Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme DPO og samme symptomer. Jeg går også på cyclogest8 dpo i dag og veldig kvalm, andpusten, sulten, murringer og trøtt. Helt sikkert bare Ovitrelle eller Cyclogest, men slitsomt!![]()
HahahSamme DPO og samme symptomer. Jeg går også på cyclogestkan legge til hodepine og svimmel på symptomer men ja sikkert bare alle de hormonene..
da kan vi trygt si at det er cyclogest som gir symptomene
ja, svimmel eg jeg også innimellom, og tett nese Absolutt! Tetteste nesen ever!Hahahda kan vi trygt si at det er cyclogest som gir symptomene
ja, svimmel eg jeg også innimellom, og tett nese
![]()
Når tenker du å teste? Er du i IVF behandling eller bruker du cyclogest som støtte i naturlig forsøk?Krysser alt jeg kan for deg, CowgirlHahahda kan vi trygt si at det er cyclogest som gir symptomene
ja, svimmel eg jeg også innimellom, og tett nese
![]()

Jeg venter til fredag, 12 dpo. Etter å ha prøvd i over 2 år så har jeg ikke så mye håp igjen. Hadde det ikke vært for progesteronen så hadde jeg ventet til ikmAbsolutt! Tetteste nesen ever!Når tenker du å teste? Er du i IVF behandling eller bruker du cyclogest som støtte i naturlig forsøk?

Tusen takk LillevennKrysser alt jeg kan for deg, Cowgirl
Jeg går også på cyclogest, begynte ikke før 14dpo, og fikk ingen bivirkninger av den. Kvalmen meldte seg 5+4 og har fortsatt ikke sluppet taket!
Eneste «bivirkningen» jeg har er at alle trusene er ødelagt av cyclogest. Truseinnleggene holder ikke, så trusene har et sånt ekkelt fett/lim belegg. Holder ut i tre uker til, så skal jeg feire slutten av cyclogestbruken med å bytte ut alle trusene![]()

det blir mye gris! Synes limen på truseinnleggene er latterlig, så jeg bruker bind med vinger
gleder meg til jeg er ferdig, stor sjanse for jeg bare har 2 dager igjen 
Nei jeg gjorde ikke det, men vet ikke helt hvorforTusen takk Lillevenndu startet ikke før du fikk positiv test? Hvor langt er du på vei nå?
Æsj, jadet blir mye gris! Synes limen på truseinnleggene er latterlig, så jeg bruker bind med vinger
gleder meg til jeg er ferdig, stor sjanse for jeg bare har 2 dager igjen
![]()
Tror gynekologen vår sa jeg skulle vente til positiv test, og jeg ville ikke teste uten mannen min så da måtte jeg vente til han kom hjem 

Spennende at vi har det likt! El-testen var veldig sterk - nesten positiv i dag, skjønner ingenting. Hadde en liten bloddråpe i slimet i går også.Akkurat likedan her, masse el slim i dag og i går men nokså svake el tester og jeg er 5 dpo, føler jeg må gå på do og tørke meg hele tiden.
Jeg heier på deg! Håper du får positiv test denne gangenJa, kjenner til det. Blir nesten skummelt å teste. Jeg har hatt fryseforsøk denne syklusen så jeg har testdag på mandag. Jeg prøver å vente til da med å teste. Men kommer muligens til å friste når helgen nærmer seg![]()

Jeg kommer aldri lenger enn 4+x så kanskje gyn tenker jeg trenger progesteronNei jeg gjorde ikke det, men vet ikke helt hvorforTror gynekologen vår sa jeg skulle vente til positiv test, og jeg ville ikke teste uten mannen min så da måtte jeg vente til han kom hjem
Jeg er 11+6 i dag, OTUL på torsdag! Skikkelig nervøs, men det har sett fint ut på ultralydene i uke 7, 8, 9 og 10
Tester du ovitrelle ut, eller venter du?

blir spennende med otul om 2 dager 
Heier på deg også!Jeg heier på deg! Håper du får positiv test denne gangen![]()

Så deilig følelseFøler meg så heldig, dagene går så fort, er 6 DPO allerede!Nå kan det skje ting, så får følge med
![]()
Godt poeng!Jeg kommer aldri lenger enn 4+x så kanskje gyn tenker jeg trenger progesteron
Oii, så langtblir spennende med otul om 2 dager
Nei, har ikke testet noen ting denne syklusen. Det ble så mye kluss sist syklus, orker ikke det igjen. Jeg skal teste på fredag, 12 dpo. Håper jeg får et tydelig svar enten den ene eller den andre veien![]()
Oi! Fikk du positiv tidligere i syklusen?Hva i alle dager foregår.... merka jeg aldri slutta å produsere slim, så tok en EL test i dag. Teststreken e plutselig sterkere en kontrollen. Sku ha el den 6, ikke nå.
Testet sist i forgårs, kanskje jeg skal ta en i dag også bare for å seSpennende at vi har det likt! El-testen var veldig sterk - nesten positiv i dag, skjønner ingenting. Hadde en liten bloddråpe i slimet i går også.