❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Gratulerer!!! Håper virkelig spiren sitter denne gangen :smiley-angelic001 :love2
Tusen takk❤️
Tusen takk❤️
Gratulerer!!:excited001 Håper den klamrer seg fast hele veien! Jeg har lest litt av det du har gått gjennom og syns altså du fortjener dette nå!:Heartred
Tusen takk, så kjekt å høre :shy: ❤️ det har blitt en lang vei til nr 3!

Gratulerer så mye❤️
Tusen takk❤️
Gratulerer så mye ❤️ fikk du noe medisinerings hjelp siden du har prøvd så lenge?
Tusen takk ❤️ ja, jeg fikk Letrozol for 1 år siden (dobbel, cd 5-9), ble gravid 3 ganger men alle endte i kjemisk. Fikk også albyl-e og progesteron (duphaston) i februar prøvde jeg igjen letrozol (dobbel, cd 3-7) og prøvde for første gang ovitrelle. Og jeg fikk ny progesteron - Cyclogest som jeg tar morgen og kveld. Tok letrozol og ovitrelle denne gangen også :)

Er det noen som har brukt eggløsningssprøyte her? Merker dere da forskjell på kroppen med/uten denne? jeg har pcos så jeg har ikke eggløsning uten sprøyte, og har nå akkurat tatt min 2.sprøyte. Og likt som første gangen er det sinnsykt vondt når da eggløsningen kommer. Skikkelige kramper!! Og siden det ikke gikk (ikke gravid) første gangen med sprøyte tenker jeg at det heller ikke går denne gangen, siden smertene er lik. Og i mitt hode betyr det at kroppen ikke får til en skikkelig eggløsning andre med noen erfaringer?
Jeg har alltid smerter under el, kan kjenne at el er på vei 2 uker før el skjer. De 2 siste gangene har jeg tatt Ovitrelle, men jeg har hatt samme smerter. Ble gravid denne gangen ❤️
(Har også pcos)

Jeg har alltid smerter under el, kan kjenne at el er på vei 2 uker før el skjer. De 2 siste gangene har jeg tatt Ovitrelle, men jeg har hatt samme smerter. Ble gravid denne gangen ❤️
(Har også pcos)
Får bare krysse fingrene for at det sitter denne runden Blir lange dager å vente nå før testingen begynner igjen!

Hadde en annen rar følelse i livmor tidligere, men så sluttet det.. please si at det er en blastocyst som har boret seg inn :smiley-angelic001

Er det noen som har brukt eggløsningssprøyte her? Merker dere da forskjell på kroppen med/uten denne? jeg har pcos så jeg har ikke eggløsning uten sprøyte, og har nå akkurat tatt min 2.sprøyte. Og likt som første gangen er det sinnsykt vondt når da eggløsningen kommer. Skikkelige kramper!! Og siden det ikke gikk (ikke gravid) første gangen med sprøyte tenker jeg at det heller ikke går denne gangen, siden smertene er lik. Og i mitt hode betyr det at kroppen ikke får til en skikkelig eggløsning andre med noen erfaringer?
Har ikke prøvd sprøyte nei, men må bare si at jeg har sykt vondt hver eggløsning - mye verre enn mensensmerter! Og jeg er veldig sikker på (grunnet blodprøver) at jeg har normal eggløsning. Så vil tro det er helt normalt :Heartpink men det er ikke godt nei :hilarious:

Og så er det jo ikke sånn at fordi du ikke ble gravid forrige gang så går det ikke nå heller. Er jo bare rundt 20% sjanse eller noe. Er kanskje gullegget som slipper nå :happy119

Shit, kom på nå at jeg tror svigermor kommer på besøk dagen etter IKM! Hvis den ikke har kommet da hadde det ikke vært det beste å ta en test rett før hun kommer, at hun blir den første personen jeg møter etter det :smiley-ashamed004 Dette skjedde faktisk i PP1 også, så tok test dagen før IKM :hilarious:
Ok da får evt. test bli kvelden på IKM datoen min hvis TR ikke er kommet. Da kan jo mannen være med også, og hvis positiv kan vi feire nyheten alene litt :D

Det ble test i dag, 13 DPO :Heartpink :)
1000013738.jpg

@Smågoth, det ble litt endringer her hos meg. Hvis du orker å slette meg fra torsdagen uke 13 og kopiere denne inn på lørdagen, så er det supert. :signs001

MammaØnsket - 36 - B1 - PPx - EL 16/3 - IKM 29/3

Back
Topp