Har vært gjennom en SA/Kjemisk som startet dagen etter IKM, og i dag er det såvidt noe spotting av brunt igjen og smertene er avtatt (CD7)
Så det kan heldigvis virke som at det har vært såpass tidlig at det har utartet seg sånn ca. som en vanlig menstruasjon, og forhåpentligvis kommer eggløsningen som høvelig normalt. Tenker jeg skal begynne å teste etter EL på mandag! Det blir en ekstra spennende syklus for meg. Har aldri mistet før (på denne måten, hadde en MA i 2023), og er overklar for å prøve på nytt. Krysser fingrene, både for meg selv, men også for alle dere andre her inne
Håper det sitter (og blir sittende!) for oss alle sammen 
Så det kan heldigvis virke som at det har vært såpass tidlig at det har utartet seg sånn ca. som en vanlig menstruasjon, og forhåpentligvis kommer eggløsningen som høvelig normalt. Tenker jeg skal begynne å teste etter EL på mandag! Det blir en ekstra spennende syklus for meg. Har aldri mistet før (på denne måten, hadde en MA i 2023), og er overklar for å prøve på nytt. Krysser fingrene, både for meg selv, men også for alle dere andre her inne
Håper det sitter (og blir sittende!) for oss alle sammen 

Sliter med å ha trua på at det går denne gangen etter alt.
Datteren min kom 38+1, så det er kanskje sjanse for at neste også kommer litt før. Men vi er ikke der at vi vil unngå desemberbarn, selv om vi ikke har noe hastverk med å bli gravid
Jeg fødte 5 dager på overtid så regner med jeg går ut tiden egentlig 
Men ja, det er lett å tenke at hvis man hopper over, så kunne det vært den PPen det hadde gått - selv om det egentlig ikke er kjempelogisk
Men håpet er der. Ca. alle rundt meg er synlig gravide for tiden, inkl noen på jobb, og selv om jeg ikke sammenligner meg med andre, så blir jeg jo påminnet at jeg skulle vært gravid i uke 9 nå. Snart skal jeg i babyshower også, hadde vært så godt å være gravid igjen til det