❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Har også kjent lignende greier denne gangen, men mer strekninger/stikk i der områder. Husker ikke hva/om jeg kjente noe de forrige to gangene jeg var gravid (6 år 9 år siden, glemmer lett), så sitter med samme spørsmål! Har også hatt pms-aktige symptomer, men i flere dager i stedet for bare dagen før mensen som det pleier å være (ømme bryster, sliten, murringer). 12 DPO og negativ test. Skal teste igjen imorgen eller på 14 DPO, enten må jo mensen komme, eller så må det jo bli positiv test. De fleste tester ikke positivt før 13 DPO (og noen enda senere) med vanlig test med grense på 25, så håpet er ikke borte.

Svangerskap utafor livmor skal være ekstremt vondt, så med mindre det er så ille, så ville jeg ikke tenkt på det nei.
Takk for svar :Heartred Jeg er ikke så mye til hjelp ut i fra forrige graviditet jeg heller vettu, for da prøvde vi jo ikke å få barn, så jeg visste ikke at jeg var gravid før mensen hadde manglet 4-5 dager og jeg måtte ta en test :hilarious:

Ja, det er strekk, og litt skarpe stikk midt på der! Men det tenker jeg er luftsmerter.. men det er bare ikke helt som mine typiske PMS plager, som du sier så startet det så lenge før :pompus: Ja, ser de fleste tester positivt senere enn tidligere, så det blir spennende å følge med nå, krysser fingrene for oss :Heartred

Noen som vet om festeblødning kan komme så sent som 14 dpo? Jeg testa jo svakt positivt 8 dpo, men når jeg gikk på do nå så var det veldig svakt rosa på papiret når jeg tørka meg. Testene er jo fremdeles veldig sterke og den jeg legger med ble tatt på ettermiddag på veeeldig utvannet u.

Vedlegg

• IMG_4326.jpeg
    IMG_4326.jpeg
    303,1 KB · Visninger: 69
Noen som vet om festeblødning kan komme så sent som 14 dpo? Jeg testa jo svakt positivt 8 dpo, men når jeg gikk på do nå så var det veldig svakt rosa på papiret når jeg tørka meg. Testene er jo fremdeles veldig sterke og den jeg legger med ble tatt på ettermiddag på veeeldig utvannet u.
Såå sterke og fine streker! Hvis du har positiv 8DPO har vel implantasjonen skjedd noen dager før den dagen det slår ut på graviditetstest. Da det er implantasjonen som utløser HCG som slår ut på graviditetstest?

Såå sterke og fine streker! Hvis du har positiv 8DPO har vel implantasjonen skjedd noen dager før den dagen det slår ut på graviditetstest. Da det er implantasjonen som utløser HCG som slår ut på graviditetstest?
Ja, det er jo det. Men husker fra forrige i sommer så fikk jeg også en veldig lett blødning i uke 7/8 mener jeg som var helt ufarlig

Ja, det er jo det. Men husker fra forrige i sommer så fikk jeg også en veldig lett blødning i uke 7/8 mener jeg som var helt ufarlig
Sorry, jeg bare svarte på spørsmålet om imp.blødning og at imp.blødning mest sannsynlig skjer før første positive test. Om blødning tidlig i svangerskapet kan jeg ikke noe om dessverre, men ofte er det jo andre årsaker enn at det skal være noe farlig :Heartred Man kan jo får rosa på papiret av samleie, soppinf. og andre ting som foregår i skjeden også :Heartred

Sorry, jeg bare svarte på spørsmålet om imp.blødning og at imp.blødning mest sannsynlig skjer før første positive test. Om blødning tidlig i svangerskapet kan jeg ikke noe om dessverre, men ofte er det jo andre årsaker enn at det skal være noe farlig :Heartred Man kan jo får rosa på papiret av samleie, soppinf. og andre ting som foregår i skjeden også :Heartred
Det er sant. Var ikke noe nå når jeg gikk på do heldigvis❤️

Ja, det tror jeg! Testet positivt 8 dpo og fikk festeblødning 12 dpo sist jeg var gravid

14 DPO og fortsatt ingen mensen. Men den kommer sikkert iløpet av dagen. Tester evt. På nytt i morgen kveld. Bare det at jeg skriver dette får sikkert mensen til å komme i en fei :confused013 :)
Hjelper å skrive her, etter jeg postet i CD tråden om at jeg sannsynligvis gikk inn i fruktbar fase i dag, så gikk jeg på do, og der kom det masse EL slim :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp