❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Ikke akkurat det samme, men litt det samme. Jeg hadde alvorlige celleforandringer nedentil og måtte operere bort noe av livmortappen. Etter dette la det seg arrvev over livnortappen. Ble likevel gravid på første forsøk kort tid etterpå i 2022 :D Det hele gikk kjempebra, men måtte mekanisk få fjernet arrvevet under fødselen. Så tenker det kan gå helt fint selv om det kjennes ut som tappen er lukket. Skal jo bare under millimeteren til for at svømmerne finner veien:happy:

Håper du får positivt svar hos gyn så dere kan kjøre på med aksjelegging i dag :Heartpink
Takk for svar og det var godt å høre at det gikk så fint for dere❤️

Har fått beskjed at vi kan kjøre på i dag bare vi dusjer først, så da satser vi på at alt vil gå fint.
Ser jo virkelig ut som at nå er kroppen helt tilbake i vanlig form på syklusen min.

CD 12 i dag og EL test fortsatt (veldig) negativ. Er det vanlig at streken er nesten usynlig frem til like før? Ifølge syklusappen bør EL være om 2 dager. Forrige syklus tok jeg EL-tester bare på CD 14 (50% strek relativ til kontrollstreken) og 15 (enda litt lavere, men sterkere enn nå) - missa altså EL.

Takk for svar og det var godt å høre at det gikk så fint for dere❤️

Har fått beskjed at vi kan kjøre på i dag bare vi dusjer først, så da satser vi på at alt vil gå fint.
Ser jo virkelig ut som at nå er kroppen helt tilbake i vanlig form på syklusen min.
Så bra, supert at dere får lagt aksjer! Masse lykke til :Heartpink

CD 12 i dag og EL test fortsatt (veldig) negativ. Er det vanlig at streken er nesten usynlig frem til like før? Ifølge syklusappen bør EL være om 2 dager. Forrige syklus tok jeg EL-tester bare på CD 14 (50% strek relativ til kontrollstreken) og 15 (enda litt lavere, men sterkere enn nå) - missa altså EL.
Ja du kan ha kort LH-topp, så hvis du f.eks. da bare tester 1 gang om dagen så kan du faktisk misse den. Du må bare fortsette å teste, så kommer den nok :Heartpink

7 dpo i dag og meget spent på morgendagen, da blir jeg 38 og skal ta første test, ganske innstilt på at den vil være negativ da :bag:
Litt ømme pupper og emosjonell bare. Men det kan jo være mensen også :wtf:

Noen andre som skal teste før helgen starter ?
7 DPO jeg også, men blir ikke test før evt. neste fredag (hvis ikke TR kommer), med mindre jeg plutselig spyr eller noe :hilarious:
Har ikke kjent en dritt så langt, er jo tidlig ennå, men har ikke særlig troa. Håper fortsatt litt da :angelic:

Tester på søndag her, 6DPO :angelic: Tviler på at jeg klarer å vente lenger :laughing002 Har fortsatt håp med vår lille sjanse! Noen her som har blitt gravid med samleie 5 dager før el?

Du er sterk som klarer å vente helt til 14 dpo med å teste! :smiley-bounce012
Jeg er nok stikk motsatt av teste-tøs. Det er skikkelig skummelt å tenke på å ta den testen. Etter å ha vært prøver over lang tid med første og enda lenger tid med nummer to blir det bare så utrolig stor skuffelse hver gang. Men håper jo virkelig at det skal gå denne gang :)

Blir nok å teste på mandag 17. Da er jeg 9 DPO. Tiden snegler seg avgårde.

(Skulle prøve meg på en smiley inni her, men de er plutselig blitt borte)

Blir nok å teste på mandag 17. Da er jeg 9 DPO. Tiden snegler seg avgårde.

(Skulle prøve meg på en smiley inni her, men de er plutselig blitt borte)
Fant ut at man må trykke på "[ ]" i verktøylinjen i tekstboksen (på mobil må du trykke på de tre prikkene først for å få den opp)

Jeg er nok stikk motsatt av teste-tøs. Det er skikkelig skummelt å tenke på å ta den testen. Etter å ha vært prøver over lang tid med første og enda lenger tid med nummer to blir det bare så utrolig stor skuffelse hver gang. Men håper jo virkelig at det skal gå denne gang :)
Jeg også. Jeg syns det er ganske big deal å ta en test, blir jo nervøs :smiley-ashamed004 Og jeg blir mye mer skuffet av å få negativ også vente kanskje 1 uke på TR (har hatt lutealfase på opptil 16 dager) enn å vente med litt håp, og når TR kommer, er det ikke så ille. Pluss jeg syns det blir sløsing av tester, og jeg har så dårlig streksyn, så det tidligste jeg ville testet er 10 DPO, da er det hvertfall god sjanse for å få et pålitelig svar

Jeg også. Jeg syns det er ganske big deal å ta en test, blir jo nervøs :smiley-ashamed004 Og jeg blir mye mer skuffet av å få negativ også vente kanskje 1 uke på TR (har hatt lutealfase på opptil 16 dager) enn å vente med litt håp, og når TR kommer, er det ikke så ille. Pluss jeg syns det blir sløsing av tester, og jeg har så dårlig streksyn, så det tidligste jeg ville testet er 10 DPO, da er det hvertfall god sjanse for å få et pålitelig svar
Ja, men ikke stor nok sjanse :laughing025 hadde jeg fått svak strek 10 dpo ville jeg nok først blitt glad og så begynt å gruble :nailbiting:

Ja, men ikke stor nok sjanse :laughing025 hadde jeg fått svak strek 10 dpo ville jeg nok først blitt glad og så begynt å gruble :nailbiting:
Jeg baserer det på denne (men der er det jo mye selvrapportert) https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Men ja, så det er tidligst, og innen 15-16 DPO kan man hvertfall stole på det. Jeg vil ikke ha noen svake streker jeg må myse for å se, da jeg ble gravid (og spydde 9 DPO) turte jeg ikke teste før 12 DPO, og da var den supersterk :hilarious: Tror på 14 DPO var strekene like sterke, også dye stealer på IKM og 5+0. Men jeg syns det er mye sterkere enn "alle andre" jeg har sett her inne, trodde jo det skulle bli tvillinger først, men neida, var visst bare mye HCG, ikke rart jeg ble kvalm rett etter implantasjon :laughing001

7 DPO jeg også, men blir ikke test før evt. neste fredag (hvis ikke TR kommer), med mindre jeg plutselig spyr eller noe :hilarious:
Har ikke kjent en dritt så langt, er jo tidlig ennå, men har ikke særlig troa. Håper fortsatt litt da :angelic:
Ja man kan ikke gi opp enda når det er en hel uke til ikm :laughing002
Venter som regel til 10/11 dpo, aldri testet før 9, men venter på et lite mirakel til bursdagen min :smiley-angelic001

Back
Topp