❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Ikke så mye som et hint her, 7DPO. Jeg har tydeligvis blindhet for skyggestreker har jeg funnet ut gjennom forumet, så skrik ut om noen skulle se noe :laughing002

Vedlegg

• IMG_4180.jpeg
    IMG_4180.jpeg
    202,7 KB · Visninger: 67
Så leit med negativ test. Hvor mye må du gå ned for å få hjelp?

Jeg har også behov for å gå ned noen kilo for å bedre sjansene mine for å bli gravid. På den andre siden ser jeg ikke poenget i å superslanke meg heller, fordi jeg vet jeg legger på meg fort igjen av det. Har forsøkt å ikke tenke på kalorier noen måneder nå, men at jeg tenker hva som er bra for kroppen å spise, selv om det spises i store mengder av det gode som gir kroppen energi! :happy119:hilarious: Føler meg i alle fall mere glad og sprek av det.
Jeg hadde gått ned 7 av 13 kg før jul, nå er jeg en del opp igjen så jeg har igjen å gå ned 8-9 kg nå :banghead: Hadde en bmi på 38 og den må ned på 34 for å få støtte medisiner.
Følte jeg var på god vei men så har det vært utfordrende hjemme med frøkna og så har jeg brukt mat som trøst :wtf:

Så bra at du merker bedring på kroppen! Det må jo være av det viktigste :love7

Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det :hilarious:

Kan settes på gravid og håper på terminspire nå:duckie:Heartblue:Heartpink

:love017
Gratulerer! :love017

Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det :hilarious:

Kan settes på gravid og håper på terminspire nå:duckie:Heartblue:Heartpink

:love017
Gratulerer så mye :love7

9 dpo. Syntes jeg så noe på morgen urin. Så tok jeg ny test noen timer seinere og der ser jeg ikke på andre enn cb tidlig test. Bp tidlig så jeg først, så ble det borte.

Herlighet sååå gøy! Endelig, og så fine streker du har fått :Heartpink Denne må sitte :Heartpink hvor lenge skal du stå på cyclogest?
Veeldig kjekt!! Og så kjekt med så sterke tester, det er betryggende ❤️ dette må bli baby❤️
Jeg er litt usikker, jeg tenkte sende gyn en melding om 1 uke og si jeg er gravid. Kanskje hun sier noe da:angelic:

Veeldig kjekt!! Og så kjekt med så sterke tester, det er betryggende ❤️ dette må bli baby❤️
Jeg er litt usikker, jeg tenkte sende gyn en melding om 1 uke og si jeg er gravid. Kanskje hun sier noe da:angelic:
Ååh hvorfor vente en uke?
Jeg sendte melding med en gang jeg :laughing002

Så testene du la ut i dagboken din, de er så fine!

Ååh hvorfor vente en uke?
Jeg sendte melding med en gang jeg :laughing002

Så testene du la ut i dagboken din, de er så fine!
Jeg har bare tenkt at jeg skulle komme meg over magiske 5+0 for å se at det ikke ble kjemisk igjen, men det er vel liten sjanse for det nå med så sterke tester? :shy:

Tusen takk, jeg er superfornøyd og klarer ikke forstå at det faktisk er mine tester :D

Back
Topp