Takk for svar og det var godt å høre at det gikk så fint for dereIkke akkurat det samme, men litt det samme. Jeg hadde alvorlige celleforandringer nedentil og måtte operere bort noe av livmortappen. Etter dette la det seg arrvev over livnortappen. Ble likevel gravid på første forsøk kort tid etterpå i 2022Det hele gikk kjempebra, men måtte mekanisk få fjernet arrvevet under fødselen. Så tenker det kan gå helt fint selv om det kjennes ut som tappen er lukket. Skal jo bare under millimeteren til for at svømmerne finner veien
Håper du får positivt svar hos gyn så dere kan kjøre på med aksjelegging i dag![]()
Har fått beskjed at vi kan kjøre på i dag bare vi dusjer først, så da satser vi på at alt vil gå fint.
Ser jo virkelig ut som at nå er kroppen helt tilbake i vanlig form på syklusen min.

Små gleder
Da blir det vel positiv test i løpet av uka en gang som planlagt

Har fortsatt håp med vår lille sjanse! Noen her som har blitt gravid med samleie 5 dager før el?
Og jeg blir mye mer skuffet av å få negativ også vente kanskje 1 uke på TR (har hatt lutealfase på opptil 16 dager) enn å vente med litt håp, og når TR kommer, er det ikke så ille. Pluss jeg syns det blir sløsing av tester, og jeg har så dårlig streksyn, så det tidligste jeg ville testet er 10 DPO, da er det hvertfall god sjanse for å få et pålitelig svar
hadde jeg fått svak strek 10 dpo ville jeg nok først blitt glad og så begynt å gruble