Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får vel uansett en lengre syklus, basert på hvor lang lutealfase du har?Hadde gitt opp å få positiv EL-test denne runden og gikk også tom for tester. Fikk nye i posten i dag og tenkte jeg skulle ta en kjapp test. Endelig positiv test på CD28.. tror dere det fremdeles er sjans eller er det for sent i syklus?
Jaa, sist var den på 16 dager, men da hadde jeg også kjemisk.. så vanskelig å si (er kun min andre syklus etter dødfødselen). Men hadde EL på CD21 sist runde så bør vel gå fint. Det var iallfall en stor lettelse å endelig få den positive EL-testen etter kjemiskDu får vel uansett en lengre syklus, basert på hvor lang lutealfase du har?
16 holder i massevis det, jeg hadde såpass lang da jeg prøvde på datteren minJaa, sist var den på 16 dager, men da hadde jeg også kjemisk.. så vanskelig å si (er kun min andre syklus etter dødfødselen). Men hadde EL på CD21 sist runde så bør vel gå fint. Det var iallfall en stor lettelse å endelig få den positive EL-testen etter kjemisk![]()
Så godt å høre16 holder i massevis det, jeg hadde såpass lang da jeg prøvde på datteren min
Virker som syklusen din fortsatt er på bærtur, men nå blir det ihvertfall EL!
9 dpo er tidlig, åsså kan det jo være forskjell på følsomheten på testene, blir spennende se di neste dagene daEr 9 dpo, var tom for tester og tenkte jeg skulle prøve noe annet enn Makesure og landet på metode. Den er helt blenda, så da var nok den svake streken på makesure i går bare tull... jeg har drukket 1.5 l vann på jobb mellom 12.00 og 16.00, men var 3 timer siden sist jeg tisset.. da burde det vel vises noe hcg om det fantes?
For så vidt, men jeg har lutealfase på 10-11 dager, så da er 9 dpo plutselig ikke så tidlig allikevel9 dpo er tidlig, åsså kan det jo være forskjell på følsomheten på testene, blir spennende se di neste dagene daHar du noe symptomer?
Yayyy!!! Gratulere!Har gått litt i dvale siste tida, og ventet med å teste til IKM. Det har vært litt utfordrende, men jeg klarte det
Kan settes på gravid og håper på terminspire nå
![]()
Da skjønner jeg at 9 dpo ikke føles så tidlig for deg. Høres jo ut som symptomer på preggers, kan jo også være hormoner, men krysser fingrene for det førsteFor så vidt, men jeg har lutealfase på 10-11 dager, så da er 9 dpo plutselig ikke så tidlig allikevel
Kommer til å teste i morgen tidlig, om ikke tanta kommer meg i forkjøpet selvfølgelig
Har hatt to rare sykluser på rad, positiv test i januar, men mens 4 dager forsinket. Så det jeg kjenner på kan være så mangt. Men i dag kom kvalmen som kastet over meg, halsbrann og pupper som ikke oppfører seg som mensenpupper, de stikker og har blitt en del større enn ellers. Stigende temptrend sier FertilityFriend. Menmen.. Er nok bare hormonkluss når alt kommer til alt
Svingte innom butikken og kjøpte med meg Makesure istedet, om jeg klarer å holde meg tar jeg en test før jeg legger meg![]()
Jeg har fått myyyye slike streker med make sure hvertfallAmy_ - 40 - B2 - PP0 - 08.03. - 19/20.03
Så koselig med en fellesgruppe
Jeg har litt kort lutealfase på 10-11 dager, men FertilityFriend påstår jeg har ikm 20.mars, så da får vi se da hvilken dag den kommer
Jeg tok en test søndags morgen, 8dpo, og den ser sånn ut.. opplever å fått en slags skyggestrek på makesure før, uten at det har betydd noe.
Hvilke erfaringer har dere med dette merket?
Jeg tar sikkert en ny test i morgen tidlig![]()
Tusen takkYayyy!!! Gratulere!![]()
VelkommenMillaen 39 -B1 -PP9 -EL11/3 -IKM 25/3
Ja, tror mer og mer det bare er tullestreker på makesure sine.Jeg har fått myyyye slike streker med make sure hvertfallmen håper det er en spire!
![]()
Wow! Sjå på detta dåJeg kan settes på gravidhar ikke hatt så sterke streker på disse 2 årene som prøver, håper det er et godt tegn
Vis vedlegget 456437