Bruker16ju
Første møte med forumet
Eg kan settes på TR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, ingen tegn til at den kommer heller, og negative tester, så lurer veldig på hva som skjer. Men kan vel ikke være gravid om man får negativ test både 12, 13 og 14 dpo?14 DPO og fortsatt ingen mensen. Men den kommer sikkert iløpet av dagen. Tester evt. På nytt i morgen kveld. Bare det at jeg skriver dette får sikkert mensen til å komme i en fei![]()
![]()
Jeg har vært mensen uvel i noen dager så regner med den kommer. Har ikke troen på at jeg er gravid. Jeg pleier ikke å teste positivt før 13DPO, og da svakt. Er du helt sikker på eggløsningen?Samme her, ingen tegn til at den kommer heller, og negative tester, så lurer veldig på hva som skjer. Men kan vel ikke være gravid om man får negativ test både 12, 13 og 14 dpo?Har hatt litt kort og varierende syklus de siste årene, så mensen burde komme senest i dag (27 dager siden sist)
Ganske sikker på EL - så stigningen og rask nedgang, men bomma på selve toppen.Jeg har vært mensen uvel i noen dager så regner med den kommer. Har ikke troen på at jeg er gravid. Jeg pleier ikke å teste positivt før 13DPO, og da svakt. Er du helt sikker på eggløsningen?
Ahh, men når den først er der så kjenner man seg fort klar for «en ny start» igjenGanske sikker på EL - så stigningen og rask nedgang, men bomma på selve toppen.
TR kom nå i ettermiddag. Ikke like skuffa som sist, er jo praktisk med termin i 2026 i stedet for desember. Mannen er litt skuffa pga. høy innsats, men tror det motiverer han til å spise sunnere/kutte enda mer på alkoholSees kanskje i neste gruppe da!
Så leit at testene ikke stiger. Det kan trolig være en kjemisk graviditetEnda ingen mens her! 1 uke siden IKM! Enda svak strek på testene.... men kjempe-svak altså, ingen tegn til stigning! Blir så urolig av dette, føler jeg lever i et vakuum.
Er vel ingen mulighet for å faktisk være gravid, når testene er så svake enda? Spesielt siden den var sterkere først.
Legger ved bilde av test for 1 uke siden, kontra hvordan de er nå.
Kan kjemisk ende opp slik? Jeg vet ikke, men kanskje noen andre her inne vet?Enda ingen mens her! 1 uke siden IKM! Enda svak strek på testene.... men kjempe-svak altså, ingen tegn til stigning! Blir så urolig av dette, føler jeg lever i et vakuum.
Er vel ingen mulighet for å faktisk være gravid, når testene er så svake enda? Spesielt siden den var sterkere først.
Det pleier å være sånn.. Bare man nevner at man ikke har fått mensen enda, da kommer den14 DPO og fortsatt ingen mensen. Men den kommer sikkert iløpet av dagen. Tester evt. På nytt i morgen kveld. Bare det at jeg skriver dette får sikkert mensen til å komme i en fei![]()
![]()
Høres ut som kjemisk. Har hatt det selv nå nettopp. Mensen kom bare noen få dager etter (svak) positiv test. Man rekker liksom å kjenne på så mye forskjellige følelser på den korte tiden for det.. auEnda ingen mens her! 1 uke siden IKM! Enda svak strek på testene.... men kjempe-svak altså, ingen tegn til stigning! Blir så urolig av dette, føler jeg lever i et vakuum.