Hehe neida, er jo ikke alltid det går an å legge inn framtidige datoer i kalkulatorer generelt, såÅh, skjønner! Føler meg skikkelig dum nå, men tanken har aldri slått meg at jeg kan legge inn framtidig IKM dato i sånne kalkulatorer
Da blir det evt termin 20. desember om det blir ny pp neste måned...
Da vet du det nå, hvis du har lyst til å vite! Håhåhå, det er farlig nær julaften det
Gikk du over termin sist? Får uansett håpe det går for oss alle denne PP 

Ut ifra funnene hos gynekologen søkes du eventuelt videre til Trondheim der de driver med ivf osv. Kanskje du kan kontakte en privat klinikk og prate med de over tlf for å høre om mulighetene? De vil kanskje uansett ha full utredning først
Sorry, må bare få det ut et sted
Er på CD3 og tr har bare valgt å stoppe helt opp siden i går kveld
Etter en allerede irriterende syklus med null aksjer og tr 9 dager på overtid. Hormonene er selvfølgelig på plass uansett, og jeg har bare lyst å legge meg ned og grine over dette håpløse prosjektet
EL-test er fortsatt neg, så var fint å få et annet tegn i tillegg til økt lyst, for det kan jo tross alt komme uavhengig av EL 

Håper vi begge ender med positive tester og baby før jul 
Har det på høyresiden nå, noe som stresser meg litt fordi det var der jeg hadde EXU og de fjernet jo ikke egglederen. De bare snittet opp, fjernet graviditeten og lukket igjen. Visstnok en ekspert på den typen operasjon som gjorde det, men blir jo likevel automatisk bekymra siden det er en sjanse for at det kan skje igjen. Har bare ikke lyst til å gjennomgå enda en spontanabort 
I kveld må det bli ligging!