Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nice! Ble det EL CD22 sist og?Nå begynner det endelig å skje noe her.. på cd21 i dag og litt sterkere el-tester. Kanskje jeg får en topp i kveld eller i morgen. Litt kjipt for det blir vanskelig å få til aksjelegging, men vi får se!
Forrige gang ble det positiv cd22 og el på cd23, så er isåfall én dag tidligere ute om det blir positiv i dag - og det kommer godt med mtp den korte lutealfasen minNice! Ble det EL CD22 sist og?
Fikk positiv ELtest kl 14 og vi fikk lagt inn aksjer samme kveld, pluss kl. 18 dagen etterSå skal ligge litt bedre an nå enn sist syklus
Men for folk som kan dette litt bedre, er det uvanlig med kort LH topp? Test slo ut kl.14 og hadde sunket litt til kvelden igjen
Ser ut som jeg har ca. 11 dager lutealfase
![]()
Ja jeg skimter noe altså! Håper det er babystrek!Noen som er enige (eller uenige) i at det er skygge her?? Når mannen også ser så føler jeg det er ekteVenninna mi ser dog ingenting
Den kom etter tiden, så vet den kan være falsk, men likevel spennende
![]()
Jeg skimter også noeNoen som er enige (eller uenige) i at det er skygge her?? Når mannen også ser så føler jeg det er ekteVenninna mi ser dog ingenting
![]()
Ser noe, håper det er spireNoen som er enige (eller uenige) i at det er skygge her?? Når mannen også ser så føler jeg det er ekteVenninna mi ser dog ingenting
![]()
Ja det kan godt være at det er noe der altsåå hmmm! Spennende!Noen som er enige (eller uenige) i at det er skygge her?? Når mannen også ser så føler jeg det er ekteVenninna mi ser dog ingenting
![]()
Stemmer. Denne studien fant at kort lutealfase gir bare pittelitt lavere fertilitet i starten av prøvingen, men ingen forskjell i fertilitet etter 12 mnd. Kanskje forskjellen også er fordi man "bommer" på de fertile dagene når EL er senere enn gjennomsnittet, sånn at det i realiteten ikke er et tegn på litt lavere fertilitet. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28065408/Forrige gang ble det positiv cd22 og el på cd23, så er isåfall én dag tidligere ute om det blir positiv i dag - og det kommer godt med mtp den korte lutealfasen min![]()
Åh krysser fingrene for deg!Håper vi kan få lagt noen aksjer i kveld og i morgen tidlig - men det spørs
Jeg er ingen ekspert på dette temaet, men jeg tror ikke det er uvanlig med kort lh-topp og jeg tror heller ikke det har noen «konsekvens» annet at det kan bli vanskeligere å oppdage eggløsningen. Men du har jo catchet den denne runden og lagt godt med aksjer, så det er jo helt topp
Tror forresten ikke 11 dager lutealfase skal gi noen problemer![]()
Oi så spennende å lese! TakkStemmer. Denne studien fant at kort lutealfase gir bare pittelitt lavere fertilitet i starten av prøvingen, men ingen forskjell i fertilitet etter 12 mnd. Kanskje forskjellen også er fordi man "bommer" på de fertile dagene når EL er senere enn gjennomsnittet, sånn at det i realiteten ikke er et tegn på litt lavere fertilitet. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28065408/
Syklusen blir også i snitt 1 dag kortere per 5. år etter fylte 25: "Mean cycle length decreased by 0.18 days and mean follicular phase length decreased by 0.19 days per year of age from 25 to 45 years." Kult å se at de har brukt data fra appene folk bruker til kvinneforskning
![]()
Real-world menstrual cycle characteristics of more than 600,000 menstrual cycles - npj Digital Medicine
The use of apps that record detailed menstrual cycle data presents a new opportunity to study the menstrual cycle. The aim of this study is to describe menstrual cycle characteristics observed from a large database of cycles collected through an app and investigate associations of menstrual...www.nature.com
Takk for at du delte det du har lært om det! Veldig lærerikt og fint å vite. Enig i at det er faktisk topp å se at de har brukt dataene fra appene til noe nyttigStemmer. Denne studien fant at kort lutealfase gir bare pittelitt lavere fertilitet i starten av prøvingen, men ingen forskjell i fertilitet etter 12 mnd. Kanskje forskjellen også er fordi man "bommer" på de fertile dagene når EL er senere enn gjennomsnittet, sånn at det i realiteten ikke er et tegn på litt lavere fertilitet. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28065408/
Syklusen blir også i snitt 1 dag kortere per 5. år etter fylte 25: "Mean cycle length decreased by 0.18 days and mean follicular phase length decreased by 0.19 days per year of age from 25 to 45 years." Kult å se at de har brukt data fra appene folk bruker til kvinneforskning
![]()
Real-world menstrual cycle characteristics of more than 600,000 menstrual cycles - npj Digital Medicine
The use of apps that record detailed menstrual cycle data presents a new opportunity to study the menstrual cycle. The aim of this study is to describe menstrual cycle characteristics observed from a large database of cycles collected through an app and investigate associations of menstrual...www.nature.com
Takk for svarForrige gang ble det positiv cd22 og el på cd23, så er isåfall én dag tidligere ute om det blir positiv i dag - og det kommer godt med mtp den korte lutealfasen min![]()
Åh krysser fingrene for deg!Håper vi kan få lagt noen aksjer i kveld og i morgen tidlig - men det spørs
Jeg er ingen ekspert på dette temaet, men jeg tror ikke det er uvanlig med kort lh-topp og jeg tror heller ikke det har noen «konsekvens» annet at det kan bli vanskeligere å oppdage eggløsningen. Men du har jo catchet den denne runden og lagt godt med aksjer, så det er jo helt topp
Tror forresten ikke 11 dager lutealfase skal gi noen problemer![]()
SpentDa har jeg fått to rosa skyggestreker i dag som både mannen og AI ser. Skal ta digital «ultratidlig» på morgenurinen i morgen 9DPO, er såååå spent nå!![]()
Tuusen takk, kjære degWow! Sjå på detta då
Eg rekna på det at har eg EL nå (ikkje testa) så hadde eg hatt IKM i uke 13, så måtte berre inn å sjekke, og der finne eg detta! For ein utrulig go nyhet! Detta MÅ jo holde heile veiengratulera så masse, ber for deg og spiro di, this time!
![]()
Velkommen, og lykke tilBeibisen - 30 - B1 - PP7 - 07.03. - 21.03.
Hatt en pause fra forum, men klar for å slenge meg på igjen