Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Melder meg inn her da, endte i kjemisk dessverre denne PP.
Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP2 (etter MA) - El 14/03 - IKM 28/03

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å følge hverandre her daDa blir uke 13 min neste IKM uke, så jeg melder meg inn her
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP4 - EL 14.03 - IKM 28.03
VeldigKoselig å følge hverandre her da![]()
Veldig irriterende!!! Men ikke noe mer å gjøre med den. Jepp det blir uansett 2025 baby håper jeg.Veldig
Men leit at det endte i en kjemisk for deg
Uke 13 blir uken vår!![]()
Så trist at det endte i kjemiskMelder meg inn her da, endte i kjemisk dessverre denne PP.
Velkommen til oss!Tryhard25 - 32 - B1 - PP4 - EL 5/3 - IKM 19/3
Melder meg inn her etter en liten app-smell hvor jeg ikke merket at appen stilte seg inn på 28 dagers syklus etter spontanaborten (har 31 dagers)
Så den har fortalt meg at jeg skal ha el på CD15, men jeg pleier å ha på CD18. Så tar utgangspunktet i det nå som jeg oppdaget det, så får jeg heller melde meg ut om den skulle komme før. Termin blir fortsatt så vidt (!) innenfor november, så drømmen om novembertermin lever fortsattTester for EL for harde livet, så blir spennende dette.
Velkommen!Da blir uke 13 min neste IKM uke, så jeg melder meg inn her
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP4 - EL 14.03 - IKM 28.03
Det var leit, velkommen til oss, håper den sitter denne runden!Melder meg inn her da, endte i kjemisk dessverre denne PP.
Æsj altså man lever bare i kort lykke!! Men da er det ny runde igjen med prøving.Så trist at det endte i kjemisk![]()
Ja, jeg hadde to runder nå med kjemisk og nå så var det ikke noe. Håper dette er runden som klaffer for ossÆsj altså man lever bare i kort lykke!! Men da er det ny runde igjen med prøving.![]()
Ja heldigvis, hadde bare ikke fått med meg endringen i syklusdager før nåVelkommen til oss!
Kan du stille inn appen manuelt?
Jeg forventer EL samme dag som deg, spennende om det blir novemberbaby!
Uffa meg, jeg fikk tårer!! Jeg holder på med å bestille flere pakker her også.Fikk pakke i posten nå, så ser ut som at alt er klart for neste runde![]()
![]()
![]()
Var litt hardt å få alt, så forstår tårene dineUffa meg, jeg fikk tårer!! Jeg holder på med å bestille flere pakker her også.
Velkommen! Håper TR kommer snart. Bare si ifra hvis jeg skal endreLiseMerethe - 30 - B2 - PP6 - EL ca 14/3 - IKM ca 29/03
TR har ikke meldt sin ankomst enda, men g test er negSå venter bare nå på at den kommer og vi kan prøve på nytt
ska oppdatere hvis datoene endrer seg i forhold til når TR bestemmer seg for og komme
![]()
Så trist! Bra du kommer deg opp på hesten igjen, nå er vi blitt en god gjeng her, inkl flere som har mistetHei
Går gjennom en SA/Kjemisk 4+3, men jeg har ikke tenkt til å sitte og vente på bedre vær, så derfor melder jeg meg inn i prøveforumet igjen! Jeg trenger å være en del av et fellesskap gjennom dette, det er veldig ensomt i SA-verden.
Jeg har ingen formening om verken EL eller IKM, annet enn at jeg tar utgangspunkt i hva som ville vært, også får jeg heller endre det med tiden ved behov. Håper det er i orden
Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 19/03 - IKM 29/03