❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Har ikke meldt meg inn i slike grupper før, men tenkte å gjøre et forsøk! Mulig jeg uansett er for sein ettersom jeg i går fikk positiv test?

Sterkemamma - 34 - B1 - PP 7 ish - EL 2/3 - IKM 17/3
Gratulerer så mye :love7 håper denne spiren sitter til termin ❤️

Jeg og mannen driver og diskuterer, men blir ikke helt kloke - så må spørre dere:
Jeg fikk positiv el tester i går kveld og i dag. Vi la inn aksjer i går kveld, og er usikre på om det er lurt å gjøre det samme i kveld? Vi har lagt inn aksjer flere kvelder på rad nå, så vi tenker det kan være lurt med en kvelds pause med tanke på kvalitet?
Noen som har gode råd? :Heartpink
Med mindre dere vet at han har nedsatt kvalitet som gjør at han bør spare opp, gjør det ingenting å få utløsning ofte, så det er opp til dere hva dere har lyst til

Skulle egentlig ha pause denne mnd, men så kjente jeg eggløsnings smerter og hadde mottatt prefert applikasjoner, så måtte jo prøve en gang hehe. Ikke testet etter El og bare en aksjelegging, så er nok lite sjanse da men

Men….men men men se her da!! :excited0019 DPO, dette er ikke tidlig testen til babyplan. Håååååååper:Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 121
Jeg og mannen driver og diskuterer, men blir ikke helt kloke - så må spørre dere:
Jeg fikk positiv el tester i går kveld og i dag. Vi la inn aksjer i går kveld, og er usikre på om det er lurt å gjøre det samme i kveld? Vi har lagt inn aksjer flere kvelder på rad nå, så vi tenker det kan være lurt med en kvelds pause med tanke på kvalitet?
Anna hver dag er vel anbefalt. EL skjer jo etter toppen på EL-tester, og samleie kan være fruktbart opptil 1 døgn etter EL (så opptil 2 døgn etter EL-test-toppen). Så søndagstur kan jo være lurt :cool:

Jeg hadde EL på fredag, og vi la inn aksjer tirsdag, torsdag og lørdag.

Last edited:
Sist runde så fikk vi bare lagt inn rett før positiv EL-test samme kveld. Vi klarte ikke mer etter EL-testen, det vil si at vi la ikke inn aksjer etter positiv test - så denne runden skal vi legge inn et par etter positiv EL-test også!

Back
Topp