❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

IKM fredag 21.03. Positiv test på IKM-dagen, men som ble svakere og svakere i dagene etter, og nå så godt som usynlig. Ingen mens enda! Erfaringsmessig, når vil jeg få mens tilbake tror dere!? Har et helt tullete håp om at den testen plutselig skal bli positiv igjen, så jeg har et behov for at mens kommer og setter to streker under det negative svaret!
Hodet og kroppen min er i opposisjon mot hverandre !

Hilsen den urolige

Fikk forresten svar fra Etsy reading i går, etter 4 dager. Veldig likt dere andres svar. Mars/april på meg også. Jentespirit i tegnet Uglen. Hm jaja, morsomt å prøve :-) Om det stemmer blir det min 4. jente på rad :-D
Hehe, jeg fikk også svar igår! April/mai og gutt på meg, så blir spennende å se :love017 skulle tydeligvis se etter polka dots som tegn å :hilarious:

12 DPO og ingen tegn til mensen. Er på ferie så hadde en plan om å vente med å teste til 15/16 DPO når jeg har kommet hjem om mensen ikke har kommet. Men kjenner testetøsen i meg er der fortsatt... så mulig jeg må ned på det apoteket jeg sitter på terrassen å ser på for å kjøpe tester....

12 DPO og ingen tegn til mensen. Er på ferie så hadde en plan om å vente med å teste til 15/16 DPO når jeg har kommet hjem om mensen ikke har kommet. Men kjenner testetøsen i meg er der fortsatt... så mulig jeg må ned på det apoteket jeg sitter på terrassen å ser på for å kjøpe tester....
Imponerende om du klarer å la være å teste :angelic: Men jeg vil gjerne at du tester og legger ut her❤️

Imponerende om du klarer å la være å teste :angelic: Men jeg vil gjerne at du tester og legger ut her❤️
:laughing001 Tror jeg har kjøpt en test nå:laughing001over disk fra en dame som absolutt ikke kunne engelsk. Hele sulamitten står på spansk. Og om jeg tester nå blir det jo med ettermiddagsurin. Men tviler på jeg klarer å la den ligge til i morgen...

Vedlegg

• Snapchat-1013792501.jpg
    Snapchat-1013792501.jpg
    562,2 KB · Visninger: 48
9DPO i dag, fortsatt negativ test, fikk først testet på 2. urin, var for trøtt for å teste på første :hilarious:

Jeg føler jeg har nye «symptomer» hver syklus her, men selv om testen er negativ er jeg litt spørrende nå da jeg har hatt av og på smerter fra øverst i livmor (?) som stråler opp til litt under navlen, og ekstremt oppblåst. Typ der krysset er på illustrasjonen med strålinger oppover:
IMG_2971.jpeg

Har vært sånn av og på siden 6DPO. Men begynner selvsagt å tenke på dannelser utenfor livmor og slikt... men da hadde det vel skulle kommet hcg likevell? Eller? Men det er sikkert bare luftsmerter.. føles bare litt annerledes fra vanlig PMS kramper :bored: men IKM er trossalt om 2 dager, så er sikkert en ny vri til alle PMS plagene :hilarious: Hvis noen har hatt lignende, gjerne del erfaring :Heartred

Last edited:
:laughing001 Tror jeg har kjøpt en test nå:laughing001over disk fra en dame som absolutt ikke kunne engelsk. Hele sulamitten står på spansk. Og om jeg tester nå blir det jo med ettermiddagsurin. Men tviler på jeg klarer å la den ligge til i morgen...
Sniker, bruk google lens for å oversette :laughing002

Som forventet er den negativ. Ikke at jeg tror jeg er gravid. Men med en følsomhet på 20, og med utvannet ettermiddagsurin på 12 DPO (når jeg først pleier å få svakt positivt 13 DPO) så er det ikke annet å forvente. Ser jo alltid en skygge om jeg legger godviljen til, men den er helt blenda. Om enn en morsom historie.. kjøpt for 6 euro ved hjelp av mimikk og kroppspråk :laughing001

Vedlegg

• Snapchat-488037450.jpg
    Snapchat-488037450.jpg
    497,7 KB · Visninger: 41
Sliter med utrolig blanda følelser nå 2 dager før IKM :bored: Har fått diagnosen adenomyose, så dette innebærer jo mye smerter fra EL til TR :banghead: men nå de ukene i denne PP har det vært mindre enn de siste 5 PP :nailbiting:
samtidig denne uka på mandag ble jeg akutt kvalm og hadde kastet opp hvis ikke det var for at jeg kjørte bil på vei uten mulighet til og stoppe :depressed: og nå i kveld er jeg igjen kvalm, men nå er det sånn generelt kvalm og tanken på mat gjorde meg mer kvalm (mannen var snill og lagde mat han vet jeg er glad i så jeg slapp og bestemme:Heartred) :meh:
Føler jeg kjenner flere symptomer (også hyppigere tissing, ømt over livmor blant annet) men mega usikker på om det kan være graviditet :nailbiting:
Har lyst til og ta en test, men samtidig ikke pga redd for at det er neg igjen :(

9DPO i dag, fortsatt negativ test, fikk først testet på 2. urin, var for trøtt for å teste på første :hilarious:

Jeg føler jeg har nye «symptomer» hver syklus her, men selv om testen er negativ er jeg litt spørrende nå da jeg har hatt av og på smerter fra øverst i livmor (?) som stråler opp til litt under navlen, og ekstremt oppblåst. Typ der krysset er på illustrasjonen med strålinger oppover:
Vis vedlegget 457163

Har vært sånn av og på siden 6DPO. Men begynner selvsagt å tenke på dannelser utenfor livmor og slikt... men da hadde det vel skulle kommet hcg likevell? Eller? Men det er sikkert bare luftsmerter.. føles bare litt annerledes fra vanlig PMS kramper :bored: men IKM er trossalt om 2 dager, så er sikkert en ny vri til alle PMS plagene :hilarious: Hvis noen har hatt lignende, gjerne del erfaring :Heartred
Har også kjent lignende greier denne gangen, men mer strekninger/stikk i der områder. Husker ikke hva/om jeg kjente noe de forrige to gangene jeg var gravid (6 år 9 år siden, glemmer lett), så sitter med samme spørsmål! Har også hatt pms-aktige symptomer, men i flere dager i stedet for bare dagen før mensen som det pleier å være (ømme bryster, sliten, murringer). 12 DPO og negativ test. Skal teste igjen imorgen eller på 14 DPO, enten må jo mensen komme, eller så må det jo bli positiv test. De fleste tester ikke positivt før 13 DPO (og noen enda senere) med vanlig test med grense på 25, så håpet er ikke borte.

Svangerskap utafor livmor skal være ekstremt vondt, så med mindre det er så ille, så ville jeg ikke tenkt på det nei.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp