Velkommen, enda en som er synkronisert med meg!rebi11 - 32 - B2 - PP3 - EL 6/3 - IKM 20/3
Melder meg inn her jeg å![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen, enda en som er synkronisert med meg!rebi11 - 32 - B2 - PP3 - EL 6/3 - IKM 20/3
Melder meg inn her jeg å![]()
![]()
Hehe, så gøy!Velkommen, enda en som er synkronisert med meg!Er også PP3 på B2 på meg
![]()
Prøvde du lenge sist gang?Velkommen, enda en som er synkronisert med meg!Er også PP3 på B2 på meg
![]()
Hun satt på 6. PP, og blir 2 år neste mndPrøvde du lenge sist gang?Og hvor gammel er første barnet?
Edit: ser nå at første barnet er født i 2023?![]()
Hun satt på 6. PP, og blir 2 år neste mndHåper ikke det tar like lang tid denne gangen, men vi har ikke store forventningene
Hva med deg?![]()
Haha ja da begynner du på nytt igjen jaFår krysse fingrene for at den sitter raskt for oss beggejeg har en sønn på snart 12 år hehe, så føler på en måte jeg starter helt på nytt igjen
den gangen ble jeg gravid på 2 pp, men det var jo 13 år siden da
så ble litt utålmodig nå når jeg er på 3 pp, men vet jo det er helt normalt at det tar tid egentlig haha
![]()
Nei var sikkert hakket mer fruktbar da jeg var 20 vil jeg troHaha ja da begynner du på nytt igjen jaIkke rart det gikk så raskt så lenge siden
Jeg var mye mer utålmodig da vi prøvde første gangen, da hadde jeg allerede hatt sterkt barneønske i et par år, er mye verre når man aldri har vært gravid før
Nå tar jeg det heldigvis mye mer med ro, men nå skal vi også time det her med boligkjøp, som ikke er lett i dagens marked
Håper at begge deler klaffer når det er ment at det skal
Kanskje alle gode ting er PP3 for oss denne gangen![]()
Definitivt! Var nok det jeg også, men da vi prøvde å gravide følte jeg nesten det var bortkastet å bruke prevensjon i 10 årNei var sikkert hakket mer fruktbar da jeg var 20 vil jeg troÅåh, det skjønner jeg!Håper dere finner drømmehuset og at spiren sitter da
jeg prøver å tenke at det blir når det er meningen, jeg å
![]()
Må aldri si aldri med hus da!Definitivt! Var nok det jeg også, men da vi prøvde å gravide følte jeg nesten det var bortkastet å bruke prevensjon i 10 år
Hus får vi nok aldri råd til, derfor vi må kjøpe før vi får en unge til, ellers får vi aldri råd til å kjøpe noe som helstHadde jeg blitt gravid allerede i PP1 eller 2 hadde jeg nok begynt å stresse allerede selv om vi hadde hatt opptil 7-8 mnd på oss
Så tenker lsm at det er likegreit at jeg ikke er gravid, for kanskje plutselig dukker den perfekte leiligheten opp, typ rett over gata for bhg
![]()
Da må det skje mye med boligmarkedet og økonomien vårMå aldri si aldri med hus da!Men håper dere finner drømmeleiligheten snart da hvertfall! Vi drømmer om å selge huset og flytte til leilighet haha
![]()
Velkommen! Håper TR besøker deg snart, er så kjedelig å vente når du vet du ikke er gravidLykkedans - 35 - B3 - PP3 - EL 14/3 - IKM 28/3
Ser jeg havner her nå, tr har ikke kommet ennå og er forventa om ca 2-4 dager. Har helt blenda tester og ingen tegn på noe graviditet. Retter litt opp i riktig prøverunde nr nå da tida mellom senaborten og første mens uke ikke var noe veldig prøverunde. Satser på at dette blir syklusen det klaffer og at blødningen som skal komme vil rense ut det siste grumset som gyn så på ul at lå igjen
Blir hyggelig med en felles gruppe for to uker nå og håper det blir en masse positive tester
Haha men kanskje det gjør det? Man vet aldriDa må det skje mye med boligmarkedet og økonomien vårVeldig vanskelig å få tak i leilighet m 2 soverom for under 4 mill for tiden. Nå hadde jo egentlig vært en god tid for dere å selge da
Hadde ei venninne på besøk i går, hun skal selge huset sitt ASAP. Vi satt og lo av boligannonser, hun fikk helt sjokk av de høye prisene og kostnadene på leiligheter som var mye verre enn hennes gamle hus fra 60-tallet
Men hun gleder seg ikke til å kjøpe etterpå da
![]()
Skulle ønske markedet fikk et kræsj nå, men ser nok ikke sånn ut. Ble jo verre når egenkapitalgrensa ble satt ned, og nå går forhåpentligvis renta sakte nedover også.Haha men kanskje det gjør det? Man vet aldri![]()
Ja, jeg vet, men er ikke så enkelt dessverre da vi ønsker å flytte ganske langt unna når gutten begynner på videregående om noen år. Så tenker det er lurt å beholde huset til da, og orker heller ikke å flytte en «ekstra» gang hvis du skjønner hehe
![]()
Velkommen, og kondolererPrøver_etter_dødfødsel - 28 - B2 (B1 døde)- PP2- 10.03 -24.03 (IKM)
VelkommenMumsy - 30 - B3 - PP7 - EL vet ikke enda - IKM 24/03