Så hyggelig å se at det gikk, gratulerer!! Håper med degKan settes på gravid og håper på terminspire nå
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig å se at det gikk, gratulerer!! Håper med degKan settes på gravid og håper på terminspire nå
![]()

Jeg hadde gått ned 7 av 13 kg før jul, nå er jeg en del opp igjen så jeg har igjen å gå ned 8-9 kg nåSå leit med negativ test. Hvor mye må du gå ned for å få hjelp?
Jeg har også behov for å gå ned noen kilo for å bedre sjansene mine for å bli gravid. På den andre siden ser jeg ikke poenget i å superslanke meg heller, fordi jeg vet jeg legger på meg fort igjen av det. Har forsøkt å ikke tenke på kalorier noen måneder nå, men at jeg tenker hva som er bra for kroppen å spise, selv om det spises i store mengder av det gode som gir kroppen energi!Føler meg i alle fall mere glad og sprek av det.
Hadde en bmi på 38 og den må ned på 34 for å få støtte medisiner.

Gratulerer!Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
Kan settes på gravid og håper på terminspire nå
![]()

Neimen åhhh så kjekt! Gratulerer så myeHar gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
![]()

Gratulerer!!Dagens 11 DPO nederst, ikke tidlig test![]()

Gratulerer så myeHar gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
![]()

Gratulerer så myeDagens 11 DPO nederst, ikke tidlig test![]()
Gratulerer sååå mye!Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
![]()

Gratulerer det er strek!!Dagens 11 DPO nederst, ikke tidlig test![]()

Herlighet sååå gøy! Endelig, og så fine streker du har fåttJeg kan settes på gravidhar ikke hatt så sterke streker på disse 2 årene som prøver, håper det er et godt tegn
Vis vedlegget 456437
Denne må sitte
hvor lenge skal du stå på cyclogest?Veeldig kjekt!! Og så kjekt med så sterke tester, det er betryggendeHerlighet sååå gøy! Endelig, og så fine streker du har fåttDenne må sitte
hvor lenge skal du stå på cyclogest?

Ååh hvorfor vente en uke?Veeldig kjekt!! Og så kjekt med så sterke tester, det er betryggendedette må bli baby
Jeg er litt usikker, jeg tenkte sende gyn en melding om 1 uke og si jeg er gravid. Kanskje hun sier noe da![]()
Jeg har bare tenkt at jeg skulle komme meg over magiske 5+0 for å se at det ikke ble kjemisk igjen, men det er vel liten sjanse for det nå med så sterke tester?Ååh hvorfor vente en uke?
Jeg sendte melding med en gang jeg
Så testene du la ut i dagboken din, de er så fine!
VelkommenPrøverLK90 - B1 - pp 1 (etter MA i nov) - EL 12/13.3 - IKM 30.3