❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Tryhard25 - 32 - B1 - PP4 - EL 5/3 - IKM 19/3

Melder meg inn her etter en liten app-smell hvor jeg ikke merket at appen stilte seg inn på 28 dagers syklus etter spontanaborten (har 31 dagers) styles/default/xenforo/hmh.gif

Så den har fortalt meg at jeg skal ha el på CD15, men jeg pleier å ha på CD18. Så tar utgangspunktet i det nå som jeg oppdaget det, så får jeg heller melde meg ut om den skulle komme før. Termin blir fortsatt så vidt (!) innenfor november, så drømmen om novembertermin lever fortsatt :laughing002 Tester for EL for harde livet, så blir spennende dette.
Velkommen til oss!
Kan du stille inn appen manuelt?
Jeg forventer EL samme dag som deg, spennende om det blir novemberbaby!

Melder meg inn her da, endte i kjemisk dessverre denne PP.:depressed:

Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP2 (etter MA) - El 14/03 - IKM 28/03
Det var leit, velkommen til oss, håper den sitter denne runden!

LiseMerethe - 30 - B2 - PP6 - EL ca 14/3 - IKM ca 29/03

TR har ikke meldt sin ankomst enda, men g test er neg :banghead: Så venter bare nå på at den kommer og vi kan prøve på nytt :Heartbigred ska oppdatere hvis datoene endrer seg i forhold til når TR bestemmer seg for og komme :)

LiseMerethe - 30 - B2 - PP6 - EL ca 14/3 - IKM ca 29/03

TR har ikke meldt sin ankomst enda, men g test er neg :banghead: Så venter bare nå på at den kommer og vi kan prøve på nytt :Heartbigred ska oppdatere hvis datoene endrer seg i forhold til når TR bestemmer seg for og komme :)
Velkommen! Håper TR kommer snart. Bare si ifra hvis jeg skal endre :)

Hei :shy:
Går gjennom en SA/Kjemisk 4+3, men jeg har ikke tenkt til å sitte og vente på bedre vær, så derfor melder jeg meg inn i prøveforumet igjen! Jeg trenger å være en del av et fellesskap gjennom dette, det er veldig ensomt i SA-verden.

Jeg har ingen formening om verken EL eller IKM, annet enn at jeg tar utgangspunkt i hva som ville vært, også får jeg heller endre det med tiden ved behov. Håper det er i orden :shy:

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 19/03 - IKM 29/03

Hei :shy:
Går gjennom en SA/Kjemisk 4+3, men jeg har ikke tenkt til å sitte og vente på bedre vær, så derfor melder jeg meg inn i prøveforumet igjen! Jeg trenger å være en del av et fellesskap gjennom dette, det er veldig ensomt i SA-verden.

Jeg har ingen formening om verken EL eller IKM, annet enn at jeg tar utgangspunkt i hva som ville vært, også får jeg heller endre det med tiden ved behov. Håper det er i orden :shy:

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 19/03 - IKM 29/03
Så trist! Bra du kommer deg opp på hesten igjen, nå er vi blitt en god gjeng her, inkl flere som har mistet :Heartred
Bare si ifra hvis jeg skal endre på datoer :happy:

Begynte å teste etter el i dag på cd 11, normalt så er eggløsning den 17, men en gang kom den 14. så starter tidlig for sikkerhets skyld, fikk også et lass med tester i går så nå er jeg klar for de neste ukene.
Har tenkt litt på prednisolon siste dagene som jeg ser flere her inne har prøvd med hell (jeg gikk på prednisolon etter en operasjon for 10 år siden da jeg ble gravid med frøkna kom jeg på, i tillegg har jeg vært syk begge gangene jeg faktisk ble gravid i fjor og har 2 autoimmune sykdommer ) så jeg har spurt fastlegen om det er mulig å få prøve en lavdose av det mens jeg går ned i vekt i sneglefart før jeg får komme tilbake til gynekologen :rolleyes: Krysser fingrene for at fastlegen er supersnill :smiley-angelic001

Vedlegg

• Tests-2025-02-16-2025-03-17-1740615560173.jpg
    Tests-2025-02-16-2025-03-17-1740615560173.jpg
    22,1 KB · Visninger: 24
  • 20250226_164846.jpg
    20250226_164846.jpg
    1,4 MB · Visninger: 23

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp