Samme herAshlee, heite "mi"![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herAshlee, heite "mi"![]()
Hehe, jeg fikk også svar igår! April/mai og gutt på meg, så blir spennende å seIKM fredag 21.03. Positiv test på IKM-dagen, men som ble svakere og svakere i dagene etter, og nå så godt som usynlig. Ingen mens enda! Erfaringsmessig, når vil jeg få mens tilbake tror dere!? Har et helt tullete håp om at den testen plutselig skal bli positiv igjen, så jeg har et behov for at mens kommer og setter to streker under det negative svaret!
Hodet og kroppen min er i opposisjon mot hverandre !
Hilsen den urolige
Fikk forresten svar fra Etsy reading i går, etter 4 dager. Veldig likt dere andres svar. Mars/april på meg også. Jentespirit i tegnet Uglen. Hm jaja, morsomt å prøveOm det stemmer blir det min 4. jente på rad :-D
Så gøyI følge TR er jeg 4+3, men tror jeg er 19 DPO. Ble litt overraska over den 3+, aldri fått det så tidlig før.![]()
![]()
De er svake, fikk samme når jeg var gravid med sønnen minTok denne idag tidlig, RFSU test tidlig.
Tørr nesten ikke å tro selv, men den er positiv!!
Er streken for lys? Noen med erfaringer?
GratulererTok denne idag tidlig, RFSU test tidlig.
Gratulerer!Tok denne idag tidlig, RFSU test tidlig.
Imponerende om du klarer å la være å teste12 DPO og ingen tegn til mensen. Er på ferie så hadde en plan om å vente med å teste til 15/16 DPO når jeg har kommet hjem om mensen ikke har kommet. Men kjenner testetøsen i meg er der fortsatt... så mulig jeg må ned på det apoteket jeg sitter på terrassen å ser på for å kjøpe tester....
Imponerende om du klarer å la være å testeMen jeg vil gjerne at du tester og legger ut her
![]()
Spennende!Tror jeg har kjøpt en test nå
over disk fra en dame som absolutt ikke kunne engelsk. Hele sulamitten står på spansk. Og om jeg tester nå blir det jo med ettermiddagsurin. Men tviler på jeg klarer å la den ligge til i morgen...
Sniker, bruk google lens for å oversetteTror jeg har kjøpt en test nå
over disk fra en dame som absolutt ikke kunne engelsk. Hele sulamitten står på spansk. Og om jeg tester nå blir det jo med ettermiddagsurin. Men tviler på jeg klarer å la den ligge til i morgen...
Det ordnet seg når jeg var tilbake på hotellet. Var jo ikke lur nok til å ha telefonen med megSniker, bruk google lens for å oversette![]()
Har også kjent lignende greier denne gangen, men mer strekninger/stikk i der områder. Husker ikke hva/om jeg kjente noe de forrige to gangene jeg var gravid (6 år 9 år siden, glemmer lett), så sitter med samme spørsmål! Har også hatt pms-aktige symptomer, men i flere dager i stedet for bare dagen før mensen som det pleier å være (ømme bryster, sliten, murringer). 12 DPO og negativ test. Skal teste igjen imorgen eller på 14 DPO, enten må jo mensen komme, eller så må det jo bli positiv test. De fleste tester ikke positivt før 13 DPO (og noen enda senere) med vanlig test med grense på 25, så håpet er ikke borte.9DPO i dag, fortsatt negativ test, fikk først testet på 2. urin, var for trøtt for å teste på første
Jeg føler jeg har nye «symptomer» hver syklus her, men selv om testen er negativ er jeg litt spørrende nå da jeg har hatt av og på smerter fra øverst i livmor (?) som stråler opp til litt under navlen, og ekstremt oppblåst. Typ der krysset er på illustrasjonen med strålinger oppover:
Vis vedlegget 457163
Har vært sånn av og på siden 6DPO. Men begynner selvsagt å tenke på dannelser utenfor livmor og slikt... men da hadde det vel skulle kommet hcg likevell? Eller? Men det er sikkert bare luftsmerter.. føles bare litt annerledes fra vanlig PMS krampermen IKM er trossalt om 2 dager, så er sikkert en ny vri til alle PMS plagene
Hvis noen har hatt lignende, gjerne del erfaring
![]()