EkstraKjærlighetÅGi
Forelsket i forumet
Altså, hvordan regner dere pp? Teller dere med hvis det blir null aksjer den syklusen? Uansett tror jeg at jeg har rotet litt
Jeg hadde tr i september etter å ha tatt siste p-pille i august. Sånn sett, telt fra september, er jeg da på pp6 eller pp4 hvis jeg ikke teller med de to periodene det ikke ble aksjelegging på riktig tidspunkt
Jeg hadde tr i september etter å ha tatt siste p-pille i august. Sånn sett, telt fra september, er jeg da på pp6 eller pp4 hvis jeg ikke teller med de to periodene det ikke ble aksjelegging på riktig tidspunkt
Altså, hvordan regner dere pp? Teller dere med hvis det blir null aksjer den syklusen? Uansett tror jeg at jeg har rotet litt

blir nok å teste hver dag fremover nå hvertfall, så får vi se
blir jo såklart kjempeglad for en spire uansett da.
Følger deg på at det kan være strek der altså. (Men jeg har selvsagt også utpreget streksyn
)
Hadde virkelig ikke trodd at det var han det skulle stå på - er jo midt i 30-åra begge
Elsker når noen i gruppa er i gang med testing. Gjør egen ventetid litt mindre kjedelig.

Har noen en forklaring?

Han klarte ikke komme, og ble fort slapp. Han ble så skuffet over seg selv stakkar, for det startet akkurat dagen før eggløsning
Vi måtte si oss fornøyd med det vi hadde fått til dagene før og så måtte han bare få være i fred noen dager. Jeg prøver å jobbe med mine forventninger om antall aksjer og heller være fornøyd med at vi får lagt noen
Med de to første hadde vi bare ofte sex midt i syklusen, så dette er første gangen jeg er med på teste/tracke/forum-kjøret. Fint å kunne dele her da og helder holde detaljene litt hemmelig for mannen