL 7.-11.3? - IKM uke 13?

Usikker på EL og IKM pga ustabile sykluser/PCOS og letrozol/eggløsningssprøyte. Er på 2. runde med letrozol nå. Skal på ultralyd 7.mars!
Velkommen, bare putta deg under "uke 13" på lista for nå, si ifra når jeg skal endre :joyful:

Hei!

Jeg gjør som Frostbite og melder meg inn, selv om jeg ikke har helt kontroll etter SA forrige uke. Mulig jeg ikke rekker denne perioden pga blodprøver som må tas før evt ny graviditet, men gir det et forsøk…

håp25 - B2 - PP1 (etter SA nr 5 på ett år, får oppfølging for habituell abort) - EL 14/3 - IKM 28/3

Hei!

Jeg gjør som Frostbite og melder meg inn, selv om jeg ikke har helt kontroll etter SA forrige uke. Mulig jeg ikke rekker denne perioden pga blodprøver som må tas før evt ny graviditet, men gir det et forsøk…

håp25 - B2 - PP1 (etter SA nr 5 på ett år, får oppfølging for habituell abort) - EL 14/3 - IKM 28/3
Velkommen, det må være tungt å ha gått gjennom så mye! Håper du får god hjelp så den sitter nå :Heartred

Hei!

Vi klarer dette :Heartred

Melder meg inn her etter min korteste syklus noensinne, 20 dager! Velger å tenke at neste syklus er mer normal.

Furutre - 41 - B4 - PP6 - EL 11.3. - IKM 24.3.

Er PP6 etter siste MA, har prøvd siden jan 23 og mistet 3 ganger.
Velkommen, oi det var kort ja! Håper denne blir lengre.
Så trist å høre :sorry:

Velkommen, oi det var kort ja! Håper denne blir lengre.
Så trist å høre :sorry:
Frykter tidlig overgangsalder eller noe, men prøver å ikke overtenke. Mens var bare på 3-4 dager også. Hadde en svak positiv test i går, men spotting på kvelden og full mens i dag.

Frykter tidlig overgangsalder eller noe, men prøver å ikke overtenke. Mens var bare på 3-4 dager også. Hadde en svak positiv test i går, men spotting på kvelden og full mens i dag.
Får håpe det ikke er det! 3-4 dager er jo ikke uvanlig da, jeg pleier å ha kort mens. Etter fødsel spotter jeg i flere dager i tillegg da :wtf: Kan det ha vært en kjemisk?

Får håpe det ikke er det! 3-4 dager er jo ikke uvanlig da, jeg pleier å ha kort mens. Etter fødsel spotter jeg i flere dager i tillegg da :wtf: Kan det ha vært en kjemisk?
Det kan jo hende, håper nesten det. :) Har "alltid" hatt 5 dager mens, så føles kort. Og etter siste MA har blødningene vært mye større, sikkert disse tingene kombinert med at jeg er mye varmere enn før som gjør at jeg frykter overgangsalder..

Det kan jo hende, håper nesten det. :) Har "alltid" hatt 5 dager mens, så føles kort. Og etter siste MA har blødningene vært mye større, sikkert disse tingene kombinert med at jeg er mye varmere enn før som gjør at jeg frykter overgangsalder..
Kjemisk kan jo forklare at syklusen ble så annerledes, siden du fikk svak positiv test også blødde. Sikkert festet seg veldig tidlig, og da gått til grunne veldig tidlig også - en streifer, kaller vel noen det. Og da sannsynligvis lite blødning siden det var så tidlig? Men kan jo hende det kommer mer rester ut ved evt. neste mens. Siden det skal være større sjanse for å bli gravid igjen kort tid etter SA kan du jo håpe det blir noe mer denne syklusen :angelic:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp