Wow! Gratulerer så mye![]()
Tusen takkHerlighet så gledelig å se!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Gratulerer så mye![]()
Tusen takkHerlighet så gledelig å se!![]()

Tusen takkGratulerer!!! Håper virkelig spiren sitter denne gangen![]()
![]()
Tusen takkGratulerer!![]()
Tusen takk, så kjekt å høreGratulerer!!Håper den klamrer seg fast hele veien! Jeg har lest litt av det du har gått gjennom og syns altså du fortjener dette nå!
![]()
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Tusen takkGratulerer så myefikk du noe medisinerings hjelp siden du har prøvd så lenge?
Jeg har alltid smerter under el, kan kjenne at el er på vei 2 uker før el skjer. De 2 siste gangene har jeg tatt Ovitrelle, men jeg har hatt samme smerter. Ble gravid denne gangenEr det noen som har brukt eggløsningssprøyte her? Merker dere da forskjell på kroppen med/uten denne? jeg har pcos så jeg har ikke eggløsning uten sprøyte, og har nå akkurat tatt min 2.sprøyte. Og likt som første gangen er det sinnsykt vondt når da eggløsningen kommer. Skikkelige kramper!! Og siden det ikke gikk (ikke gravid) første gangen med sprøyte tenker jeg at det heller ikke går denne gangen, siden smertene er lik. Og i mitt hode betyr det at kroppen ikke får til en skikkelig eggløsning andre med noen erfaringer?
Får bare krysse fingrene for at det sitter denne runden Blir lange dager å vente nå før testingen begynner igjen!Jeg har alltid smerter under el, kan kjenne at el er på vei 2 uker før el skjer. De 2 siste gangene har jeg tatt Ovitrelle, men jeg har hatt samme smerter. Ble gravid denne gangen
(Har også pcos)
Krysser fingrene for degFår bare krysse fingrene for at det sitter denne runden Blir lange dager å vente nå før testingen begynner igjen!
Har ikke prøvd sprøyte nei, men må bare si at jeg har sykt vondt hver eggløsning - mye verre enn mensensmerter! Og jeg er veldig sikker på (grunnet blodprøver) at jeg har normal eggløsning. Så vil tro det er helt normaltEr det noen som har brukt eggløsningssprøyte her? Merker dere da forskjell på kroppen med/uten denne? jeg har pcos så jeg har ikke eggløsning uten sprøyte, og har nå akkurat tatt min 2.sprøyte. Og likt som første gangen er det sinnsykt vondt når da eggløsningen kommer. Skikkelige kramper!! Og siden det ikke gikk (ikke gravid) første gangen med sprøyte tenker jeg at det heller ikke går denne gangen, siden smertene er lik. Og i mitt hode betyr det at kroppen ikke får til en skikkelig eggløsning andre med noen erfaringer?
men det er ikke godt nei 
Og så er det jo ikke sånn at fordi du ikke ble gravid forrige gang så går det ikke nå heller. Er jo bare rundt 20% sjanse eller noe. Er kanskje gullegget som slipper nåEr det noen som har brukt eggløsningssprøyte her? Merker dere da forskjell på kroppen med/uten denne? jeg har pcos så jeg har ikke eggløsning uten sprøyte, og har nå akkurat tatt min 2.sprøyte. Og likt som første gangen er det sinnsykt vondt når da eggløsningen kommer. Skikkelige kramper!! Og siden det ikke gikk (ikke gravid) første gangen med sprøyte tenker jeg at det heller ikke går denne gangen, siden smertene er lik. Og i mitt hode betyr det at kroppen ikke får til en skikkelig eggløsning andre med noen erfaringer?

Dette skjedde faktisk i PP1 også, så tok test dagen før IKM 
Gratulerer så mye

Gratulerer så mye

Hurraaa
Gratulerer så mye 
TakkHurraaaGratulerer så mye
![]()
så de symptomene på cyclogest var jo noe for oss begge 
Hahah, jaa! FantastiskTusen takk
Takkså de symptomene på cyclogest var jo noe for oss begge