6 dpo var tidligTester på søndag her, 6DPOTviler på at jeg klarer å vente lenger
Har fortsatt håp med vår lille sjanse! Noen her som har blitt gravid med samleie 5 dager før el?
Det har vel skjedd noen inne på forumet med 5 dager før 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo var tidligTester på søndag her, 6DPOTviler på at jeg klarer å vente lenger
Har fortsatt håp med vår lille sjanse! Noen her som har blitt gravid med samleie 5 dager før el?
Det har vel skjedd noen inne på forumet med 5 dager før 
Da er det på tide at det klaffer for dere nåJeg er nok stikk motsatt av teste-tøs. Det er skikkelig skummelt å tenke på å ta den testen. Etter å ha vært prøver over lang tid med første og enda lenger tid med nummer to blir det bare så utrolig stor skuffelse hver gang. Men håper jo virkelig at det skal gå denne gang![]()

Nei, man satser vel på implantasjon ca. 8-10 DPOJa man kan ikke gi opp enda når det er en hel uke til ikm
Venter som regel til 10/11 dpo, aldri testet før 9, men venter på et lite mirakel til bursdagen min![]()

Jeg skal også teste på søndag, vil være 8DPO da.Tester på søndag her, 6DPOTviler på at jeg klarer å vente lenger

Hehe ja, bør egentlig holde meg til 8dpo, eller ikke i det hele tatt tenke at dette var en prøverunde, men spørs om jeg klarer det gitt6 dpo var tidligDet har vel skjedd noen inne på forumet med 5 dager før
![]()
Blir jo ikke overrasket hvis det ikke er graviditet nå, men hadde jo vært utrolig fint om det ble også 
Jeg tar med en gang og venter ikke før jeg tester.Når dere tar eggløsningstestene fra babyplan, venter dere helt til urinen har romtemperatur før dere tester?
Åååå, spennende!Blenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()
Elsker når noen i gruppa er i gang med testing. Gjør egen ventetid litt mindre kjedelig.Gratulerer så mye med dagenBlenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()

Gratulerer med dagenBlenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()

Gratulerer med dagen!! Masse håp i dagene fremoverBlenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()
Gratulerer med dagen!Blenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()

Gratulerer med dagenBlenda test 8 dpo, får se hvor lenge jeg holder før jeg ryker på neste nå da![]()
Hvorfor er løpet skjørt? Skulle du gjort noe annerledes (medisinering) eller pga at aksjer er ikke lagt inn?Hos fertilitetsklinikken i dag viser det seg at eggløsning allerede har vært, tidligere enn vanlig.. så løpet er dessverre kjørt denne mnd![]()
![]()
Var ikke noe medisinering denne syklusen, aksjer er ikke lagt inn og typen reiste rett fra timen i dag på jobb og blir borte i noen uker så blir ikke noe mer denne mnd..Hvorfor er løpet skjørt? Skulle du gjort noe annerledes (medisinering) eller pga at aksjer er ikke lagt inn?