Det var overveldende mange på dagen før ovulation jaHvis folk vil lese mer forskning med data fra mensen apper:
Den siste der er spesielt interessant syns jeg, siden de har beregnet sannsynligheten for å bli gravid per dag rundt ELMenstrual Cycle Length and Patterns in a Global Cohort of Women Using a Mobile Phone App: Retrospective Cohort Study - PMC
There is increasing information characterizing menstrual cycle length in women, but less information is available on the potential differences across lifestyle variables. This study aimed to describe differences in menstrual cycle length, ...pmc.ncbi.nlm.nih.gov
![]()

«the highest probability occurring the day before ovulation.»
Blir vel en kjemisk da
Kan det være noe annet? Hvor mange dpo var du nå?
tusen takk for bønn, setter veldig pris på det 
her har mannen hatt influensa som gjekk rett over i omgangssjuko, såvno chance. Heldigvis! Kroppen min er endo på bunn pga ammegikt, så hadde vært tragisk om eg blei gravid faktisk! Men gøy å titte litt innom her i hypotetiske ikm grupper då
Men hadde håp om at digital skulle slå ut. Hadde vært lettere å innfinne meg i at jeg ikke er gravid om de samme symptomene ikke hadde dukket opp. Jaja, får bare vente og se da! Helt greit om jeg ikke er gravid, jeg bare takler uvitenheten og usikkerheten så dårlig
Misunnelig som de som klarer å vente på IKM!

Jeg får den liksom den perioden jeg vanligvis ville tatt «pause» etter en lang uke med prøving

Tviler sterkt på at jeg er gravid, kjenner ikke noenting. Håper TR bare kommer i natt, så blir vi ferdig med det verste før helga.

(Easier said then done)
Jeg føler meg heldigvis chill i prøvingen ennå, så tenker ikke særlig på det, og dagene går fort. Meen nå bikker vi sannsynligvis inn i PP4 nå, så skjønner jo at det her ikke går fort