❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

14 DPO og fortsatt ingen mensen. Men den kommer sikkert iløpet av dagen. Tester evt. På nytt i morgen kveld. Bare det at jeg skriver dette får sikkert mensen til å komme i en fei :confused013 :)
Samme her, ingen tegn til at den kommer heller, og negative tester, så lurer veldig på hva som skjer. Men kan vel ikke være gravid om man får negativ test både 12, 13 og 14 dpo?:rolleyes: Har hatt litt kort og varierende syklus de siste årene, så mensen burde komme senest i dag (27 dager siden sist)

Samme her, ingen tegn til at den kommer heller, og negative tester, så lurer veldig på hva som skjer. Men kan vel ikke være gravid om man får negativ test både 12, 13 og 14 dpo?:rolleyes: Har hatt litt kort og varierende syklus de siste årene, så mensen burde komme senest i dag (27 dager siden sist)
Jeg har vært mensen uvel i noen dager så regner med den kommer. Har ikke troen på at jeg er gravid. Jeg pleier ikke å teste positivt før 13DPO, og da svakt. Er du helt sikker på eggløsningen?

Jeg har vært mensen uvel i noen dager så regner med den kommer. Har ikke troen på at jeg er gravid. Jeg pleier ikke å teste positivt før 13DPO, og da svakt. Er du helt sikker på eggløsningen?
Ganske sikker på EL - så stigningen og rask nedgang, men bomma på selve toppen.

TR kom nå i ettermiddag. Ikke like skuffa som sist, er jo praktisk med termin i 2026 i stedet for desember. Mannen er litt skuffa pga. høy innsats, men tror det motiverer han til å spise sunnere/kutte enda mer på alkohol:cat::hello2 Sees kanskje i neste gruppe da!

Ganske sikker på EL - så stigningen og rask nedgang, men bomma på selve toppen.

TR kom nå i ettermiddag. Ikke like skuffa som sist, er jo praktisk med termin i 2026 i stedet for desember. Mannen er litt skuffa pga. høy innsats, men tror det motiverer han til å spise sunnere/kutte enda mer på alkohol:cat::hello2 Sees kanskje i neste gruppe da!
Ahh, men når den først er der så kjenner man seg fort klar for «en ny start» igjen :Heartred Liker innstillingen med 2026 baby! Men skjønner virkelig at det tar på, for man legger jo en del tid, grubling, energi og penger (tester) i det for hver jækla periode, og ikke minst, aksjelegging så man blir helt såre :hilarious: Og bekymringer.. tenker på alle de som har vært prøvere en stund :sorry:

Venter mens i dag, men her har alt bare føltes rart og vondt siste uken, så hvis ikke alt dette viser seg å være mensen nå snart så må jeg på en legesjekk tror jeg :bookworm:

Enda ingen mens her! 1 uke siden IKM! Enda svak strek på testene.... men kjempe-svak altså, ingen tegn til stigning! Blir så urolig av dette, føler jeg lever i et vakuum.

Er vel ingen mulighet for å faktisk være gravid, når testene er så svake enda? Spesielt siden den var sterkere først.
Legger ved bilde av test for 1 uke siden, kontra hvordan de er nå.

Vedlegg

• 20250321_134127.jpg
    20250321_134127.jpg
    547,1 KB · Visninger: 65
  • 20250326_150433.jpg
    20250326_150433.jpg
    1,4 MB · Visninger: 65
Enda ingen mens her! 1 uke siden IKM! Enda svak strek på testene.... men kjempe-svak altså, ingen tegn til stigning! Blir så urolig av dette, føler jeg lever i et vakuum.

Er vel ingen mulighet for å faktisk være gravid, når testene er så svake enda? Spesielt siden den var sterkere først.
Så leit at testene ikke stiger. Det kan trolig være en kjemisk graviditet:sorry: Er som regel det når det ikke utvikler seg videre dessverre. Siden testen er såpass svak nå, så begynner du nok å blø snart. Men test videre for sikkerhets skyld. Eneste trøsten er at man ofte er ekstra fruktbar etter en kjemisk. Jeg har blitt gravid to ganger etter å ha hatt kjemisk først:Heartred Klem til deg!

Kan kjemisk ende opp slik? Jeg vet ikke, men kanskje noen andre her inne vet?

Virker usannsynlig ja. Men du kan jo teste jevnlig til TR kommer, man vet jo aldri, ihvertfall ikke hvis du også har hatt sex etter EL, og EL kan ha kommet senere enn antatt? Og har hørt det er mulig (men veldig uvanlig) med dobbel EL?

Håper du enten får TR eller stigning da, skjønner at det der ikke er noe gøy :Heartpink

14 DPO og fortsatt ingen mensen. Men den kommer sikkert iløpet av dagen. Tester evt. På nytt i morgen kveld. Bare det at jeg skriver dette får sikkert mensen til å komme i en fei :confused013 :)
Det pleier å være sånn.. Bare man nevner at man ikke har fått mensen enda, da kommer den :facepalm::hilarious:

Høres ut som kjemisk. Har hatt det selv nå nettopp. Mensen kom bare noen få dager etter (svak) positiv test. Man rekker liksom å kjenne på så mye forskjellige følelser på den korte tiden for det.. au

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp