Tusen takkGratulere så mye![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulere så mye![]()
![]()

Fantastisk! GratulererJeg kan settes på gravidhar ikke hatt så sterke streker på disse 2 årene som prøver, håper det er et godt tegn
Vis vedlegget 456437

Det ga seg, og ingen tegn til el
CD16 nå, og ingen utslag på verken cb advanced digital (som slår ut 4-5 dager før) eller vanlig el-test. Ser ut som jeg må flytte ikm gruppe.. Venter og ser til i morgen. Har bare vanlige tester igjen nå selvfølgelig. Og i går begynte jeg å spotte lysebrunt
Jeg syns denne kroppen motarbeider meg og vil gjøre alt så forvirrende som mulig
Nå har det blitt mørkebrunt og såpass mye at jeg må ha truseinnleggJeg jublet for tidlig når jeg på onsdag fikk el-slimDet ga seg, og ingen tegn til el
CD16 nå, og ingen utslag på verken cb advanced digital (som slår ut 4-5 dager før) eller vanlig el-test. Ser ut som jeg må flytte ikm gruppe.. Venter og ser til i morgen. Har bare vanlige tester igjen nå selvfølgelig. Og i går begynte jeg å spotte lysebrunt
Jeg syns denne kroppen motarbeider meg og vil gjøre alt så forvirrende som mulig
![]()
Jeg skjønner ingenting, det kan jo ikke være tr som kommer
Noen som har noen tanker?
Mange takkGratulerer så mye![]()
![]()

Har du tatt en graviditetstest?? Ellers ikke noe fornuftig å komme med,hadde snakket med legen i hvert fall!Nå har det blitt mørkebrunt og såpass mye at jeg må ha truseinnleggJeg skjønner ingenting, det kan jo ikke være tr som kommer
Noen som har noen tanker?
![]()
Tusen takk

Takk for svarHar du tatt en graviditetstest?? Ellers ikke noe fornuftig å komme med,hadde snakket med legen i hvert fall!
Har ikke tatt graviditetstest foreløpig, men tror ikke jeg har hatt el siden forrige tr.. Det virker som det ga seg igjen, men tror nok jeg skal ta det opp hos legen.Litt usikker på hva riktig pp blir egentlig, for vi startet i mars i fjor med treff på første forsøk før det endte i SA i uke 13 i slutten av mai. Deretter tok vi «sommerferie» før vi startet igjen sånn i august. Så ble det en ny SA i uke 5 i januar.Har ikke meldt meg inn i slike grupper før, men tenkte å gjøre et forsøk! Mulig jeg uansett er for sein ettersom jeg i går fikk positiv test?
Sterkemamma - 34 - B1 - PP 7 ish - EL 2/3 - IKM 17/3
Helt blenda testene her ogsåJa men er negative enn så lengeEnn du??
Og kjenner ingenting så begynner å miste troen selv om det bare er 10 dpo…Har ikke meldt meg inn i slike grupper før, men tenkte å gjøre et forsøk! Mulig jeg uansett er for sein ettersom jeg i går fikk positiv test?
Sterkemamma - 34 - B1 - PP 7 ish - EL 2/3 - IKM 17/3
Velkommen! Hehe, teknisk sett litt sent, men du kan godt henge her litt før du hopper inn i terminforumLitt usikker på hva riktig pp blir egentlig, for vi startet i mars i fjor med treff på første forsøk før det endte i SA i uke 13 i slutten av mai. Deretter tok vi «sommerferie» før vi startet igjen sånn i august. Så ble det en ny SA i uke 5 i januar.

Jeg henger her enda litt jegVelkommen! Hehe, teknisk sett litt sent, men du kan godt henge her litt før du hopper inn i terminforumSkal jeg bare sette deg på gravid med én gang, eller vil du vente litt?
Vanskelig å vite PP da ja. Noen teller helt fra start til det faktisk går veien, noen begynner å telle på nytt igjen etter hver SA. Så det er opp til deg, men spiller ikke særlig rolle![]()