Jeg skimter mørkere områder på begge! Kjempespennende dette!Men….men men men se her da!!9 DPO, dette er ikke tidlig testen til babyplan. Håååååååper
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skimter mørkere områder på begge! Kjempespennende dette!Men….men men men se her da!!9 DPO, dette er ikke tidlig testen til babyplan. Håååååååper
![]()

Ser ut som den kommer i kveld/natt. Jeg har også økning nå. Så da er det eggløsning i morgen kveld/natt til tirsdag
Det jeg har lest er at den skal være like sterk eller sterkere, så denne er nok positivBegynner å ligne EL snart? Må den bli sterkere enn kontrollstreken? Nederste er i dag:
Vis vedlegget 456586

Ser vel uansett ut som jeg må bytte ikm gruppe siden ikm pleier å være akkurat 2 uker etter el..Du fikk vel EL et par dager etter meg sist runde ogIngen positiv el-test enda.. er på cd19 i dag.
Kanskje det skjer noe om 1 dag eller 2.. håper det!
Hvor fort leser dere av testene til makesure forresten?
Kommer tydeligvis på samme CD nå som sist til meg.. da er det vel like rundt hjørnet til deg og 
Haha ja stemmer detDu fikk vel EL et par dager etter meg sist runde ogKommer tydeligvis på samme CD nå som sist til meg.. da er det vel like rundt hjørnet til deg og
![]()
Så leit med negativ test. Hvor mye må du gå ned for å få hjelp?Blenda 11 dpo
Har bestemt meg for å droppe el testing neste syklus og gå ned så mye jeg kan i vekt så jeg kan få hjelp hos gynekologen.

Føler meg i alle fall mere glad og sprek av det.
kan dette være tidlige tegn på at vi kanskje har klart det i PP 6? 

Velkommen til ossAmy_ - 40 - B2 - PP0 - 08.03. - 19/20.03
Så koselig med en fellesgruppe
Jeg har litt kort lutealfase på 10-11 dager, men FertilityFriend påstår jeg har ikm 20.mars, så da får vi se da hvilken dag den kommer
Jeg tok en test søndags morgen, 8dpo, og den ser sånn ut.. opplever å fått en slags skyggestrek på makesure før, uten at det har betydd noe.
Hvilke erfaringer har dere med dette merket?
Jeg tar sikkert en ny test i morgen tidlig![]()
Ja, det ble søndagsturAnna hver dag er vel anbefalt. EL skjer jo etter toppen på EL-tester, og samleie kan være fruktbart opptil 1 døgn etter EL (så opptil 2 døgn etter EL-test-toppen). Så søndagstur kan jo være lurt
Jeg hadde EL på fredag, og vi la inn aksjer tirsdag, torsdag og lørdag.

Ja, vi gjorde det samme nå. Håper det treffer for oss beggeSist runde så fikk vi bare lagt inn rett før positiv EL-test samme kveld. Vi klarte ikke mer etter EL-testen, det vil si at vi la ikke inn aksjer etter positiv test - så denne runden skal vi legge inn et par etter positiv EL-test også!

Gratulerer!Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
Kan settes på gravid og håper på terminspire nå
![]()
Gratulerer!Dagens 11 DPO nederst, ikke tidlig test![]()